دانلود بازی های جدید & بهترین بازی های اندروید جهان ((نصب کنید)) & مایکت

دانلود بازی برای pc

در Titanfall 2 ، بازیکنان ربات های بزرگی را (با نام Titans) با توانایی های باورنکردنی از جمله مواردی مانند خراب کردن دیوار در بین دیگران کنترل می کنند. قهرمانان خود را به طیف گسترده ای از مهارت ها، جدا از توانایی های مشخص آنها مجهز کنید – ترکیبات و استراتژی های ممکن بیشتری را برای زنده ماندن در میدان جنگ ایجاد کنید. بالگردها میتوانند تقریباً در همه جا بنشینند و کنترل کردن آنها در هوا بسیار راحتتر است، اما کندتر هستند. اشتباه بزرگی بود اگر بازی بسیار دوست داشتنی همسایه جهنمی را اگر در این لیست قرار نمیدادیم. اگر هنوز چیزی از Fortnite نمیدانید باید بگوییم که روند این بازی دقیقا مشابه PUBG Mobile است؛ ۱۰۰ بازیکن بدون هیچگونه تجهیزات اضافی در یک نقشه بزرگ رها میشوند و وظیفه دارند تا در سریعترین زمان ممکن اسلحه و مهمات به دست بیاورند و رقایب خود را نابود کنند. به نظرم بهترین حالت برای تجربه این عنوان عجیب و غریب رایگان این است که بدون هیچ اطلاعی آن را دانلود کنید و اجازه دهید خود بازی در زمان مناسب ناگهان حسابی غافلگیرتان کند.

بازی های مشابه: نسخه دوم این بازی با نام 2 Nidhogg قطعا بهترین گزینه است. DC Universe شاهد یک نسخه جدید از این سری از بازی ها هستیم. اما متأسفانه این سری از بازی ها پس از کنسول Sega Genesis و از زمانی که به صورت ۳D درآمدند، دیگر نتوانستند به دوران شکوه خود بازگردند. شما به عنوان یکی از رزمندههای جنگ جهانی دوم در بازی تکتیرانداز خبره نقشآفرینی میکنید و میبایست تک به تک ماموریتها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. Mortal Kombat جدید آمده تا تمام ناکامی های گذشته را پشت سر بگذارد و دوباره خود را به عنوان سلطان سبک بازی های مبارزه ای معرفی کند. در بازی Skullgirls بازیکنان کارکترهای خود را انتخاب کرده و مبارزات خود را به صورت تک نفره، تیم های دو به دو و یا سه به سه انجام دهید.

بازی های قدیمی کامپیوتر

کلیت بازی در دو بخش آفلاین و آنلاین انجام می شود. هر چند که نسخه های نسل ششم کنسول ها (PS2-Xbox-GameCube) جزو عنوان های خوب این سری از بازی ها به حساب می آیند، اما باز هم نتوانستند به محبوبیت نسخه های کلاسیک دست پیدا کنند. سپس فایل ها و پوشه های موجود در فایل دوبله فارسی ، را در محل نصب بازی و در پوشه FX جایگزین فایل ها و پوشه های اصلی کنید . جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه خرید (بالا یا پایین) کلیک کنید. روش خرید: پس از کلیک روی دکمه خرید و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. ۲ – فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Ultra Iso یا نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید. Tools Up Garden Party بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2020 توسط The Knights of Unity ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. 2. روی صفحه جدیدی که باز می شود، کلیک نمایید.

 

دانلود بازی رایگان

 

برای این کار تنها کافیست که بر روی فایل فشرده راستکلیک نموده و سپس روی گزینهٔ Extract Here کلیک کنید. این بازی را بهتر است با کامپیوتر اجرا کنید . کالاف دیوتی موبایل یک بازی اکشن و تیراندازی اول شخص است که از مود بتل رویال هم پشتیبانی میکند، در بازی علاوه بر مودهای مختلف مولتی پلیر(multiplayer) که تنوع بسیار بالایی دارند یک مود بتل رویال هم قرار گرفته شده که مکمل یکدیگر هستند. این بازی بسیار زیبا، داستان دختر بچهای به همین نام را روایت میکند که در یک شب نفرین شده، مادر و پدرش را به شکل فجیعی از دست میدهد و از این زمان به بعد برای درمان فشار روانیاش، به یک تیمارستان برده میشود. نبردها و درگیریها در بازی نفسگیر و لذتبخشاند و دشواری پیروزی، تجربه غلبه بر رقیبان را شیرینتر میکند. دنیا مانند یک بوم نقاشی برای شماست و زمین، نقشی است که بر این بوم خواهید کشید. بنابراین اگر به یک بازی وسیع علاقمند هستید که در آن میتوانید از طریق اساسینها به دنیاهای مختلف سفر کنید بازی اساسین کرید والهالا را که از بهترین دانلود بازی کانتر ۲۰۲۰ است از دست ندهید.

اگر سربازهای پلاستیکی سبزرنگ را در انیمیشن داستان اسباب بازیها به خاطر داشته باشید، تم این بازی چندان برایتان بیگانه نخواهد بود. اسب به سمت میدان حرکت می کند، که در دو خانه در امتداد عمودی و یکی به صورت افقی یا یک خانه به صورت عمودی و دو افقی است. داستان بازی به قدری جذاب است که مطمئن باشید از تجربه آن، حتی با گذشت دو نسل از عرضهاش، خسته بازی های کامپیوتری نمیشوید. If Found دارای گیمپلی خاصی نباشد ولی قطعا یک اثر داستان محور جذاب را تجربه خواهید کرد. ژانر JRPG با الهام از سبک RPG بوده و توسط ژاپنی ها قدرت زیادی به آن بخشیده شده، این نوع بازی های ژاپنی از حال و هوای خاصی برخودار هستند و میخواهند خلاقیت ناب ژاپنی ها را به تمام دنیا نشان دهند. بازیهایی با تم فانتزی از محبوبیت خاصی در بین گیمرها برخوردار هستند و استودیوها بازیسازی نیز برخی اوقات بازیهای خود را که قبلا برای پلفترمهای دیگر منتشر کردهاند برای جذب بیشتر برای موبایل نیز عرضه میکنند. نسخهٔ بازسازی شده بازی رزیدنت ایول ۲ که در سال 2019 منتشر شد. بازی Where’s My Water یکی از همین بازیهاست که توسط استودیو Creature Feep ساخته و توسط شرکت Disney Mobile منتشر شده است.

به طور کلی Danger Close استفاده خیلی خوبی از موتور Frostbite 2 کرده و گرافیک بازی واقعاً زیبا است. راهنمای نصب بازی ها : ۱- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد. نکته جالب اینجاست که شما حتی می توانید قهرمانان مشهوری را برای کمک به ارتش خود برای حمله به شهرهای بازیکنان دیگر با کمک مهارت های خاص خود مانند ریچارد لیونهارت استخدام کنید که می تواند آسیب ها و سرعت سربازان اطراف را شدت بخشد. بازی دارای آیتم های زیادی است و چندین مرحله متفاوت دارد که شما را ساعت ها در بازی تفنگی سرگرم خواهد کرد .

دانلود بازی جدید

این بازی طرفداران زیادی در سراسر جهان از جمله ایران دارد و از جانب منتقدان سختگیر بازیهای رایانهای نیز امتیازات بسیار بالایی را دریافت کرده است. اینک، بازی بسیار مهم دیگری در این سبک را به شما ارائه میکنیم که همانند ماینکرفت، علیرغم حجم بسیار کم و سادگی زیاد، از جذابیتهای بسیار زیادی برخوردار است و منشأ همۀ آنها یک چیز بیشتر نیست: «آزادی شما، در خلق دنیای خودتان». فضای بازی جذاب است و برای ساخته شدن کاراکترها وقت و خلاقیت زیادی صرف شده به طوری که زیباییهای گرافیکی و بصری مهمترین نقطات قوت بازی به شمار میروند. میرزاهای زیادی در بازی وجود دارند که باید با آنها رقابت کنید و با حدس تمامی کلمات، آنها را شکست دهید. با این حال، چندین کنفرانس متعدد برگزار میشود که ممکن است شامل بازی های رایانه ای باشد که برای شما جالب باشد پس یادتان نرود که آنها را تماشا کنید. ۲. پس از دانلود فایل فشردهٔ این بازی، با استفاده از نرمافزار WinRAR آن را از حالت فشرده خارج یا همان اکسترکت (Extract) کنید. باتوجهبه سیستم نوبتی بازی، استفاده از هر کارت از نوار انرژی شما که در اینجا مانا نامیده میشود، کم میکند. خاله قزی یکی از همان شخصیت هایی است که سنین مختلف با آن خاطره دارند، این بار پای خاله قزی به بازی های موبایل کشیده شده و شاهد یک کتاب تعاملی هستیم که خاله قزی در آن ایفای نقش میکند، این کتاب تعاملی نکات آموزنده ای را در خود دارد و به فرزندانتان کمک میکند که درس زندگی را به خوبی بیاموزند.

 

دانلود بازی کام

 

MoH: Warfighter از موتور Frostbite 2 استفاده می کند و به همین دلیل فیزیک قوی ای از بازی شاهد هستیم و قطعات چوب به زیبایی خراب می شوند و داخل آب می ریزند. در این نسخه از بازی علاوه بر نیزه داران – کمانداران و سایر نیروهای نظامی شاهد وجود غولها – دوافها و موجوداتی تخیلی چون اژدها در میادین جنگ و درگیری این بازی هستیم. Total War Shogun 2 همانطور که از اسمش هم میتوان متوجه شد، بازیکنان را به کشور ژاپن و در قرن شانزدهم میبرد؛ زمانی که نسخه اول Shogun هم در آن جریان داشت. توجه داشته باشید که حتماً باید اول نرمافزار Microsoft .Net Framework 4.0 و سپس نرمافزار Microsoft XNA 4.0 را نصب کنید.

دانلود بازی های کامپیوتری

۱. این بازی برای اجرا نیاز به دو نرمافزار Microsoft .Net Framework 4.0 و Microsoft XNA 4.0 دارد که لینک دریافت آنها در صفحۀ دانلود بازی موجود است. در این بازی دو تیم به عنوان ریدینت و دایر به رقابت می پردازند. مدال افتخار ۵ : Medal of Honor 5: Warfighter قسمتی جدیدی از سری بازی های MOH می باشد که توسط شرکت EA روانه ی بازاز شده است . اگرچه مانند سایر بازی های loft Game ، حتی Dungeon Hunter 5 را می توان در دستگاه های تلفن همراه خود نیز بازی کرد ، اما بهتر است در یک دسک تاپ با کنترلر Xbox One بازی شود.

بازی های کم حجم برای کامپیوتر

سکانسهای اکشن بسیاری را همراه با عناصر پازل در این اثر مشاهده میکنیم و ترکیب خلاقانهای را برای شما به همراه خواهد داشت. در بازی Endless Legend شما در نقش حاکم قرار دارید و باید جهانی به نام Auriga’ تحت حکمفرمایی و سلطه خود در بیاورید در این راه شما به کمک نیاز دارید که در بازی هشت نژاد وجود دارند شما میتوانید بر اساس استراتژی که در نظر دارید یکی از این نژادها را به عنوان کمک خود در رسیدن به هدف استفاده کنید. افسانه قلعه بر اساس زندگی سه شخصیت تاریخی ساخته شده است. گیم پلی بازی بر اساس سطح تجربه بازیکن تغییر پیدا می کند . مسابقات تا ۵ دقیقه طول می کشد – ایده آل برای بازی در حال حرکت و همچنین بازیکنان معمولی و میانی. در طول بازی، کاربر میتواند از قابلیتهای مختلف تانک خود استفاده کند و با تیراندازی و تکنیکهای متفاوت، تانکهای دشمن را از بین ببرد.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما