دنیا آنلاین شاپ خرید انواع شال و روسری

یکی از اکسسوری‌های کاربردی که در کمد هر بانویی وجود دارد، از این نوع محصول است. در سایت گیسپوش تمامی محصولات از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و به علت تنوع بالا محصولات و ارائه به روز همیشه در گیسپوش مدل جدید روسری نخی در انتظار شماست. توجه به جنس پارچه یک نکته کلیدی و تاثیرگذار برای شناخت انواع شال و یا مدل ‌های مختلف از انواع روسری است. زیرا انواع شال و روسری برای تکمیل استایل نهایی خانم ‌ها برای حضور در مکان ‌های گوناگون طراحی می ‌شود.

پوشاک به صورت کلی به دو دسته پوشاک زنانه و پوشاک مردانه تقسیم می شوند که از نظر شکل و کاربرد با یکدیگر متفاوت می باشند. در این ‌میان این مهارت بانو است که می ‌تواند با توجه به فصل، نوع مکان و استایلی که دارد، تیپ روسری روزمره مناسب را تهیه کند. انواع شال و روسری ‌های روزمره باید راحت باشند، فرم پذیر باشند، لخت نباشند تا از روی چهره بانو سر نخورند و در عین ‌حال به ‌سادگی نخ کش نشوند.

به عنوان مثال روسری حریر و روسری نخی از نمونه روسری های تابستانی می باشند. این مدل از روسری در طی چند سال اخیر وارد بازار گردیده است که با کیفیت و زیبایی خود جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. این روسری جزو زیباترین نمونه های روسری در جهان قرار گرفته است که به واسطه استفاده از ابریشم برای بافت، دارای ارزش بالایی و قیمت گرانی است.

روسری نخی

اگر بدنبال ساخت استایل لاکچری تر هستید به شما استفاده لباس طلایی و نقره ای را پیشنهاد میکنم. به غیر از گرم نگه داشتن شما در هوای سرد و بهبود استایل شما، می‌توانند مزایای بسیار دیگری نیز به همراه داشته باشند. روسری می‌تواند به شما کمک کند وقتی زیر آفتاب بعد از ظهر بیرون می‌روید، پوست خود را از نور سوزان خورشید نجات دهید.

بهترین جنس برای این مناسبت ها روسری های سایز متوسط و جنس ساتن یا حریر است. روسری های ساده بیشتر مناسب مراسم رسمی، مهمانی و جلسات است، اما شال بهترین گزینه برای مهمانی ها و استایل های اسپرت است. روسری ابریشم رایون از ابریشم نیمه مصنوعی است، زیرا از الیاف طبیعی ساخته شده اما مواد اولیه طی فرایند تولید فشرده و با استفاده از مواد شیمیایی محصول نهایی را تولید می کنند. از خصوصیات روسری ابریشم رایون میتوان به درخشندگی آن اشاره کرد که بسیار صاف و نرم می باشد. نکاتی که در شستشوی شال و روسری باید به آنها توجه کنید، اولین قدم بررسی لیبل دوخته شده و یا مارک انواع شال و روسری است.

  • ما در این مقاله در رابطه با انواع روسری برای شما مطالبی ذکر کرده ایم، اگر شما هم قصد خرید یک روسری مناسب را دارید بهتر است در ادامه مقاله با ما همراه باشید.
  • این الیاف به دلیل محبوس ساختن گرما باعث میشود تا در فصل زمستان احساسی مطبوع داشته باشید و شما را در برابر سرما محافظت میکنند.
  • امروزه خرید مینی اسکارف نیز محبوبیت و طرفداران زیادی بین بانوان پیدا کرده است .

در مقابل انواع شال به شکل پارچه ‌های کار شده در ابعاد مستطیلی طراحی می ‌شوند. جنس روسری کردی زنانه از نخ است که درخشش خاص آن حتماً نظرتان را جلب می‌کند. سایزش متوسط و ۱۵۰ در ۱۵۰ است و با یک گره کوچک می‌توان آن را زیر گلو ثابت کرد.

شال نخی طرح دار

در فرشی به جا مانده از دوزان هخامنشیان هم تصویر زنی مشهود است که از پارچه ای برای پوشاندن موهای خود استفاده کرده است. در زمان ساسانیان هم زنان از البسه مختلفی مانند موبند، چادر و تاج برای پوشاندن سر و موهای خود استفاده می کردند. نحوه استفاده از روسری باعث می شود تا این البسه غالبا به شکل مثلث یا مربع باشد. اگر روسری های مربعی هم معمولا در زمان استفاده به گونه ای تا می شوند که در زمان قرار گرفتن بر روی سر و گردن شکل مثلث داشته باشند. روسری های پشمی که جزو ترند های سال 2021 است، به عنوان یک روسری زیبا برای استایل های زمستانه مورد استفاده قرار گرفت و به یک تکمیل کننده ست برای خانم های خوش پوش تبدیل شد.

نگاه جامع به جنس پارچه به ‌کار رفته در طراحی شال و روسری اصلی ‌ترین دسته‌ بندی است. اصولاً از کاربرد تا نوع طرح و حتی رنگ‌ آمیزی روسری ‌ها وابستگی کامل به جنس پارچه دارد. در عین ‌حال جنس پارچه معرف کیفیت خرید روسری کار و معیار روش استفاده از آن می ‌باشد. خانم ‌های کاربلد به ‌خوبی می‌ دانند که در اولین قدم باید شناخت مناسبی از جنس پارچه به‌ کار رفته در طراحی انواع شال و یا مدل ‌های متنوع روسری داشته باشند.

انواع روسری

آبی که برای شستشو استفاده می‌کنید حتماً باید خنک باشد تا رنگ آن آسیب نبیند و از مایع شوینده مخصوص لباس‌های رنگی نیز برای پاک کردن آلودگی‌ها استفاده کنید تا کیفیتش را مدت‌ها حفظ کنید. روسری نخی قواره بزرگ را معمولاً باید بر روی چوب لباسی‌ آویزان کنید تا چروک نشود و نیازی به اتو زدن نداشته باشد. برای این که به اتو کردن روسری نخی بپردازید باید پارچه‌ای را بر روی آن‌ها قرار دهید و با دمای ملایم اتو کنید. این روسری ها در تیپ های گوناگون از انواع ابریشم های طبیعی و یا مصنوعی تهیه می ‌شوند. قطعا در خرید روسری ابریشمی علاقه دارید تا این محصول زیبا را از بهترین متریال با کیفیت بالا تهیه کنید. لذا توصیه می ‌شود تا در خرید روسری ابریشم عجله نکنید و آن را از فروشگاه ‌های معتبر تهیه کنید.

توصیه معمول متخصصان مد و فشن، استفاده از روسری های نخی با رنگ های تند و گرم در فصل های گرم سال مانند تابستان است. در مقابل توصیه می شود تا پوشش های سنگین تر را در فصل های سرد سال مانند زمستان مورد استفاده قرار داد. ما در کالاتیتر محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا بتوانید با صرف کم ترین زمان بهترین استایل را برای خود ایجاد کنید. در فروشگاه اینترنتی کالاتیتر شما می توانید به راحتی از قسمت دسته بندی، محصولات موردنظر خودتان را انتخاب نمایید تا در سریع ترین زمان به دست شما برسد. خانم هایی که استخوان بندی ضخیم و سینه های بزرگ دارند، بیشتر تمایل به پوشیدن شال و روسری قواره بزرگ دارند تا بتوانند روی شانه و سینه هایشان را بپوشانند. اما این شال و روسری مختص افراد توپر نیست و بسیاری از شیک پوشان که علاقه به روسری آرایی دارند هم به این شال و روسری قواره بزرگ که ابعادشان حدود 140 الی 150 سانتی متر، مناسب استایل رسمی و غیر رسمی هستند.

این نوع استایل ها که فرد در یک حالت راحت لباس می پوشد، معمولا در استایل های روزمره و خیابانی از این تیپ استفاده می شود . بهترین انتخاب برای این گزینه استفاده از روسری نخی ساده وسبک است.ست کردن شال با رنگ مانتو و یا شلوار در این استایل ها توصیه خوبی خواهد بود. زیرا انواع شال های مجلسی شامل الیاف گیپور، ساتن، طرح سنتی و ابریشمی است. پای ثابت دوستداران تیپ و استایل مد، شال و روسری رنگی و طرح دار است. استایل رنگی و شاد در عین پر انرژی بودنشان، بایستی همخوانی و تناسب رنگ در اجزاء لباس و رنگ پوست شما رعایت شود. بدین خاطر اگر شما از دوستداران شال و روسری طرحدار و شاد هستید، حتما از مانتو و شومیز رنگ مکمل ساده و بدون طرح استفاده کنید تا ظاهرتان آشفته و شلوغ بنظر نرسد.

یکی از پرطرفدارترین روسری های موجود در بازار نخی می باشد، اگر به دنبال روسری قیمت مناسب می گردید بهتر است روسری نخی را مد نظر قرار دهید. جنس و کیفیت روسری یکی از مواردی است که اکثر افراد ارزش زیادی برای آن قائل هستند. یکی از راه های کسب اطمینان از خرید روسری با کیفیت، استفاده از اجناس دارای مارک و برند معروف و شناخته شده است. با این همه مشکل احناس تقلبی و فیک باعث شده تا میزان اطمینان به کالاهای موجود در بازار کاهش یابد. به همین دلیل است که بیشتر افراد به دنبال راهی برای تشخیص روسری اورجینال از تقلبی هستند.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما