آخرین اخبار «مشاوره و روانشناسی

تو کنکور زبان مطالعه درسو عمومی خیلی مهمه.شاید مهم تر از زبان تخصصی.پس به نظرم درس عمومی میتونه شصت درصد باشه و درس زبان تخصصی چهل درصد. دروس تخصصی گرایش تصویرسازی : کارگاه تصویرسازی،طرح عملی جامع،طرح و رساله نهایی،ادبیات داستانی ایران،تجزیه تحلیل و نقد آثار تصویرسازی،کارگاه ارتباط تصویری (صفحه آرایی)،کارگاه طراحی،کارگاه تصویر متحرک. ۳- نظام جدیدی ها دانش آموز هستند و باید بین دروس دوازدهم و دروس کنکور مدیریت زمان داشته باشند تا بتوانند مسیر آمادگی خود را به خوبی طی کنند. برای این کار هم باید سطح داوطلب در دروس مختلف به درستی مشخص شود و هم این که با توجه به سطح داوطلب، مشخص شود که کدام کتاب برای او مناسب تر است. که خب قراره توی این مقاله یه سریاشونو جواب بدیم و به مرور به همشون پاسخ داده میشه ! ما در این مقاله مهم ترین نکات را برای یادگیری دینی و حفظ آیات و راهکارهای ۱۰۰ زدن دینی را به شما خواهیم گفت. برای مشاهده ادامه مقاله بر روی “ادامه مطلب” کلیک کنید … 4.فقط و فقط روی دو تا درس ریاضی و فیزیک ضعف دارم.برای قوی شدن تو این درسا کتاب کافیه یا ویدئو اموزشی لازمه.؟

مشاوره کنکور یعقوبی

۲- با توجه به افزایش تاثیر معدل، استرس در بین بچه های نظام جدید تشدید می شود در حالیکه پشت کنکوریهای نظام قدیم با علم بر اینکه چه نمره ای دارند و با توجه به اینکه یک فرصت ترمیم معدل دارند، از این نظر در شرایط روحی بهتری قرار دارند. البته باید بدانید که شرایط ترمیم معدل برای همه نیست و شرایط خاص خودش را دارد که بیشتر به سالی که دیپلم گرفته اید بستگی دارد ولی پشت کنکوری هایی که به تازگی دیپلم گرفته اند می توانند از این شانس استفاده کنند. قطعاً پشت کنکوریهای نظام قدیم که حتی فصل تابستان را از دست داده اند و تازه می خواهند شروع به درس خواندن کنند حداقل ده برابر یک نظام جدیدی شانس قبولی در رشته های خوبی مثل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی را خواهند داشت. هم چنین لیستی از سر فصل ها تهیه کنید ، این کار سبب افزایش تمرکز شما بر روی متن میشود. این عملی موثر برای حفظ تمرکز در طول زمان مطالعه است. فلش کارت ها ابزاری بسیار موثر در مطالعه و یادگیری هستند و کمک زیادی به یادآوری مطالب میکنند. هر ساله خیلی از داوطلبان کنکور سراسری با آرزوی رتبه برتر شدن در کنکور مطالعه خود را آغاز می کنند و اما ناگهان وسط راه عشق و علاقه خود را از یاد می برند و سرگرم روزمرگی ها و خوشی های گذرا می شوند و آخرشم میگن “ایشالله سال بعد!

انتخاب رشته آخرين قدم در فرآيند ورود دانشآموزان به دانشگاه است و نتيجه زحمات چندين ساله داوطلبان به یک انتخاب رشته صحیح و منطقی بستگي دارد. این در حالی است که پس از یک هفته ۱۰۰ درصد همان مطالب را با مروری ساده میتوانید به خاطر بسپارید. شاید این کار را به صورت ناخود آگاه انجام داده باشید. شاید فکر کنید که مطالعه در زمان خستگی و قبل از خواب تاثیری در یادگیری شما ندارد ، ولی حقیقت این است که بیشترین درصد یادگیری در زمان خواب و هنگامی که مغز شما استراحت میکند اتفاق میفتد ، پس یک ربع قبل از خواب حتما مطالعه کنید. این نکته که هر فرد برای موفقیت در آزمون کنکور سراسری چه میزان تلاش لازم دارد حائز اهمیت است. با توجه به ۵ نکته بالا، عملاً جو بدی که بر علیه کنکوریهای نظام قدیم به راه انداخته اند بیشتر یک جو پوشالی است. اگر تصمیم دارید نظام قدیم خود را به نظام جدید عوض کنید و یا حتی بالعکس توصیه می شود حتما مطلب زیر را بخوانید تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید. بنابراین بدون استرس باید کار خود را شروع کنند و با یک برنامه ریزی عالی و روحیه خستگی ناپذیر، سرنوشت خود را در دست بگیرند، چرا که عملاً با توجه به تغییرات کنکور در سال ۹۸ و البته ۵ مورد بالا که توضیح داده شد سرنوشت آنها در دستان خودشان است و واقعاً اگر از این فرصت استفاده نکنند و تمام تلاش خود را نکنندد و اشتباهات خود را به حداقل نرسانند بعدها خیلی بیشتر حسرت می خورند و پشیمان می شوند.

ESFJ این تیپ شخصیتی حامی قدرتمند جامعه بوده و از کمک کردن به دیگران و رفع مشکلات آنها لذت بسیار می برد. آقای حامی .فرشاد یاوری . آقای بیت آزاد .محمد علی زیرک . سلام وقت بخیر. من کارشناسی نفت دانشگاه آزاد دارم .تو کنکور ارشد ۹۷ روزانه قبول شدم (رشته مهندسی شیمی) .ترم اول رو خوندم ولی در ترم دوم انصراف دادم . چه دانش آموزانی در درس شیمی مشکل دارند؟ دقت کنید که از دیگر موارد لازم برای انتخاب این رشته، داشتن سرعت عمل ذهنی و بهره هوشی بالا بوده که موجب پییشرفت هر چه بیشتر و روز افزون دانش آموز می شود. این نزدیکی به شدت می تواند کیفیت مشاوره را بالا ببرد. آنها را بخوانید، به بهترین توانایی خود پاسخ دهید. بعد از برنامه ریزی بهترین منابع را به شما معرفی کردیم و بخش پایانی را به بودجه بندی کنکور ۱۴۰۱ اختصاص دادیم. از مهم ترین ویژگی های بهترین مشاوره کنکور تجربی، ارائه یک برنامه ریزی شخصی است که قابل تغییر و انعطاف باشد و همچنین با مرورهای به موقع، باعث یادگیری بیشتر و بهتر شما شود. کافی است همین الان فرم زیر را پر کنید تا در سریع ترین زمان ممکن کارشناسان مشاوره و برنامه ریزی کنکور حرف آخر با شما تماس بکیرند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور زهرا نوری لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما