اخبار شایا نیوز – آخرین و جدیدترین خبر های شایا نیوز

بر اساس گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این سال، تعداد ۲۳.۰۳۳.۵۰۵ نفر یارانه­ بگیر سه دهک بالای درآمدی را شناسایی کرد؛ در حالی که در سال یاد شده، اقدامی مبنی بر معرفی خانوارهای شناسایی شده به سازمان هدفمندسازی برای حذف از لیست یارانه­ بگیران صورت نپذیرفت. در باره زمانی 16 مرداد 98 لغایت 16 شهریور 98، چهار رقم انتهای کد ملی شخصی که کارت سوخت به نام او صادر شده، به عنوان رمز پیش فرض تعریف شده است؛ بنابراین، هنگام سوختگیری باکارت سوخت شخصی، درصورت فراموش کردن رمز کارت سوخت و درخواست رمز مجدد، میتوان با وارد کردن رمز پیش فرض یعنی چهار شماره سمت راست کدملی، کارت را فعال کرد. به گزارش خبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان در اطلاعیهای نحوه برگزاری کلاسها و امتحانات در نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اخبار جدید شهر شال را اعلام کرد. به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بر اساس دستورالعمل نحوه برگزاری کلاسهای درسی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، تمامی کلاسهای درسی در تمامی مقاطع تحصیلی که شهرهای آنها برابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا به رنگهای آبی و زرد اعلام میشوند، به صورت حضوری (با رعایت پروتکلهای بهداشتی) تشکیل میشود.

اخبار جدید علی دایی

به گزارش ایسنا، دکتر حسین خنیفر در سی و یکمین اجلاس سراسری مدیران استانی و ستادی که با موضوع ” تمهید و هماهنگی سراسری برای آموزش حضوری دانشگاه فرهنگیان در نیمسال دوم” صبح امروز یکشنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۰؛ در پردیس نسیبه تهران برگزار شد، با بیان برخی مطالعات و گزارش های جهانی پیرامون نحوه از سرگیری آموزش در دنیا در دوران بحران همه گیری کرونا، اظهار کرد: در این مطالعات و تحقیقات، آمده است که آموزش آخرین گزینه برای تعطیلی و اولین گزینه برای بازگشت به شرایط عادی باید باشد. دکتر حمیدرضا اشراقی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: خوابگاه های علوم پزشکی فعلا بر اساس آخرین بخشنامه ای که در مورد برگزاری امتحانات اعلام شده بود، فعال هستند. به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایرنا، ابوالفضل باقری فرد در ابلاغی به دانشگاه های علوم پزشکی، نوشت: به پیوست نامه شماره ۱۷۹۰۴۳ تاریخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ وزیر کشور در خصوص مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ ریاست جمهوری، کلیه کلاس ها، امتحانات و جلسات دفاع از پایان نامه های آموزشی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در تمامی دانشگاه های علوم پزشکی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان – حمید بهشتی گفت: پیرو ابلاغیه شماره ۲۷۶۹۸۴/۲ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ معاونت محترم آموزشی وزارت عتف در خصوص حضوری شدن آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، ضمن تشکر از همکاری اعضای محترم هیأت علمی، دانشجویان و مسئولان در برگزاری کلاسهای حضوری تاکنون، با تکیه بر تجربیات نیمسال جاری و در پاسخ به درخواست آموزش حضوری در نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰، مصوبه هیأت رئیسه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ در مورد شیوه برگزاری کلاسها به اطلاع میرسد.۱- کلیه کلاسهای مقطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) از شروع نیمسال دوم ۱۴۰۰ بهصورت حضوری برگزار خواهد شد.۲- کلاسهای مقطع کارشناسی به محض فراهم شدن شرایط و تصویب در هیأت رئیسه دانشگاه بهصورت حضوری برگزار خواهد شد. آخرین آمار کرونا در ایران؛ فوت ۲۸ بیمار کرونایی در شبانهروز گذشته ۵۱۴۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته شناسایی شده اند. میزان استفاده از ماسک به ۵۷ درصد رسید/ امنترین اماکن کرونایی کدامند؟

تصمیم دانشگاه برای بازگشایی و صدور بخشنامه «آمادگی برای افزایش بیماری»، خشم مجامع دانشجویی را برانگیخت و منجر به صدور بیانیهای شد. برای مثال در این خبر درگیری تنابنده، مقدم و مهرانفر در پروژههای مختلف مطرح شده بود. به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان با صدور اطلاعیهای شیوه برگزاری کلاسهای این دانشگاه برای نیمسال دوم را اعلام کرد. باشگاه خبرنگاران جوان اهواز – مهدی تولا میگوید: طبق دستورالعملی که اخیرا ارسال شد، همه کلاسهای درس دانشگاه برای همه ورودیها به صورت حضوری خواهد بود. دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جیرفت در نظر دارد برای تامین نیروهای مورد نیاز خود به استناد مجوز هیات رئیسه و مصوبه ستاد اشتغال دانشگاه مورخ ۱۴۰۰/۷/۲۱ ،تعداد ۵ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی به صورت شرکتی بر اساس جدول و بندهای آگهی ذکر شده در فایل پیوست بکارگیری نماید. برحسب مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع رسانیهای قبلی صورت گرفته، نوزدهمین بخش از اقساط تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ میلیون ریالی مرحله اول وام کرونا، از یارانه نقدی دی ماه سرپرستان خانواری که این تسهیلات را دریافت کرده اند، کسر خواهد شد.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما