داستان کوتاه حقیقت درباره ماساژ

به همان اندازه که ممکن است یک مالش آرامش بخش خوب باشد، اگر آسیب دیده یا مریض هستید، ماساژ می تواند وضعیت را بدتر کند. برای مثال، اگر هر روز به خود بگویید که کاهش وزن ناامیدکننده است، در نهایت احساس ناتوانی در ایجاد تغییرات خواهید کرد. من خودم را از طریق دوستان و فعالیت ها سرگرم می کنم. برای اینکه در وزن هدفم باقی بمانم، باید خودم را محروم کنم و لذت زندگی را از دست بدهم. وقتی رژیم میگیرم زندگی لذتی ندارد. مگر اینکه هفته ای پنج پوند وزن کم کنم، احساس دلسردی می کنم و می خواهم رژیمم را کنار بگذارم. بیشتر بیماران احساس آرامش بیشتری می کنند، به خصوص اگر به طور منظم جلسات ماساژ درمانی داشته باشند. فقط به تمام کارهای مفید یا لذت‌بخشی که می‌توانید با آن ساعت‌ها انجام دهید فکر کنید – یا به همه کالری‌هایی که می‌توانید از طریق فعالیت‌های بدنی بیشتر بسوزانید – در عوض. به عنوان مثال، اگر روزانه فقط 100 کالری اضافی دریافت می کنید – این یک اونس پنیر غنی یا یک مشت چیپس سیب زمینی است – می توانید 10 پوند در یک سال اضافه کنید.

ارزیابی تصویر بدن شما تنها بخشی از مشکل است.

ران ها و قفسه سینه را کشیده و ستون فقرات را گسترش می دهد، که می تواند عالی باشد، به خصوص اگر بیشتر روز را نشسته کار کنید. ماساژ صندلی شامل نشستن در حالت عمودی تر است. این به شما کمک می‌کند تا در مورد خودتان و تلاش‌هایتان برای کاهش وزن بیشتر فکر کنید. یک مجله عکس از پیشرفت خود به سمت اهداف کاهش وزن ایجاد کنید. بسیار مهم است که هر فرآیند کاهش وزن را با یک تصویر واقعی از بدن شروع کنید. ارزیابی تصویر بدن شما تنها بخشی از مشکل است. شین اسپلینت – که کمتر به عنوان سندرم استرس میانی تیبیا شناخته می‌شود – زمانی اتفاق می‌افتد که استرس انباشته به قسمت داخلی (مدیانی) درشت نی (استخوان ساق پا) آسیب می‌زند. یک ریزپردازنده در داخل صندلی اطلاعات مربوط به هر الگوی ماساژ را ذخیره می کند. یبوست وضعیتی است که با حرکات نادر روده مشخص می شود (تغییر در الگوی معمول شما). مدفوع خشک و سفت که به سختی دفع می شود. ناتوانی در حرکت روده ها در صورت تمایل؛ و ناراحتی شکمیاگر به بیش از چهار مورد از این سوالات پاسخ "درست" داده اید، نگرش هایی دارید که ممکن است شما را به سمت اهدافتان حرکت ندهد.

شناسایی و تغییر این نگرش ها به منظور کاهش وزن دائمی بسیار مهم است. اگر به ده یا بیشتر از این سؤالات «درست» پاسخ دادید، عدم تغییر این نگرش‌های مخرب احتمالاً منجر به عدم موفقیت شما در حفظ وزن پس از کاهش وزن می‌شود. ما نگرش ها را به عنوان "باورهای آگاهانه" تعریف می کنیم. قبل از شروع هر فرآیند تغییر، به ویژه مهم است که بفهمید آیا نگرش‌هایتان شما را به سمت اهدافی که تعیین کرده‌اید سوق می‌دهد یا از آنها دور می‌کند. برای ترویج تغییر، باید به وضوح خود را تجسم کنید که بیشتر و بیشتر شبیه تصویر ایده آل شما می شود. شما باید محصول یا خدماتی برای ارائه داشته باشید. هدف این است که «زمان بخرید» و فعالیتی را انتخاب کنید که چندین معیار را برآورده کند: باید شما را درگیر کند، به راحتی در دسترس باشد، و به شما لذت بدهد یا شما را سرشار از حس موفقیت کند. مواد فعال ویژه در ترکیب با تکنیک های نوآورانه و تعدیل شده ماساژ متابولیسم و ​​فعالیت لنفاوی.

حدس می‌زنم همیشه چاق می‌شوم چون در ژن‌های من است.

ترکیبی از تکنیک‌ها استفاده می‌شود و تمرکز اغلب بر روی ماهیچه‌های فاقد انعطاف‌پذیری یا مناطق آسیب‌دیده است که مانع از رقابت فرد با توانایی‌های خود می‌شود یا او را از انجام برخی فعالیت‌ها باز می‌دارد. مزوتراپی و لیپوساکشن – هر دوی این روش‌های جراحی تهاجمی، چربی را با ساکشن آن (لیپوساکشن) یا استفاده از شوینده‌های شیمیایی برای مایع کردن آن (مزوتراپی) از بین می‌برند. حدس می‌زنم همیشه چاق می‌شوم چون در ژن‌های من است. ژن من سرنوشت من نیست با این حال، تغییرات هورمونی – فصلی یا مرتبط با بارداری – می تواند بر سرعت رشد تأثیر بگذارد. اگر به این تغییرات کوچک ادامه دهم، اهدافم را خواهم خواند. حتماً خود را برای هر یک از موفقیت‌هایتان تحسین کنید، حتی اگر کوچک به نظر برسد. نیم تنه خود را به سمت راست بچرخانید و دستان خود را روی زمین قرار دهید – یک دست خود را در دو طرف ران راست خود قرار دهید. با این حال، اگر قبل از اینکه نی را از آب بیرون بیاورید، یک انگشت را روی انتهای نی قرار دهید، تا زمانی که انگشت خود را بلند نکنید، آب در نی باقی می ماند.

بسیاری از زیبایی شناسان ادعا می کنند که وقتی از مواد خاصی در پوشش بدن استفاده می شود (مانند خاک رس، گل، جلبک دریایی و جلبک) سموم را از بدن شما خارج می کند. به طور خاص به بدن اجازه می دهد تا عمیقاً استراحت کند. درمان شامل سوزن زدن نقاط طب سوزنی در آن نصف النهار و تجویز گیاهانی با میل به آن ناحیه از بدن است. یک «سوار اصرار» خوب بودن، مستلزم شناسایی زودهنگام تمایلات و استفاده از مهارت‌ها برای غلبه بر آنهاست. یکی از مهارت‌هایی که می‌توانید با آن میل خود را از بین ببرید این است که با فعالیتی که با غذا خوردن ناسازگار است، حداقل ده دقیقه حواس خود را پرت کنید. با این حال، می توانید با فعالیت دیگری با این میل مبارزه کنید. می توانید با اسب بجنگید و پرتاب شوید یا تعادل خود را حفظ کنید و اسب را تا زمانی که جا بیفتد «سوار» کنید. راه دیگر برای از بین بردن تمایلات خود این است که محیط خود را تغییر دهید. حتما از قاشق چوبی استفاده کنید زیرا پلاستیک می تواند مواد شیمیایی را از بین ببرد. ویژگی این اثر از هم افزایی تکنیک های ماساژ ویژه، کشش و استفاده از روغن های گیاهی گرم ناشی می شود. با استفاده از تکنیک‌های فشار، کشش و چرخش، انسدادهای انرژی و تنش آزاد می‌شوند و قدرت‌های خود ترمیمی فعال می‌شوند.

شما هرگز انتظار ندارید چنین فضای آرام و با کیفیتی در یک ساختمان اداری در خیابانی شلوغ در شهر از ظاهر آن پنهان شود. صحنه از نور کم، موسیقی آرام، عطر دلنشین و انرژی ملایم تونیکا بود. مجموعه ای برای یک ماساژ آرام و آرامش بخش. Spafinder به شما کمک می کند اسپاهای ماساژ با کیفیت بالا را در نزدیکی خود پیدا کنید و کارت های هدیه ای را ارائه می دهد که می توانند در این اسپاهای محلی بازخرید شوند. شراکت خیریه شگفت انگیز ما با استخر داغ Onsen را بررسی کنید تا یک استخر با تخفیف ارائه دهید که کل مبلغ آن به یک موسسه خیریه محلی می رسد. اگر نه، پس شما صرفاً از روی عادت غذا می‌خورید، و اگر بتوانید صبر کنید، معمولاً این تمایل برطرف می‌شود. روزی می‌توانم قرصی بخورم که به من اجازه می‌دهد هر چه می‌خواهم بخورم و همچنان وزن کم کنم.

منصفانه نیست که من مجبور باشم غذای رژیمی بخورم در حالی که دیگران می توانند آنچه را که می خواهند بخورند. وقتی رژیم می گیرم احساس محرومیت می کنم و نمی توانم صبر کنم تا رژیم را کنار بگذارم تا بتوانم دوباره غذاهای مورد علاقه ام را بخورم. هنگامی که ورزش را شروع می کنم، اگر بیش از یک یا دو روز را از دست بدهم، احساس می کنم آن را به باد داده ام، بنابراین آن را ترک کردم. می توانید از مدیتیشن برای پاکسازی و شادابی ذهن خود در طول روز استفاده کنید یا به شما کمک کند در شب برای آماده شدن برای خواب آرام شوید. شرکت تحقیقاتی نیوجرسی، بیش از 2000 نفر را مورد آزمایش قرار داده است تا درک بهتری داشته باشند که چگونه رایحه‌های خاص، خاطرات عمیق را احضار می‌کنند و بر شخصیت، رفتار و الگوهای خواب تأثیر می‌گذارند.

از طریق خبرنامه های الکترونیکی ما، پیشنهادات سبک زندگی را برای حمایت از قلب سالم و مدیریت استرس، نکات و توصیه هایی در مورد ورزش و حفظ وزن سالم، نحوه غلبه بر خستگی، راه هایی برای کاهش درد مفاصل – و موارد دیگر به دست خواهید آورد. در صفحه بعد، آزمون درست یا غلط ما را خواهید دید که برای ارزیابی آمادگی شما برای تغییر سبک زندگی طراحی شده است. می بینم از افرادی که در کلاس های ورزشی یا دویدن در خیابان می بینم متنفرم. اگر چنین است، ممکن است حتی پس از کاهش وزن نیز همچنان خود را سنگین ببینید. مطمئناً بدترین کاری که می‌توانید برای کمر خود انجام دهید این است که همه این عوامل را ترکیب کنید، با پاهای مستقیم خم شدن مکرر و پشتی گرد گرد، سپس برداشتن چیزی سنگین در دسترس دست و سپس ماندن در این وضعیت برای مدت طولانی. از زمان

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از جملات تبلیغاتی در مورد ماساژ ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما