ارتباط با رتبه های برتر کنکور

واژه نامه ادبیات کنکور ( دوم - سوم - پیش ) - class= سلام ممنون از مطالب مفیدی که گذاشتید اگه امکان داره منابع کمک درسی نظام جدید دهم تجربی هم معرفی کنید و یه سوال آیا برای دهم تجربی هم مشاور درسی دارین یا فقط واسه کنکوری ها؟ آیا روشی اصولی و کاربردی برای مطالعه دروس حفظی وجود داره؟ رو بخونید تا درباره فراگیری هرکدوم از این مهارت ها دقیق تر اطلاع پیدا کنید.چگونه دروس حفظی را بخوانیم ؟ در ادامه، مقاله هایی رو براتون آوردیم که روش مطالعه هر درس رو به صورت حرفه ای و البته رایگان براتون توضیح دادیم.چگونه ریاضی بخوانیم ؟ این نکته مهمی است که شاید در اولین بار امتحان کنکور برای خیلی ها تجربه شده باشد. یکی از اولین سوالاتی که دانش آموزان قبل از شروع مطالعه ریاضی باهاش مواجه هستند اینه که چجوری باید ریاضی رو بخونند تا نتیجه خوبی در کنکور یا امتحانات مدرسه بگیرند؟ اگر داوطلب بهخوبی نداند برای به دست آوردن ترازبالا در آزمونها باید چگونه درس بخواند و هرروز برنامه بچیند و به امید اینکه این بارترازش بیشتر میشود ولی فقط زمان را تلف کند، مطمئناً ضرر خواهد کرد درحالیکه مشاور کنکور به دلیل تجربه بالا و آشنایی بیشتری که از کنکور و دیگر عواملی که باعث موفقیت در کنکور میشود، دارد میتواند در همان روزهای استارت مطالعه با داوطلب، اشکالات را متوجه شود و برنامهای یکپارچه و دقیق برای داوطلب تنظیم کند.

مشاور کنکور ورامین

در کانال تلگرامی آکادمی دورخیز ( t.me/dourkhiz ) می توانید دسترسی راحت و رایگان به همه مطالب و صوت های مشاوره ای آموزشی و انگیزشی داشته باشید. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در ادامه مشاورین رتبه برتری که از دانشجویان رشته های برتر گروه انسانی دانشگاه تهران هستند با شما ارتباط برقرار می کنند و تا روز کنکور پشتیبان و همراه شما هستند. کسانی که قبلا راه موفقیت را پیموده اند اهمیت موضوع و نقش توصیه ها و مشاورین را بهتر می دانند و حتما جز تجربیاتشان استفاده از اساتید برتر و کارشناسان مشاوره خبره به چشم می خورد. پس اول باید یک هدف مهم داشته باشیم وبعد باید بررسی کنیم که رسیدن به آن از چه رشته هاو شغل هایی عبور می کند .

احتمالا اونها اطلاعات خوبی درباره مشاوره و برنامه ریزی کنکور داشتن و یا این اطلاعات رو از افرادی به دست آوردن که در کنکور سراسری به نتایج عالی رسیدن. هیچ وقت برای رسیدن به مؤفقیت دیر نیست. نیاز به یک مشاور قدرتمند و آینده نگر در زمینه تخصصی رشته شما برای پیشبرد اهدافتان،کمک بزرگی است. شاید تنها در کمتر از یک دهه پیش مشاوره کنکورbestclassic.ir آنلاین یک رویا بود! با دریافت خدمات مشاوره به صورت رایگان چه به صورت حضوری و چه غیرحضوری می توانید آینده ای درخشان را برای خود رقم بزنید. از جمله خدمات مهم آموزشی در مجموعه ایران تحصیل ارائه مشاوره حضوری به صورت رایگان است. کلی نکات درسی و مشاوره ای را می توانید در پیج اینستاگرام دورخیز پیدا کنید. از جمله این که، مشاوره رایگان آزمون سراسری گروه های آزمایشی مختلف موجب می شود که به یک سری از استعدادها و ویژگی های خود پی ببرد که شاید قبلاً به آن توجهی نداشته یا اصلاً آن ها را نمی دانسته است. طبیعتا تجربه ما که یکبار با موفقیت هر چه تمام در کنکور سراسری شرکت کردیم میتونه برای شما راهگشا باشه و باعث میشه تا شما مسیر اشتباه رو انتخاب نکنید و از همین ابتدای کار در مسیری قرار بگیرید که میتونه نتیجه عالی برای شما در پی داشته باشه.

روش SQ3R که بهترین و اصولی ترین روش مطالعه شناخته شده در حال حاضره، شامل ۵ مرحله ست که فراگیری و اجرای اون، قدرت یادگیری دانش آموزان کنکوری رو افزایش داده و یکی از روش های ضروری برای موفقیت داوطلبان کنکور به شمار میره. انتخاب رشته تضمینی به معنی تضمین علمی ترین و بهترین انتخاب ممکن برای رتبه به دست آمده است ونه تضمین قبولی با هر رتبه ای ! هرچند بررسی دقیق دفترچه کنکور سال های قبل زمان زیادی رو از مشاوران ما گرفت و این اطلاعات ساده به دست نیومده؛ اما امیدواریم برای شما مثمر ثمر واقع بشه. بسیاری از دانش آموزان کنکوری گرو های آزمایشی مختلف با مشکلات زیادی از جمله عدم تمرکز ، نداشتن انگیزه کافی برای تحصیل ، و عدم آشنایی کامل با فضای کنکور و غیره روبه رو هستند. در درجه اول حقوق و روانشناسی طرفداران بسیاری دارند بعد از این دو رشته های مدیریت مانند مدیریت مالی و مدیریت بازرگانی و رشته مشاوره و حسابداری و زبان و ادبیات فارسی هم پرطرفدار هستند. چند نفر از شما این سوال را در ذهن دارید؟ واقعا تو این چند سال با دیدن این هزینه ها برای برنامه ریزی کنکور با بهترین مشاور کنکور و سعی و تلاش بچه ها برای رتبه برتر شدن چجوری بگم بهتون دلم سوخت !

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما