آشنایی با بیوگرافی علی میر صادقی روانشناس

این جمله یعنی اینکه اگر شخص ضعیف است منابعی مانند موج آزمون، سه سطحی و حتی نشر الگو را انتخاب نکند بلکه بجای آن از منابع روانتر و متداول تر استفاده کند مانند گاج، iQ، میکرو و برای برخی دروس مهر و ماه و تخته سیاه و منابعی به این شکل که برای اطلاعات کامل تر به پست بهترین منابع کنکور تجربی ، ریاضی و انسانی مراجعه کنید. برای اولین بار در کشور، شما عزیزان می توانید کلیه سوالات خود پیرامون مدارک دانشگاهی، آزاد، سراسری، غیر انتفاعی، پیام نور و آزمون کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، پزشکی و پیراپزشکی در کلیه رشته ها اعم از مشاوره در زمینه رشته ها، ظرفیت پذیرش، پذیرش بدون کنکور از واحد آزاد و سراسری، معرفی دانشگاه ها، نحوه پذیرش از طریق های متفاوت، منابع آزمون، بهترین کتاب ها، بهترین جزوات و هر چیز دیگر که برایتان در این مقاطع ایجاد سوال می نماید را از مشاوران خبره موسسه فرا اندیشه که این مسیر را طی نموده اند، فقط با یک تماس در واتساپ از هر جای کشور بهترین و صحیح ترین پاسخ را در کمترین زمان دریافت نمایید. بنابراین ضرورت دارد با ایجاد فضایی آرام و پر نشاط در ضمن رعایت نکات تغذیهای لازم، فرزندان را بدون دغدغه و استرس خاص، راهی آزمون کنند و نوجوانان هم با آرامش خاطر بهترین نتیجه را برای خود رقم زنند.

مشاور کنکور پناهی

اگر تعویقی در کار باشد، این تعویق چند روزه خواهد بود؟ اول از همه این که در این راه به زودی شما نقاط ضعف و قوت خود را پیدا می کنید. برخی از لبنیات و مشتقات آن مانند شیر گاو و بستنی در افراد به دلیل افزودنی های موجود حساسیت ایجاد می کند مثلا لاکتوز موجود در شیر باعث اضطراب می شود یا مصرف بیش از حد نوشابههای گاز دار، در ایجاد استرس و اضطراب افراد موثر است. می توانید بعد از هر یک ساعت و نیم الی دو ساعت از مطالعه درسی خاص، به مدت ده الی پانزده دقیقه استراحت داشته باشید و یا حتی روزهای جمعه را بی خیال درس خواندن شوید و کامل استراحت کنید و وقت خود را در کنار خانواده، دوستان و آشنایان بگذارنید. پس فعالیت های بدنی خود را به طور منظم هفته ای سه تا چهار بار یا روزی نیم ساعت شروع کنید تا در کنار رعایت رژیم غذایی در کاهش استرس در بدنتان موثر واقع شوید. 6. هیچ وقت دو درس سنگین را پشت سر هم مطالعه نکنید و حتما به صورت یک در میان که به صورت یک درس عمومی و سپس یک درس اختصاصی است ، برنامه خود را بچینید.

او ۱۸ ساله بود که کار مشاوره را در امور تحصیلی آغاز کرد و به سرعت توانست به موفقیت های چشمگیری در این زمینه دست پیدا کند .بد نیست بدانید او دوره های روانشناسی زیر نظر بزرگترین اساتید جهان گذرانده است .او هم اکنون در باشگاه مهارت برنامه عصر جدید به آموزش شرکت کنندگان می پردازد. هرچند استرس کنکور برای قبولی در رشتههای تاپ دانشگاهی با موقعیت شغلی مناسب بیشتر می شود، اما خوشبختانه افزایش ظرفیت دانشگاهی این تب را تا حد زیادی شکسته است. شاید در کنکور انتخاب رشته بعد از اعلام نتایج کنکور انجام می شود، اما انتخاب رشته اصلی به خود شما مربوط است و مشاور کنکور بجنورد نه نتایج. اگرچه نوشتن نام ده نفر در هر درس به نوعی اجحاف در حق اساتید و دبیران ایران است، اما به هر حال دانش آموزان و اولیا و مشاوران محترم همیشه به دنبال بهترین ها هستند. هرچند که بدن برای تجدید قوا از 24 ساعت شبانه روز به 7 ساعت خواب نیاز دارد و در غیر اینصورت توانایی ذهنی و حافظه برای یادگیری کاهش یافته و خستگی چیره می شود اما با توجه به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان قبل از کنکور سراسری، این فرصت خوبی است که داوطلبان از ساعت 4 (وقت سحر) تا 10 صبح با استفاده از سکوت و آرامش این لحظات، حسابی دروس را مرور کرده و سپس به استراحت بپردازند.

در این روزها به مرور مطالب خوانده شده بپردازند و از یادگیری مطالب جدید بپرهیزند. برای آنکه عملکرد داوطلب کنکور، قابل ارزیابی باشد و همچنین امکان بررسی تاثیر برنامهریزی در نتایج آزمونهای آزمایشی وجود داشته باشد، توصیه میشود که داوطلب کنکور در دورههای مشخص زمانی مثلا به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه میزان مسئولیتپذیری خود و تعهد به برنامه را ثبت کند. تا خود داوطلب با توجه به ویژگی های خود و اهداف اش بتواند در مسیر درست گام بردارد. شاید در گذشته برای ادامه تحصیل تنها به عنوان یک موضوع غیر ضروری نگاه می شد و به همین دلیل نیازی به تلاش در این زمینه احساس نمی شد. خانواده ها باید به فرزندان خود آرامش و امید دهند و به آن ها بیاموزند قبولی در کنکور تنها شرط خوشبختی و موفقیت در زندگی نیست و می توان با کسب هر مهارت و پیشرفتی به موفقیت در زندگی دست یافت. در این رابطه باید گفت حتی در دروس عمومی حفظ کردن به دلیل گستردگی مطالب به کارتان نمی آید.

ثبات مشاور کنکور

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور یخچالیان لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما