پتنت جدید هواوی؛ با دوربین گوشی هوشمند – Zomit یک تصویر سه بعدی از صورت خود بگیرید

[ad_1]

هواوی اخیرا پتنت عمومی را به ثبت رسانده است مبنی بر اینکه یک گوشی هوشمند با دوربین دوگانه می تواند تصاویر سه بعدی با دقت بالا برای آنالیز صورت و پوست بگیرد. به گفته هوآوی مرکزی، پتنت جدید به وضوح نشان می دهد که چینی ها ایده های خلاقانه ای برای آینده صنعت موبایل دارند.

برای درک بهتر آنچه هواوی در پتنت جدید خود توضیح می دهد، یکی از طراحان مشهور مدل های مفهومی، Technizo Concept، مجموعه ای از نمایش ها را بر اساس پتنت این شرکت چینی طراحی کرده است.

پتنت دوربین سه بعدی هواوی با صفحه نمایش کوچک

هواوی دوران سختی را در بحبوحه تحریم‌های آمریکا سپری می‌کند و در استفاده از جدیدترین فناوری‌ها در محصولات خود با چالش‌های متعددی مواجه است. با وجود تمام مشکلات، بخش تحقیق و توسعه هواوی تسلیم نمی شود.

آخرین پتنت هواوی با عنوان «روش تجزیه و تحلیل ظاهر و دستگاه الکترونیکی» در 21 جولای 2021 (30 جولای 1400) در سازمان جهانی مالکیت معنوی ثبت شد. Huawei Central می گوید پتنت جدید هواوی 43 صفحه است و اولین بار در اواخر دسامبر (اوایل دسامبر) توسط سازمان جهانی مالکیت معنوی تایید شد. جزئیات این پتنت نشان می دهد که هواوی می تواند از آن به طرق مختلف استفاده کند.

رندر دوربین سه بعدی هواوی از پشت و جلو

همانطور که در تصاویر می بینیم پنل پشتی گوشی هواوی دارای یک ماژول بزرگ برای دوربین است که به شکل دایره ای است و در داخل آن مجموعه ای از دوربین های سه گانه و فلاش LED را مشاهده می کنید. دو دوربین در یک جهت قرار دارند و دوربین سوم در بالای پنل پشتی قرار گرفته است و فاصله آن از دو دوربین دیگر برابر است.

در داخل سیستم دوربین گوشی هواوی، صفحه نمایش کوچکی را می بینیم که ممکن است به عنوان منظره یاب دوربین ظاهر شود. این صفحه نمایش به عناصر مختلف صورت مانند پوست امتیاز می دهد. همچنین نکاتی را برای گرفتن وضعیت مناسب در مقابل دوربین ارائه می دهد.

عکس زنی از نمای نزدیک روی صفحه دوربین هواوی

ظاهرا دوربین گوشی هواوی این قابلیت را دارد که مدلی سه بعدی از چهره کاربر را ثبت کند و در طی مراحل ثبت تصویر، دستورالعمل های مختلفی را برای انجام کامل تشخیص چهره نشان دهد. در عین حال کاربر می تواند از طریق صفحه نمایش لمسی صورت خود را در جهت دلخواه بچرخاند تا قسمتی از صورت را با جزئیات بررسی کند.

سیستم دوربین هواوی قادر خواهد بود جزئیاتی در مورد منافذ، چین و چروک، آکنه، جوش های سرسیاه، لکه های رنگی، قرمزی پوست و غیره را در اختیار کاربر قرار دهد. دوربین حتی قادر خواهد بود عمق و اندازه منافذ را تشخیص دهد.

مفهوم گوشی هواوی با دوربین سه بعدی

مقالات مرتبط:

به خاطر داشته باشید که شرکت‌های مبتنی بر فناوری اغلب پتنت‌های بسیاری را ثبت می‌کنند که برخی از آنها را هرگز در محصولات واقعی نمی‌بینیم. ما هنوز نمی دانیم که آیا هواوی این ایده را در محصولات واقعی تولید خواهد کرد یا خیر. با این حال، نباید فراموش کنیم که گوشی های هوشمند و لپ تاپ ها به مرور زمان توجه بیشتری به سلامت پوست و بدن نشان داده اند و بعید است هواوی ایده خود را اجرا کند.

برخی گزارش ها حاکی از آن است که هواوی ممکن است ایده جدید خود را در قالب تجهیزات جانبی مانند آینه های هوشمند معرفی کند. در این صورت ممکن است آینه هوشمند هواوی به صورت مستقل یا با همکاری گوشی کاربر کار کند. حتی این امکان وجود دارد که در کنار دوربین قابل جدا شدن هواوی بایستیم. دوربینی که می تواند به طور مستقل نیز کار کند.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما