آمـوتـِک – آموزشگاه آنلاین کنکور، مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی کنکور

لازم است تا هر داوطلب با توجه به نظام امتحانی انتخابی خود که قبلا در موقع ثبت نام، اعلام نموده است دفترچه مورد نظر را انتخاب و نسبت به پاسخگویی اقدام کند. بخش شیمی: از 201 تا 235 است و مدت زمان پاسخگویی آن 35 دقیقه است. آن ها به طور فعالانه والدین را در جریان امور مدرسه قرار داده، با والدین مطلقه همکاری کرده و به خانواده هایی که با مشکلات زیادی روبرو هستند کمک می کنند. قانونی که در دو سال گذشته تأثیر زیادی را در نتایج کنکور و تحصیل دانشآموزان دبیرستانی گذاشته بود، حالا این قانون با شکایت یک شهروند معمولی که نامش « فاطمه کریمی» است، ابطال شده و مسیر کنکور سراسری را دوباره عوض کرده است. این مساله در برنامه ریزی و اولویت مطالعه ی شما اهمیت زیادی خواهد داشت. سلام وقت شما بخیر من دانش آموز کلاس دهم هستم انسانی ولی الان میخام تغییر رشته بدم چون برام سخته هم ریاضیش و ادبیات امسال معدلم شد ۱۷ . سیناتهرانی مشاور تحصیلی در ادامه گفت: دانش آموز دوم نیز با دقتی بیشتر و در گوشه ای از تخته جای خالی ای پیدا و عبارت مورد نظر را در آنجا نوشت.

اما در نهایت اگر یک نفر آدم با تجربه انتخاب های شما را ببیند و تایید نهایی کند خیلی خوب است. به نظر من شما بهترین مشاور تحصیلی و کنکور ایران هستید! دانش آموزان علاقه مند به این رشته ها رو هدایت و راهنمایی کنن. کارنامه قبولی علوم آزمايشگاهي سراسری 98 جهرم :: در این مطلب به کارنامه قبولی های علوم آزمايشگاهي روزانه 98 , قبولی های علوم آزمايشگاهي 98 , داوطلبان کنکور 98 تجربی چه رشته و دانشگاهی قبول شدند ؟ زیرا نه تنها معدل امتحانات این سه سال توسط سازمان سنجش در کنکور سراسری اعمال نشده، بلکه در صورت اعمال این قانون نیز، می بایست امتحانات هر سه سال بصورت نهایی برگزار می شد. منابع این سوالات، کتابهای درسی مربوط به هر کدام در پایههای دهم، یازدهم و دوازدهم است. سیناتهرانی می افزاید: مدیر مدرسه در حالیکه با چهره ای مات و مبهوت به من و آرزو خانم نگاه می کرد، گفت: حقیقتاً هم که دانش آموز موفقی هستی ، حالا می فهمم چرا شاگردان شما یک سرو گردن از بقیه بالاترند! مدیر مدرسه بعد از ضیافت شام اظهار داشت، رتبه های برتر ما می گویند: ما بطور میانگین در شبانه روز ۱۴ ساعت درس می خواندیم اما اغلب می شنوم که شاگردان شما خیلی کمتر درس می خوانند اما نتیجه بهتری می گیرند، قاعدتاً باید آنها هوشمندانه تر عمل کنند، لذا اگر اجازه بدهید می خواهم میان دانش آموز مدرسه مان و شاگرد شما یک تست هوش برگزار کنم.

مشاور کنکور ارشد روانشناسی

یک روز مدیر یکی از مدارس معروف تهران از بنده دعوت کرد تا در ضیافت شامی که وی برای رتبه های برتر خود تدارک دیده است، شرکت کنم. فرمول ChL از ابتکارات این مشاور کنکور است که با الگو برداری از روش های آموزش در مدارس اروپا طراحی شده است و به تهران آورده شده. من کی چنین شرطی گذاشته بودم .سپس ایشان روبه من کرد و گفت: ” شنیده بودم که شما به دانش آموزانتان روش صحیح فکر کردن را می آموزید، اما تاکنون با چشم خودم قدرت این روش را ندیده بودم که آنرا هم امشب دیدم! مساله بعدی اینه که اگر شما مثلا پزشکی قبول میشین و خدایی ناکرده فیزیوتراپی رو زودتر از پزشکی زدین. چون اگه من قبل از شرکت در آزمون سراسری انصراف بدم بنابراین باید همون موقع جریمه رو پرداخت کنم پس عملا چه در دوره روزانه قبول بشم چه قبول نشم باید جریمه رو پرداخت کنم. لذا دانش آموز زمان بیشتری خواهد داشت تا تمرکز خود را بر روی مطالعه دروس برای موفقیت در کنکور سراسری بگذارد. فردانیوز: دیوان عدالت اداری در اقدامی قابل تحسین با رسیدگی به شکایت یک شهروند عادی ، رأی به ابطال قانون تأثیر ۲۵ درصدی معدل سال سوم متوسطه در کنکور سراسری نمود.

مشاور کنکور دستمالچی

اتفاق چهارم که به دانش آموزان مرتبط است و در شکایت خانم کریمی از سازمان سنجش نیز مطرح شده، این است که عدالت آموزشی بخوبی برقرار خواهد شد. خب چه کسی باید این روش های علمی ای که به آن اشاره نمودید را به دانش آموزان بیاموزد؟ به گزارش « فردا » این که سرنوشت کنکوری های سال ۹۵ به بعد چه می شود هنوز معلوم نیست و البته احتمالا اعتراض کنکوری های سال ۹۳ و ۹۴ که از تاثیر مستقیم معدل ضربه خورده اند هم بلند شود که اگر قرار بود این قانون لغو و مصوبه باطل شود، چرا با سرنوشت آن ها بازی شده است؟ 9 درصد باقیمانده نیز وجود مشاور تحصیلی را مفید دانسته اما هنوز تصمیمی برای داشتن آن اتخاذ نکرده بودند. خب حالا بیایید بررسی کنیم تا بدانیم چه چیزی وجود دارد که ما باید فوت و فن و اصول آن را یاد بگیریم؟ او ادامه می دهد: ما هم مجری مصوبات قانونی هستیم و هر تصمیمی که گرفته بشود، ناچاریم آن را اجرا کنیم. پیشنهاد ما برای منبع درس زیست شناسی کتاب خیلی سبز به عنوان کتاب اول هست و بعد از اون، کتاب زیست الگو به شما کمک بیشتری می کنه.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور فنی حرفه ای – صفحه وب مربوطه – لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما