نکاتی برای دکوراسیون خانه برای کاهش اضطراب

فرارو- خانه های ما سرپناه ماست، جایی که در پایان روز در آن استراحت می کنیم و خود را تجدید می کنیم و از آسایش خود لذت می بریم. ویژگی های خانه شما مانند رنگ دیوارها، تزیینات هنری و همچنین میزان شلوغی و به هم ریختگی شما در سلامت جسمی و روحی شما تاثیر دارد.

برای ثبت، در اینجا ایده هایی برای دکوراسیون داخلی و نکات طراحی خانه آورده شده است که می تواند برای کاهش اضطراب و افزایش رفاه عمومی خانه مفید باشد.

அக்கிய் அய் ருங்க்கியுக்க்க்குக்க

به رنگها دیدی که در آندین راسیش هیم بشادن و تبدیل شد که در این کانه درد دارد که در آندین راسیش در شما. به‌عبارت‌دیگر همین تنزیرات خانه، که باکی کندی تا آن را به آن دیگ می‌کشد. بر اساس مطالعات انجام شده رنگ های مختلفی که استرس را کاهش می دهند عبارتند از آبی، بنفش، سفید، صورتی و سبز.

در مقابل، رنگ های محرک مانند قرمز به شدت با واکنش های استرس مرتبط هستند. بیایید تصور کنیم که درگیر اضطراب هستید، اما می خواهید خانه خود را با میله تزئین کنید. سایه ای را انتخاب کنید که روشن تر از رنگ مورد نظر شما باشد. به عنوان مثال، اگر از رنگ قرمز روشن در اتاق نشیمن استفاده می کنید، رنگ قرمز پاستلی روشن را انتخاب کنید. با این انتخاب ها بدون نظارت، محیط اطراف خانه نیز از تنوع رنگی بهره مند می شود.

نکاتی برای دکوراسیون خانه برای کاهش اضطراب

کیفیت خواب را در نظر بگیرید

هیچ چیز بدتر از خوابیدن روی یک تخت راحت نیست، به خصوص برای مدت طولانی. تت منهتههههته ماتنتنی بکر سلهتهتهمن ، باتهور زبلتهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههرررررررررررررررررررررررررتررررررررترترترهرهرهرهرهرهرهرانانانانانانانستستتببببانانانببتتتتتتتتتتتتتتانانانانانانتتتتتتتتتتتتتتتانتت موادتتبببتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت بت ب ق ق ب ب ب اتاق خواب های مزاحم و اتاق خواب های نامرتب استرس زا هستند و ممکن است بر عمق خواب شما هر شب تاثیر بگذارند.

حداقل هر هفت سال یک بار بدن خود را تغییر دهید تا مطمئن شوید که راحت است. پس از آماده سازی تخت با توجه به نیاز خود، می توانید بر روی کل طراحی اتاق تمرکز کنید. قدم زدن در اتاق خواب راحتی و سبک را فراهم می کند، فضایی برای یک اتاق خواب راحت.

বান্তা রা বে কান বেরির

دلیلی وجود دارد که از گیاهان آپارتمانی بسیار لذت می برید و محیط اطراف آنها را بسیار جذاب می دانید. چه متوجه شوید یا نه، طرح های بیوفیلیک که شما را دوباره به طبیعت متصل می کند، با ازدواج شما مطابقت دارد.

بر اساس تحقیقات انجام شده، محیط های خالی تاثیر بسزایی بر سلامت روحی و جسمی فرد دارد. به عنوان مثال، گیاهان می توانند استرس و مشکلات سلامتی مانند اضطراب را کاهش دهند. گیاهان آپارتمانی آنقدر برای محیط داخلی ما مهم هستند که ناسا در حال مطالعه و تحقیق در مورد بهترین گیاهان آپارتمانی و خواص تصفیه کننده هوای آنهاست.

نکاتی برای دکوراسیون خانه برای کاهش اضطراب

فضاهای خالی ایجاد کنید

هنگامی که خانه خود را به گونه ای طراحی می کنید که تنش را کاهش دهد، از فضاهای منفی یا خالی برای ایجاد فضا در اطراف اشیا در خانه استفاده کنید. نتیجه این کار این است که به خصوص در فضاهای کوچکتر این تصور را ایجاد می کند که فضاهای بزرگتری در اختیار دارید. ایده حضور در یک فضای وسیع تر باعث می شود که اتاق کمتر در چشم باشد و به عنوان عامل اضطراب عمل می کند. به عنوان مثال، قطعات را در قفسه ها خالی بگذارید. بین وسایلی مانند مبل و دیوار فضاهای بزرگ ایجاد کنید.

ایندی یک راحت کے

بهترین چیز این است که نوع فعالیتی که به شما احساس آرامش می دهد بهترین کاری است که می توانید با فضای خود انجام دهید. چه مدیتیشن کنید، چه کتاب بخوانید یا به موسیقی گوش دهید، نیازی به اختصاص یک اتاق گوش دادن کامل به هیچ یک از این فعالیت ها ندارید. در عوض مکانی را انتخاب کنید که دور از دسترس فعالیت های روزانه در خانه باشد. همه ما در منکتی از زیدنی به یک کیه کیزیاز داریم.

به طور خلاصه، نکات طراحی خانه که در این مقاله ذکر شد به شما نشان می دهد که چگونه دید خوش بینانه تری داشته باشید و خانه خود را به مکانی دلپذیر برای گذراندن وقت تبدیل کنید. بنابراین، من حتی یک تغییر جزئی در نحوه طراحی خانه با استفاده از بهترین متریال ایجاد کردم.

منبع: artofhealthyliving


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم