«تذکر» ۶۹ نماینده به رئیس جمهور

[ad_1]

نماینده هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکر 69 نماینده خطاب به رئیس جمهور مبنی بر لزوم رعایت خطوط قرمز نظام در مذاکرات هسته ای را قرائت کرد.

به گزارش تسنیم، روح الله متفکرآزاد، عضو هیأت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز یکشنبه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.

تذکر مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد و 13 نماینده به وزیر آموزش و پرورش؛ در مورد لزوم انتصاب فرد واجد شرایط به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان.
تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور و 18 نماینده به وزیر کشور؛ درباره لزوم پاسخگویی وزیر به عملکرد ضعیف برخی از استانداران از جمله استاندار خراسان رضوی با توجه به افت شاخص اقتصادی، سرمایه گذاری و توسعه.
سید محمد مولوی نماینده آبادان در مجلس در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تسریع در تغییر وضعیت قراردادی کارکنان پتروشیمی آبادان را تذکر داد.
تذکر محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر به همراه 17 نماینده به وزیر کشور: چرا برای رفع مشکلات روستائیان، کشاورزان و دامداران مناطق سیل زده بخش کجور شهرستان نوشهر اقدامی نشده است؟
یادآوری محمدرضا دشتی اردکانی نماینده اردکانی نزد وزیر راه و شهرسازی: لزوم افزایش سهم بلیت قطارهای مسافری در شهرستان اردکان.
تذکر نماینده سبزوار علی اصغر عابستانی با 13 نماینده به وزیر کشور: لزوم تسریع در روند تغییر استانداران کشور.
تذکر نماینده دشتستان ابراهیم رضایی با 33 نماینده به وزرای امور خارجه، بهداشت، درمان، علوم و تحقیقات: لزوم ساماندهی پذیرش دانشجویان شاغل به تحصیل در اوکراین در دانشگاه های سراسری و همچنین اظهار نظر آنها با 57 نماینده به وزیر امور خارجه. اقتصاد و دارایی: تشکیل حدود 10 میلیون دستگاه کارتخوان فعال در کشور.
تذکر سید محمد مولوی نماینده آبادان در مقابل وزیر آموزش و پرورش: لزوم توجه جدی به اصل شایستگی گزینی و ثبات مدیریتی در انتصابات.
تذکر سیدمحمد میرتجلدینی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر به همراه محمد باقری بنابی نماینده بناب در جمع وزیر بهداشت: لزوم پاسخگویی به شایعات تخریب خودروهای تملک در آینده.
تذکر زهره الهیان نماینده تهران به همراه 68 نماینده به رئیس جمهور: لزوم رعایت خطوط قرمز نظام در مذاکرات هسته ای.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما