خرید آپارتمان ، ملک و خانه در استانبول با شرکت اویم استانبول، قیمت اپارتمان در استانبول

قیمت در شهرهای دیگر به عنوان مثال در شهر سامسون حدود متری ۸ هزار لیر و در اسکی شهیر حدود ۹۵۰۰ لیر می باشد. پاسپورت ترکیه دارای رتبه پنجاه و دو در جهان است و با پاسپورت ترکیه می توانید به ۷۱ کشور جهان بدون ویزا سفر کنید. در این مکان با خیال راحت خانه مورد نظر خودتون رو پیدا کنید و با قیمتی مقرون به صرفه خرید کنید. بله، بعد از خرید زمین در ترکیه شما به مدت دو سال، شروع به ساخت ویلا در ترکیه می کنید. برای اطلاع دقیق از قیمت ویلا در استانبول میتونید با شماره درج شده در سایت از طریق واتس آپ و یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

محله ببک از زیباترین محل‌های بشیکتاش استانبول است که در قسمت ساحلی و اروپایی تنگه‌ای به نام بسفر قرار دارد. باتوجه‌به قیمت خانه در ببک استانبول باید گفت این منطقه از محله‌های دوست‌داشتنی برای افراد مشهور و ثروتمند است و از بالاترین قیمت ها میان قیمت ملک در محله های استانبول برخوردار است. قیمت خانه در منطقه ببک استانبول را می‌توان از بالاترین قیمت خرید املاک در استانبول دانست. آپارتمان‌ها، خانه‌ها و ویلاهای مجلل و زیبا توجه بازدیدکنندگان را به‌خوبی جلب می‌کند. اگر هدفتان خرید ملک در استانبول است، انتخاب خوبی داشته اید، چرا که خرید ملک، سرمایه گذاری و زندگی در این شهر، مزایای زیادی دارد.‌استانبول قلب گردشگری و اقتصادی ترکیه است. به دلیل مجاورت با دریای سیاه، دریای مرمره و تنگه بسفر و پل ارتباطی کشورهای اروپایی و آسیایی، این شهر زیبا در موقعیت خوب و ویژه ای در زمینه اقتصاد، واردات و صادرات، جریان دائمی گردشگر و سرمایه گذار و….

خرید خانه ویلایی در استانبول به لیر یا به یورو و یا به دلار فرقی نمیکنه، شما میتونید براساس بودجه تون از سایت ما بی نظیرترین ویلاها رو خریداری کنید. برای اطلاع از لیست قیمت خرید ملک در ترکیه میتونید فرم مشاوره املاک رو تکمیل کنید، مشاورین ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت. اگر کنتورها از یکدیگر جدا نبودند از مشاور املاک یا صاحب ملک راجع به نحوه محاسبة آن سؤال کنید. یادتان باشد خرید ملک ارزان در استانبول بعضی از چالش‌های این‌چنینی را در خودش دارد. ازآنجاکه زندگی در خانه و در جوار همسایه، روتین همیشگی شما خواهد شد لازم است تا در انتخاب همسایه، دقیق باشید.

اگر برای خرید آپارتمان در استانبول به این موضوع اهمیت می‌دهید که منطقه ایرانی‌نشین باشد و تعداد بیشتری ایرانی در آن ساکن باشند، محله‌های بویوک چکمه، بیلیکدوزو و اسن یورت را انتخاب کنید. این محله‌ها قیمت مناسب‌تری برای خرید خانه در استانبول دارند به همین دلیل چند ملیتی هستند. بشیکتاش، باکرکوی، ساری یر، کادیکوی و بی اغلو از مناطقی هستند که سطح رفاهی خوبی از لحاظ مراکز خرید، بانک‌ها و همچنین ارزش مسکن دارند. اگر برای خرید ملک در استانبول به دنبال سرمایه‌گذاری هستید، این مناطق معمولاً در هر سال ارزش بالاتری نسبت به سایر مناطق دارند و درصد افزایش سالانه آن‌ها بیشتر است.

خرید ویلا در استانبول

برای خرید خانه می‌توانید وکیل یا مشاور یا مترجم رسمی دولت استفاده کنید. یک وکیل خوب و خبره می‌تواند در تمام مراحل خرید ملک و خانه در ترکیه بسیار به شما کمک کند. اول مطمئن شوید که این وکیل یا مشاور به خوبی با قوانین جدید خرید ملک در ترکیه آشنایی دارد و به قوانین ثبت قرارداد و انتقال سرمایه و امور اداری مسلط است.

  • به دلیل تعداد زیاد گردشگرانی که به استانبول سفر می‌کنند، دولت ترکیه تلاش زیادی برای امنیت مسافران می‌کند.
  • از جمله این محلات می توان به Sarıyer، Bakırköy و Kadıköy اشاره کرد.
  • اگر با هدف سرمایه گذاری در ترکیه قصد خرید ملک ویلایی در استانبول دارید به شما پیشنهاد می کنیم، که ویلاهای نوساز بخرید چون از نظر ارزش و قیمت رشد بسیار بیشتری خواهند داشت.
  • این که شما در کدام یک از محله های استانبول اقدام به خرید خانه می کنید قیمت خانه شما را مشخص می کند.

نزدیکی به محل کار، دانشگاه یا یک مدرسه خوب می‌تواند از دلایل خوب بودن یک منطقه از نظر شما باشد. مناطق بشیکتاش کادیکوی، شیشلی و مال تپه از لحاظ رتبه اجتماعی، آموزش، بهداشت، خدمات شهرداری و سطح حمل و نقل در بهترین شرایط قرار دارند. برای خرید ملک در استانبول اگر موارد فوق برایتان اهمیت دارد، می‌توانید یکی از این مناطق را انتخاب کنید. اگرچه باید بدانید این مناظق در زمره گران‌ترین مناطق برای خرید خانه در استانبول هستند.

آیا با خرید خانه در ترکیه می توان پاسپورت این کشور را گرفت؟

قبل از شروع به خرید خانه در استانبول، بودجه خود را مشخص کنید تا با توجه به پولتان، بتوانید آپارتمانی ایده آل را پیدا کنید. جهت خرید خانه دوبلکس در استانبول، در بعضی پروژه های لوکس گزینه هایی دارید که این آپارتمان ها به “لافت” معروف هستند. سقف های بلند از مزیتهای آپارتمان های لافت است که بالطبع قیمت بالاتری نسبت به آپارتمان های معمولی دارند. با خرید خانه در استانبول، ابتدا یک اقامت یکساله برای شما صادر می شود؛ پس از خرید ملک در استانبول آن می توانید این اقامت را به مدت ۵ سال تمدید کنید. اجاره ملک در شهر زیبای استانبول نیز برای افرادی که قصد دارند مدت زمان کوتاهی در این شهر بمانند دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد، فراد می‌توانند به جای رزرو هتل به اجاره خانه در istanbul بپردازند. بهترین مکان را برای خود انتخاب کنیدزمانی که متوجه شدید چه نوع خانه ای برای زندگی نیاز دارید، اکنون می توانید در مورد مکان آپارتمان یا ویلای خود در استانبول تصمیم بگیرید.

با توجه به اینکه چه بودجه ای در اختیار دارید می توانید در محله های مختلف، خانه های موجود را بررسی کرده و یا از یک مشاور حرفه ای کمک بگیرید تا بهترین خانه های مطابق با بودجه شما را معرفی کند. این منطقه در نزدیکی دریا واقع شده است و مساحت آن نیز 196 کیلومتر می‌باشد؛ باید توجه داشته باشید که این محله یکی از محله‌های علمی، گردشگری و فرهنگی istanbul به حساب می‌آید. بنابراین، اگر تصمیم به نقل مکان به استانبول گرفته اید، باید تصمیم بگیرید که چه انتظاراتی از ملک برای فروش در استانبول دارید. هنگامی که این موضوع را حل کردید، می توانید به جستجوی خود ادامه دهید.

اگر دوست دارید در کنار هموطنان ایرانی باشید استانبول مقصد خوبی برای زندگی است. منطقه فاتح، خان والده و بیلیک دوز می‌تواند محله‌های خوبی برای ایرانیان باشد. شهرهای بزرگ شامل استانبول، آنکارا، آلانیا، ازمیر و آنتالیا می‌‌باشد. نکته‌ی حائز اهمیت درباره‌ی قانون حداقل قیمت ملک این است که این مبلغ باید در سند درج شده باشد. بعضی از وبسایت های خرید خانه در استانبول بروز رسانی نمی شوند و بسیار اتفاق می افتد که اطلاعات و قیمتهای این وبسایت ها به ماه ها و سالیان قبل بر میگردد.

خرید ملک در استانبول

قیمت خرید خانه در ترکیه به پول ایران از سه میلیارد تومان شروع میشود. • با خرید ویلا به مبلغ 400 هزار دلار در سال 2022 می تونید اقامت کشور ترکیه رو بگیرید. برای خرید خانه ویلایی در استانبول به لیر کافیه که از طریق خرید خانه در ترکیه چت واتس آپ و یا فرم مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید. پیشنهاد مجموعه خانه من و تو به شما درخواست مشاوره املاک از کارشناسان خبره می باشد که تسلط کامل و کافی بر امور حقوقی و خرید و فروش ملک در ترکیه دارند.

سرمایه گذاری با خرید ملک در ترکیه

چون معمولا قیمت ویلا در استانبول به اندازه ای هست که شما میتونید درخواست اقامت ترکیه کنید. در این منطقه می‌توانید از دریا و سد علی بی لذت ببرید و به تفریحات دریایی و یا ماهیگیری بپردازید. همچنین فضای جنگلی در این منطقه یکی دیگر از مزایای آن به شمار می‌رود. معمولا اکثر افرادی که در شهر جذاب و دیدنی استانبول زندگی می کنند تا حد زیادی به زبان انگلیسی تسلط دارند. همچنین وجود همین عامل ویژه باعث می شود که این منطقه به یک شهر چند ملیتی نیز تبدیل شود.

ترکیه یکی از کشورهای در حال پیشرفت است که امروزه مقصد افراد زیادی برای مهاجرت می باشد. یکی از روش های اخذ پاسپورت ترکیه و تابعیت این کشور، سرمایه گذاری و خرید ملک در استانبول است. یکی از بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری و خرید خانه در استانبول است.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما