آخرین اخبار «جدید قم

عضوی شورای شهر گناباد گفت: امتیاز روشنایی ورودی شهر گناباد با پیگیریهای شورای شهر دریافت شده است. گفته میشود دو کاراکتر سارا و نیکا از فصل جدید سریال پایتخت حذف شدند، این خبر با واکنش ارسطو، بهتاش و خواهران فرقانی همراه بود. سید حسن پورهاشمی در گفتوگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: حدود هشت روز قبل مهندس علائی به ما اعلام کرد که خانوادهام به گناباد نمیآیند، ضمن اینکه یکی از شروط شورای اسلامی شهر گناباد با شهردار منتخب حضور خانواده وی در گناباد بوده است. به محض اعلام اطلاع رسانی میشه تو همین مقاله محمد صالح نظر من عالیست اسحاق زارعي عالي پارمیدادادایی بنظرم سهام عدالت خوبه مرادی به نظرمن سهام عدالت بایدهمه ملت بگیرند هادی قنبری ثبت نام نکردم هنوز امیر خیلی ا عا ساره چطوری میتونم سهاممو فعال کنم مهدی آشوری چطوری باید ثبت نام کنم من سهام عدالت ندادم بدون نام امید هست دوباره ثبت نام کن شکوفه سلام راسته الان باز ٹیت نام انحام میشه علی سلام وخسته نباشید خدا قوت بنده ۷نفر هستیم تنها همسرم دارای سهام عدالت میباشن بقیه از سهام عدالت جا مانده ایم تاریخ ثبت نام کی اعلام خواهد شد نامدار سلام من ثبتنام کردم ولی رفتم گفتن ثبت نشدد شما بگین ما چکار کنیم حیدر ایا امکان ثبت نام مجدد برای گروهی که اصلا ثبت نام نکردن وجود خواهد داشت محدثه بابالویی سلام من قبلا برای سهام عدالت ثبت نام کردم ولی الان تو سایت میزنه ثبت نام نشدم علتش چیه میشه راهنمایی کنید میترا سلام هنوزم میشه ثبت نام کرد ؟

اخبار جدید لپارس

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر جواد باذلی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر گناباد که شب گذشته برگزار شد، اظهار کرد: ۱۳۰ تخت بیمارستانی برای بیماران حاد تنفسی در بیمارستان علامه بهلول گنابادی در نظر گرفته شده است و همکاران ما نیز در حال خدمت رسانی هستند. ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ – ۱۵:۰۹ استانها خراسان رضوی نظرات – اخبار استانها – حیدر احسانی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در تایباد از مثبت شدن نتیجه آزمایش یک بیمار جدید در بیمارستان خاتم الانبیاء تایباد خبر داد. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ – ۱۱:۴۲ استانها خراسان رضوی نظرات – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، شورا نهادی است که در کانونی مبتنی بر مشورت؛ سعی بر برطرف مشکلات و معضلات اجتماعی دارد. رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد با تاکید بر اینکه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نیازمند همکاری مردم است گفت: در صورت کاهش نیافتن رفت و آمد در معابر عمومی، روزهای سختی تا دو هفته آینده در انتظار این منطقه است. در متن حکم سورنا ستاری خطاب به محمدحسین ظریفیان آمده است: نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان قم و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسؤلان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان استان قم منصوب مینمایم.

اخبار جدید ثبت نام خودرو

به گزارش ایلنا، حسین کلانتری در این ارتباط ویدئویی از جهانگیری و وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد که نسبت به از سرگیری پروازهای فرودگاه یاسوج که از زمان سقوط هواپیمای ماهان در بهمن سال ۹۶ تاکنون به صورت نیمه تعطیلی و یا تعطیل بوده و امروز به عنوان یکی از مطالبات و خواستههای جدی مردم استان تبدیل شده، توجه و اهتمام ویژهای بورزد. به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با امیر سرتیپ زنگنه ریاست سازمان هواپیمایی کشور دیدار و گفتگو کرد. وی ادامه داد: 9 ماه از فعالیت عباس علایی به عنوان شهردار گناباد میگذرد اما در این مدت ایشان نتوانسته خانواده خود را به این شهر منتقل کنند که به همین دلیل رسما با تقدیم نامهای استعفا اخبار جدید طلوع نیوز کردهاند. گناباد-اعضای شورای اسلامی شهر گناباد با رای خود عباس علایی کاخکی را به عنوان شهردار این شهر برگزیدند. گروههای جهادی در شهرستانهای مختلف خراسانرضوی از جمله گناباد پای کار مقابله با کرونا هستند و این زنجیره همچنان ادامه دارد. شنیدههای تسنیم حاکی از این است که فشارها به محمدرضا عارف برای کاندیداتوری از سوی گروههای مختلف اصلاحطلب از جمله برخی روحانیون این جریان زیاد شده و به نظر میرسد عارف در روزهای آینده در انتخابات ثبتنام کند.

۲۴ اسفند ۱۳۹۸ – ۱۸:۴۶ استانها خراسان رضوی نظرات – اخبار استانها – جواد باذلی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در گناباد اظهار داشت: با این حجم ترافیک و رفت و آمد در سطح شهر، اگر سریعاً در زمینه کاهش تردد اقدامی نشود، نمیتوان آینده را پیش بینی کرد. ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ – ۱۱:۵۵ استانها خراسان رضوی نظرات به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، خبرگزاری تسنیم خراسانرضوی در تاریخ 11 خردادماه امسال گزارشی با عنوان «ورودی بزرگراه گناباد همچنان در انتظار روشنایی؛ خبری از اعتبارات نیست» را روی خط خبری خود قرار داد و محور اصلی گزارش هم این بود که ورودی شهرستان گناباد همچنان فاقد روشنایی است و در انتظار اختصاص اعتبار است. قدیر با بیان اینکه ۱۴ بیمار بدحال در مراکز درمانی قم بستری هستند، اضافه کرد: از ۱۷۷ تست روزانه کرونا نتیجه ۸ مورد مثبت گزارش شده است. باشگاه خبرنگاران جوان قم -دکتر مهدی مصری، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آخرین آمار کرونا در قم تا ۱۷ دی ماه ۱۴۰۰ گفت:در حال حاضر ۸۱ بیمار کرونایی در بیمارستانهای قم بستری و از این میان ۸ بیمار با وضعیت شدید بیماری درگیر و در بخش مراقبتهای ویژه تحت درمان هستند.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما