مافیا 2 & Mafia 2 (ایکس باکس & XBOX)

امکانات و نوآوری های بی سابقه ای که در این بازی وجود داشت (که مهم ترینن آن قهرمانان بازی اند) باعث شد که هنوز پس از گذشت 6 سال ، تنها انتخاب استراتزیک باز ها برای بازی های تحت شبکه باشد. سومین عنوان از سری مافیا که اینبار توسط استودیو جدیدی توسعه یافته بود و بعد از عرضه مشخص شد که نه تنها موفق نشده تا موفقیت دو شماره اول را تکرار کند، بلکه در بسیاری ابعاد حتی میتوان آن را یک عنوان شکست خورده نام گذاری کرد. ظرف مدت کوتاهی مافیا به یکی از محبوب ترین بازی های در حال ساخت تبدیل شد و چند ماه بعد با ورود آن به بازار ، محبوبیت خود را کامل گرداند. بازی هایی که هرچند نتوانستند عنوان بهترین بازی سال را کسب کنند ، اما هنوز هم گروه های کثیری را می بینیم که در حال پیشروی در باری تا رسیدن به مرحله ی آخر هستند. هزار چهره زمانی پیروز بازی خواهد شد که جزو سه نفر آخر در بازی باشد.

داستان بازی جذابیت ویزه ای داشت که بازی کننده را تا آخر دنبال خود می کشانید. این نقش در بازی شب مافیا وجود دارد. او تمام نقش های مهم بازی از جمله، اعضای مافیا، جاسوس، کارآگاه، جانی و دکتر و … تمام نقش های بازی مافیا، در صورتی که تعداد افراد بازی کننده زیاد باشد قابل استفاده است. سال 2002 به طور حتم یکی از بهترین و فراموش نشدنی ترین سال ها برای بازی کننده های PC است. مافیا یکی از بهترین بازی های دهه خود شناخته شد. تمامی این ها باعث شد که این بازی به عنوان یکی از سه کاندید دریافت جایزه ی بهترین بازی سال شود. 4 سال پس از انتشار این بازی ، شاهد انتشار نسخه ی سوم آن بودیم. یکی دیگر از همین بازی های معروفی که در این سال منتشر شد ، بازی جنجالی Warcraft III بود. پس از گذراندن دو سال به عنوان یک چترباز در عملیات های متفقین و زخمی شدنش در جنگ سال 1945 به کشور دومش (آمریکا) برمی گردد. ترینر بازی Mafia II یک بازی به سبک اکشن و سوم شخص می باشد که توسط شرکت 2K Czech در سال 2010 ساخته شد و شرکت های معروفی مانند 2K Games,1C Company,Feral Interactive آن را روانه بازار کردند.

در نسخه ی دوم این بازی ، ایراد های بسیاری وجود داشت.

تریلر هایی که از این بازی قبل از ورود آن به بازار پخش می شد ، نوید یک بازی انقلابی در سبک اکشن را می داد. گرافیک بازی و نورپردازی های آن بینظیر بود. در نسخه ی دوم این بازی ، ایراد های بسیاری وجود داشت. اتمسفر بازی برگرفته از فضای آمریکا در دههی 30 است و امکان رانندگی با بیش از 60 نوع اتومبیل قدیمی با تخریب پذیری قابلقبول وجود دارد. مافیا 3 توسط استودیو تازه تاسیس Hanger 13 و با همکاری استودیو شعبه چک شرکت 2K مراحل توسعه خود را سپری کرد. سیستم کاورگیری به شما این اجازه را میدهد که موقعیتهای خود را بسته به موقعیت دشمنانی که معمولا هم در حال تغییر سنگر هستند، تغییر دهید. همه با هم عمل می کنند و حالات چهره ی فرد را تغییر می دهند. بازی ای که می توان یک تجربه ی خوب برای این شرکت به حساب آورد ، اما به زودی از یاد ها فراموش شد و با استقبال چندان زیادی هم از سوی بازی کننده ها مواجهه نشد. چند سایت معتبر خارجی رو گشتم و اطلاعاتی بسیار جالبی دستگیرم شد که میبینید : 23 نکته ی جدید MAFIA II : تاریخ انتشار بازی هنوز اعلام نشده است ولی پیش بینی می شود اواخر همین سال یعنی 2008 عرضه بشه .

هدف اصلی ۲K و هنگر ۱۳ این بود که معنای MAFIA بزرگ تر و فراتر از دارودسته ایتالیایی ها نشان دهند. اما هنگر ۱۳ خیلی روی این قصیه تاکید دارد و اول از همه ماشین های اسپرت دهه ۶۰ را به بازی اضافه کرده است. در ویدیوی زیر میتوانید «کلیپی از شب های مافیا 3 که برای ارشا اقدسی ساخته شده است» را تماشا کنید. در نهایت 12 نفر از برگزیدگان سه فصل اول به عنوان فینالیست اعلام شدند که در فصل چهارم شب های مافیا 1 به رقابت با یکدیگر پرداختند. ماموریت های بازی بسیار جذاب و مهیج شده بود. اما در این سال ، بازی ای روانه ی بازار شد که هیچگاه انتظار نمی رفت که بتواند رقبایی مثل GTA III و Warcraf را اینگونه مغلوب خود سازد. در آن سال ها بازی های بی نظیری وارد بازار شدند که هنوز هم در یاد ها مانده اند. البته قبل از اینکه John Lincoln وارد انتقام شود باید موقعیت خود را در جهان جنایتکاران نیوبوردو تثبیت کند. شما می توانید در بازی از تاکتیک های مخفی کاری نیز استفاده کند و بدون اینکه دشمنان متوجه شما شوند، ماموریت خود را به اتمام برسانید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد دانلود بازی mafia 2 لطفا از صفحه ما بخواهید.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما