خرید جدیدترین شال زنانه مجلسی، روسری، شال بافتنی و شال گردن زنانه

شال و انواع روسری انواع مختلفی دارد و انتخاب از بین دنیای متنوع شال و روسری بستگی به نوع استایل و انتخاب‌های شما دارد. روسری همیشه ظاهری رسمی‌تر و شال استایلی اسپرت‌تر به شما می‌دهد. پس از انتخاب از بین این دو دسته محصول باید به نحوه سر کردن، انتخاب رنگ مناسب، طرح و جزئیات آن دقت نمایید. مسیری که حالا مورد توجه جدی فروشگاه های اینترنتی قرار گرفته ‌است. در این فروشگاه اینترنتی تلاشی مستمر صورت می ‌گیرد تا انواع روسری با بهترین قیمت در مدل ‌های مختلف ارائه ‌شده باشد. حالا این شما بانوی محترم ایرانی هستید که می‌ توانید خیلی ساده در فضای آرامش بخش خانه بنشینید و با چند کلیک ساده در دنیایی متنوع از انواع مدل ها به‌ دنبال سلایق خودتان بگردید.

اگر به دنبال آن هستید تا در عین پوشش و حفظ حجاب از استایلی فاخری برخوردار باشید، رنگ روسری زنانه خود را با کیف و کفش خود ست نمایید. اصولا خانم‌های بخصوص چادری برای آن‌که شیک پوش‌تر به نظر بیایند، ازین‌گونه ست‌ها استفاده می‌کنند. هماهنگی رنگ روسری و ساق جلوه بصری زیبایی را از زیر چادر نمایان می‌کند. اگر به فرض مانتو مورد استفاده شما مدل طرح‌دار می‌باشد با این نوع پوشش بهتر است از روسری مجلسی زنانه ساده استفاده کنید. در غیر این‌صورت نه مانتوی شما و نه روسری شما جلوه ای نخواهد داشت.

روسری های تک رنگ ژاکارد قواره 140

شما می توانید مدل های متنوع از روسری را در فروشگاه آنلاین لیموشاپ جستجو و خریداری نمایید. از همین رو مدلینا قصد دارد در کنار عرضه جدیدترین مدل های شال و روسری  زنانه و دستمال گردن ها ، شال گردن و کلاه را نیز اضافه کند . به زودی می توانید از هیمن قسمت خرید کلاه و شال گردن خود را بصورت آنلاین انجام دهید . روسری نقش اساسی در استایل شما دارد و ازین رو خرید روسری نیاز به دقت بیشتری دارد . جنس روسری ، طرح و رنگ و میزان رسمی و مجلسی بودن آن باعث می شود شما در هر موقعیت یک انتخاب متفاوت داشته باشید .

رنگ بندی هایی چون آبی یخی، سرخابی، سبز روشن، کرم، صورتی پودری و هلویی از رنگ بندی های ایده آل شال برای خانم های دارای رنگ پوست تیره است. رنگ شال ایده آل برای خانم های با پوست روشن، تناژ رنگ های تیره و پررنگ یا مشکی است که به دستیابی به یک تصویر بسیار زیبا کمک میکند. همچنین خانم های دارای پوست بلوند میبایست شال هایی در رنگ بندی های صورتی، یاسی، آبی، آبی روشن را ترجیح بدهند. یا خانم های با پوست قهوه ای باید شال با رنگ های شرابی، سبز، آبی تیره، و کرم انتخاب کنند.

روسری زنانه

قیمت و خرید شال زنانه
عوامل و فاکتورهای زیادی هست که وقتی قرار است یک شال زنانه انتخاب کنیم، قیمت آن را تعیین میکند. از جنس پارچه و دوخت و برش آن گرفته تا برند شال در قیمت آن تاثیرگذار است. امروزه با افزایش مشغله و دغدغه برای خانم‌ها، خرید شال و روسری‌های زنانه از طریق حضوری و فیزیکی همانند گذشته کار بسیار وقت گیر و خسته کننده‌ای است. به مرور زمان محبوبیت فروشگاه اینترنتی برای خانم‌ها بیشتر شده است.

روسری دور دست دوز نخی نگینی قواره 138 کد 7

شال زنانه با توجه به جنس پارچه
در انتخاب شال زنانه باید به جنس پارچه نیز توجه کرد. انتخاب شال زنانه از جنس پارچه با کیفیت، علاوه بر اینکه از عمر و دوام طولانی برخوردار است، همچنین از جنس پارچه هایی استفاده شود که چروک نمیگردد و مشکل اتو هم ندارد. به علاوه مهم است که از جنس الیاف طبیعی همچون ابریشم، ساتن یا الیاف نخی تهیه شده باشد که جنس پارچه هایی بدون ایجاد حساسیت برای پوست هستند و بخوبی هم بر روی سر می ایستند. همینطور جنس پارچه های خنک و نازک در مقابل جنس پارچه های ضخیم و گرم در انتخاب شال زنانه برای فصول گرم و سرد اهمیت دارند. شال زنانه برای مراسم های رسمی و دورهمی ها

نکته دیگری که در انتخاب شال زنانه باید به آن توجه کرد، محیطی است که شال در آن استفاده خواهد شد. اگر قرار است شال زنانه برای مناسبت های خاص خریداری شود، شال زنانه مورد نظر باید رنگ های پر زرق و برق و پر جنب و جوش داشته باشد.

  • برای بستن روسری سعی کنید متناسب با مکان خود از مدل‌های گوناگونی استفاده کنید.
  • بنابراین میتوان یک تصویر شیک در عروسی، نامزدی یا مهمانی های خاص ایجاد کرد.
  • و اما اگر قرار است شال برای استفاده روزانه خریداری شود، داشتن نقش و خطوط مهم است.
  • بانوان برای حضور در مجالس و مهمانی ها نیاز به یک روسری جذاب در جنس های مختلف دارند و یا محیط های عمومی و کار نیاز به یک روسری که ایستایی و راحتی را برای بانوان به ارمغان بیاورد دارند.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی سایت و تصاویر محصولات نزد فروشگاه مادام بلا محفوظ است.

علاوه بر این عدم سر خوردن شال های از این جنس پارچه ها مزیتی است که باعث میشود تا برای ساعات طولانی در طی روز حالت خود را از دست ندهد. چطور شال مناسب رنگ پوست خودمان را پیدا کنیم؟
در انتخاب شال باید به رنگ پوست توجه کرد. میتوان با انتخاب شال هایی در تناسب با رنگ پوست، شیک به نظر رسید. به همین دلیل خانم ها باید رنگ پوست خود را بشناسند و از شال ها در رنگ هایی استفاده کنند که با رنگ پوستشان هماهنگ باشد. از اینرو خانم هایی که پوست تیره دارند بهتر است از شال های دارای رنگ روشن استفاده کنند.

کلاه بافت پوم دار (

شال زنانه مشکی، شال زنانه توسی، سرمه‌ای، زغالی و بژ معمولا جزو پرطرفدارترین رنگ‌هایی هستند که خانم‌ها به سراغ آن‌ها می‌روند. با وجود این استفاده از رنگ‌های شاد و روشن نیز به شدت توصیه می‌شود، به ویژه برای بهبود روحیه. برای بستن روسری سعی کنید متناسب با مکان خود از مدل‌های گوناگونی استفاده کنید. به طور مثال برای بانوان محجبه چادری بهترین مدل، مدل لبنانی است.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما