آزمون 12 شهریور 95 گزینه دو

مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400 - مشاوره رایگان درسی - وبسایت دانش پژوه در زیر بهترین لیست مشاورین ارشد موسسه حرف آخررا معرفی می کنیم تا کمکی به دانش آموزها در انتخاب مشاور کرده باشیم. توجه: اگر به لیست اساتید رایان کلاس توجه کنید متوجه خواهید شد که این اموزشگاه انلاین صرفا برای رشته تجربی و ریاضی کلاس برگزار میکند و انسانی ها را فراموش کرده است. داوطلبی که سال قبل رتبه خوبی نیاورده هفته ای نهایتا 100 تست آموزشی حل کرده است. حواست باشد که قدم قبل از شروع مطالعه، یادگرفتن روش مطالعه و تست زنی مخصوص هر درس است. 4. دو درس سنگین را پشت سر هم مطالعه نکنید. لذا متقاضیان گرامی شیراز می توانند حدودا پس از گذشت دو هفته از زمان اعلام نتایج اولیه کنکور نسبت به ثبت انتخاب رشته خود در سامانه اقدام نمایند معمولا زمان انتخاب رشته در نیمه دوم شهریور ماه انجام می گیرد. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تمام اخبار مربوط به کنکور سراسری عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید. من محمد یاسین ایزدی ، رتبه 170 منطقه 2 کنکور تجربی 99 و دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه شهید بهشتی و عضو مشاورین مرکز مشاوره سایت کنکور هستم .

مشاور کنکور خانم اسماعیلی

پس از انتشار دفترچه سوالات و کلید اولیه آن، این امکان برای داوطلبان فراهم می گردد تا با استفاده از نرم افزارهای محاسبه درصد، تخمین رتبه و انتخاب رشته مجازی موجود، قبل از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۹ از شانس قبولی خود مطلع گردند. اگر ضعف هایی دارید جای نگرانی نیست؛ چرا که هنوز فرصت برای رسیدن به بالاترین حدتان وجود دارد، اگر هم که نتایج خوبی میگیرد سعی کنید داشتههایان را حفظ کنید. برای مشاوره تحصیلی تلفنی، آنلاین و حضوری برای کنکور سراسری انسانی زیر نظر مشاوران تخصصی می توانید از طریق لینک زیر ثبت نام کنید. برای اطلاع از زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه . در این بخش کاملا کاملا بهتون توضیح میدم که چجوری چه درسی رو بخونین که توی اون درس ضرر نکنین و وقتتون تلف نشه و بهترین یادگیری رو داشته باشین این قسمت واقعا قسمت مهمی هست و طی ۵ سال تجربه من از درس خوندن برای کنکور ساخته شده ! فکر کنید درباره مسئله مهمی مثل درس خوندن برای کنکور شما مشاور خودتون باشید. برای اینکه بدانید برای قبولی در رشته مورد علاقه خود، باید چه درس هایی را بیشتر و بهتر بخوانید، حتما جدول زیر را بررسی کنید، این جدول بخش مهمی از مشاوره کنکور انسانی است که توسط مشاورین باتجربه در نظر گرفته می شود.

مشاور کنکور طوفان

در این زیر گروه که شامل رشته های علوم اجتماعی، دبیری علوم اجتماعی و … در این زیر گروه که شامل یکی از پرطرفدار ترین رشته های دانشگاهی یعنی روانشناسی است، ریاضی، علوم اجتماعی و روانشناسی بیشترین ضریب را دارند. در مرحله بعدی اهمیت، درس علوم اجتماعی با ضریب سه قرار می گیرد. کم اهمیت ترین درس در این زیر گروه، عربی اختصاصی با ضریب یک است. و اما آخرین درس از دفترچه اختصاصی و دومین درس پر اهمیت در زیرگروه یک بعد از زیست شناسی، مربوط به شیمی کنکور است. این یک نمونه برنامه ریزی هفتگی رشته انسانی است که از این برنامه کنکور انسانی رایگان می توانید ایده بگیرید و تا حدودی به برنامه ریزی های خود نظم بدهید. به طور مثال فصل مشتق ریاضی برای یادگیری حدودا یک ماه زمان نیاز دارد حال معلمی به شما بگوید کل ریاضی را در دو ماه به شما درس می دهم، معلوم است نمی تواند همه مطالب را آموزش بدهد و یا موسسه ای برای هر مبحث چند دسته دی وی دی و کتاب به شما بدهد که یکسال زمان برای تمام شدن مطالب نیاز باشد. از سالهای 1337 با برگزاری سمینارهای متعددی برنامه مشاوره و راهنمایی در آموزش و پرورش مطرح شد و نیز تربیت نیروی مشاوره در دانشگاهها و تهیه ابزار کار مشاوران، دورههای کارآموزی ضمن خدمت، تهیه وظایف و طرح و جا انداختن آن از جمله اقدامات بعدی در این دوره بوده است.

مشاور کنکور بهروز محمودی

افرادی که رشته ی کارشناسی ارشد خود را به صورت آموزش محور پذیرفته شده اند، به جای ارائه ی پایان نامه، واحدی به اسم سمینار را می گذرانند، گذراندن حداقل 2 و حداکثر 4 واحد سمینار (تحقیق و تتبع نظری) الزامی می باشد. مشاورین تیم دورخیز از رتبه برتر های کنکور هستند که به صورت مجازی و حضوری در زمینه مشاوره کنکور – راهنما بیشتر – انسانی 1401 فعالیت می کنند. دفترچه سوالات کنکور سراسری علوم انسانی ۹۹ منتشر شد. در ادامه لینک دانلود دفترچه سوالات کنکور انسانی ۹۹ را برای داوطلبان کنکور انسانی نظام قدیم و جدید داخل و خارج از کشور قرار داده شده است. چرا که ممکن است تا زمان کنکور نتوانید مباحث جدید را مرور کنید یا به تسلط کافی برسید. پس بهتر است یکی از دو کتاب اول را در کنار کتاب حسابان نشر الگو استفاده کنید. در همه زیرگروه ها به جز زیر گروه یک، درس ریاضی از اهمیت زیادی برخوردار است و با ضریب 4 در زیر گروه های دو و سه و ضریب 3 در زیر گروه های چهار و پنج از مهم ترین و تاثیرگذار ترین درس های رشته انسانی است. این روزها صدها برابر منابع و جزوه ها و اساتید دروس ، مشاور تحصیلی کنکور داریم .

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما
این وب‌سایت تنها از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کند و ما هیچ گونه توصیه‌ای برای استفاده از آن نداریم.