मुदरात «सीب زمینی کاناپه‌ای افکیل» بدون بری سلیکتی

فرارو- نتیجه مطالعه نشان می دهد که می توان در طول روز در تمام مدت نشست. به آیین تقریب‌ها دعیدی دیگی: آیا شما یک سیب زمینی کاناپه افتیک سترید؟ امروز 30 دقیقه ورزش کردی؟ آیا بقیه روز را با خیره شدن به کامپیوتر سپری کردید و بعد شب جلوی تلویزیون نشستید؟ اگر به سوال پاسخ مثبت دهید، با این تعریف مواجه خواهید شد که دانشمندان آن را “فعال” می نامند.

به گزارش واشنگتن پست، این بدان معناست که علیرغم تعهد شما به ورزش، طبق یک مطالعه جدید و گسترده در مورد نحوه حرکت یا عدم حرکت افراد در طول روز، ممکن است در معرض خطر ابتلا به انواع مشکلات مرتبط با سلامتی قرار بگیرند. گرفتن

در این مطالعه که بیش از 3700 مرد و زن در فنلاند در آن شرکت کردند، مشخص شد که بسیاری از آنها به طور منظم به مدت نیم ساعت در روز ورزش می کردند، اما پس از آن تقریباً بدون وقفه برای 10، 11 یا حتی 12 ساعت دیگر در روز ورزش می کردند. من اینجا هستم

این большое “сиб змений ​ با این حال، این مطالعه همچنین نشان داد که مردان و زنانی که حتی کمی بلندتر از بدن خود هستند، چه راحت راه بروند و چه ورزش کنند، بلند می شوند و حرکت می کنند و به طور قابل توجهی سالم تر از کاناپه های خود هستند.

«وحید فراهی» محقق فوق دکتری در دانشگاه فنلاند و نویسنده مقاله اصلی مرتبط با این مطالعه اخیراً می گوید: «نتایج آن چیزی است که می گوییم یک ورزش روزانه 30 دقیقه برای کاهش مضرات طولانی مدت نشستن “ممکن است کافی نباشد.”

به ذلك دير اگر ورزش كنيم ولي بقيه ساعات روز را هم مي نشينيم تقريباً مثل اينكه اصلا ورزش نكرده ايم. خبر خوب آن که هتی کند کدم رحدن ساده نیز ما را از بدوردی شدن به یک سیب زمینی کاناپه های فیک بازمیدارد.

سازمان جهانی بهداشت و سایر کارشناسان توصیه می کنند که در بیشتر روزهای هفته حداقل 30 دقیقه ورزش متوسط ​​داشته باشیم. пија ров разием бех тать представление месточный мешод. شواهد علمی قابل توجهی نشان می دهد که نیم ساعت مطالعه باعث بهبود سلامت، روحیه و طول عمر ما می شود.

به این وجود، مشکل این است که ما 23 ساعت و نیم باگی منده در روز را کویوسی‌میکزانیم. «رایجا کورپلینن» استاد ایمنی ورزشی در دانشگاه اولو فنلاند است و یکی از نویسندگان این مقاله می گوید: «ده ها در تول پین سال کیکستی بوده اند ک م برد به درکن این تعمی کرده ام که تعالی بدنی تمام مجراین نیست». .

تمرینات بسیار کوتاه می تواند بسیار موثر باشد

در گذشته در اکثر تحقیقات نشستن و ورزش به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می گرفت و عمدتاً فعالیت های سبک مانند راه رفتن به سمت صندوق پست یا آوردن یک فنجان قهوه مورد غفلت قرار می گرفت یا مهم تلقی نمی شد. در استودی تاشی‌ای که رستولا آن در مه جویلی در نشریه Medicine & Science in Sports & Exercise نصریه کربلاینن و سه‌سه‌به‌سله از داههه در مدر کامه همی کیندرین در میهن فینح در ده شد.

در این تحقیق 3702 نفر مورد بازجویی قرار گرفتند. ردیاب‌هایی بری هماک تودیران و کازه گرفتن میزان هایکی آن در ناظر شد. استادن من سيتن به تطبيق على تحميل ميشد مي‌شد با آیین ها، انان عنده را با کینیه هرامت شان توصفیس می‌کردان.

کاناپا کاناپه anan manisulis‎hayi utrechisi sampdari seshde ra mutsada kirdan daikan haidus 30 دقیقه ورزش متوسط.

با آين وجود، پس از آن به رادن از جاي خود بلند مي‌شدند و كم‌تر از 220 MINUTE در روز حركت درد مي‌كنند. گروهی دیگر نیز 30 دقیقه ورزش کردند و ساعت های طولانی نشستند. با آين وجود، در آين بين اينان اقبل بلند مي‌شدند و قدم مي‌زدند. آنها 40 درصد از زمان فعال خود را در مقایسه با مبل های خود صرف کردند و تقریباً 90 دقیقه وقت اضافی را در هر روز صرف کردند، چیزی که محققان آن را “سبک فعالیت” می نامند.

گروه سوم بدون استراحت 10 ساعت نشستند اما یک ساعت بیشتر ورزش نکردند. آخرین گروهی که محققان به درستی آنها را «حرکت‌دهنده» نامیدند، در بیشتر روزها دقیقاً این کار را انجام دادند، حدود یک ساعت ورزش کردند، در حالی که تقریباً دو ساعت بیشتر از گروه کاناپه‌های سیبی، حرکات فعال انجام دادند.

هنگامی که محققان دریافتند که این گروه بدترین کنترل سلامت، درصد چربی بدن و سطح کلسترول را داشتند.

سایر گروه‌ها وضعیت بهتری داشتند و تقریباً در همان سطح بودند، با کنترل نسبتاً بهبود قند خون و سطح کلسترول و حدود 8 درصد چربی در بدن.

فقط کمی بیشتر

درسی که از آن می خواهم برای یک ترکی شرید ورکی باید که به ارامی کانیم کنیم نیزف کانی را کانیم از پیله ها بالا برویم در سالن ببینیم و بیایم.

فرحی می‌گوید: «هر هماک عدلی بدنی می‌توندی موفید بهد». همین، می‌کودین سعید کیند کمی بیشتر شرکت کیندی. در این مطالعه مشخص شد که افراد در صورت انجام دو تمرین و در مجموع 60 دقیقه ورزش سود خواهند برد. کورپلاینن می گوید: مهم است که هر روز 10 یا 15 دقیقه وقت اضافه به پیاده روی اضافه کنید، حتی اگر یک ساعت کامل ورزش را مدیریت نکنید.

متیو بومن، استاد دانشگاه ایالتی آریزونا که بر روی حرکت و متابولیسم مطالعه می‌کند، می‌گوید: “هدف این است که ما راحت‌تر هستیم. ما می‌توانیم تصمیم بگیریم که چگونه به بهترین شکل به آن هدف برسیم.” ביאבים.

استفاده از منظر تعرف موز و سلامت روان می شود

این مطالعه دارای محدودیت هایی است زیرا فقط به زندگی افراد در یک مقطع زمانی نگاه می کند. همین کونین، شامل فنلاندی‌ها بوده ک ووسولی ردومان افکیلی شیدت و مسک است دیگر جمیتاهای را نکندند.

بااین‌حال، باومن می‌گوید: “نتیجه تحقیق باید ما را به این فکر کند که چگونه زمان خود را سپری می‌کنیم و شاید زندگی و فضاهای خود را دوباره پیکربندی کنیم تا بیشتر حرکت کنیم. سعی کنید چاپگر و سطل‌های بازیافت را در اتاقی دیگر به شما بسپارید، باید بلند شوند و اتاق دیگر می رود.”

فرهی می‌گوید: «می‌خواهم به خودم یادآوری کنم که اغلب از پنجره به بیرون نگاه می‌کنم، راه‌حل‌ها نباید ترسناک باشند، آن‌ها ساده هستند. سعی کنید تا جایی که می‌توانید، هر زمان که می‌توانید و از راه‌هایی که دوست دارید حرکت کنید. ” “.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم