ازمون لیسانس به پزشکی رو چطور؟

بارز ترین ویژگی های مثبت یک مشاور! از این رو شناخت ویژگی های ایده آل یک مشاور برتر، می تواند متقاضیان را در راه انتخاب مشاور، راهنمایی کند و تاثیر به سزایی در کسب بهترین رتبه قبولی کنکور داشته باشد. مشاور کنکور خوب با بررسی ویژگی های شخصی فرد و حتی با گرفتن تست های شخصیت شناسی از او باید برنامه ای مطابق با شرایط و روحیات برای او تنظیم کند. این دفترچه دارای 3 فصل می باشد، فصل اول آن به بیان توضیحاتی در خصوص ضوابط و شرایط انتخاب رشته و… اگر برنامه ای که توسط مشاور به شما داده شده، از استانداردهای لازم برخوردار باشد، باعث ایجاد تغییرات سازنده می شود و این تغییرات می بایست به طور مداوم توسط ارائه دهنده، رصد شود و توصیه های تکمیلی نیز در اختیار متقاضی شرکت در کنکور مشاوره کنکور لیموترش قرار گیرد. به این معنا که حتما می بایست در برنامه درسی خود، جایی برای استراحت، تفریح، تغذیه کافی، گذراندن اوقات با خانواده و دوستان، مسافرت و… برای انجام این کار، می بایست پس از مطالعه کامل یک مبحث و تسلط بر آن، مهم ترین نکات موجود در هر صفحه از کتاب درسی را در حاشیه آن یادداشت نمایید تا در زمان مطالعه مجدد یا در ایام جمع بندی و مرور، برخی نکات را با تاکید بیشتری به یاد آورید.

ظاهری مشاور کنکور

یکی از مهم ترین توصیه های مشاوران کنکور، حول محور معرفی بهترین منابع کمک درسی جهت آماده سازی و تقویت داوطلبان می چرخد که در ادامه مطلب قصد داریم تا به تفصیل در رابطه با این موضوع بحث نماییم. مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور سراسری که چند روز قبل از شروع ثبت نام در سایت سنجش قرار داده می شود، باعث می شود از کلیه اطلاعاتی که لازم است بدانید، مطلع شوید بنابراین قبل از اقدام به ثبت نام حتما این دفترچه را بررسی کنید. حضور دروس عمومی در میان ساعات مطالعه دروس تخصصی می تواند باعث استراحت ذهن داوطلب و آمادگی آن برای مطالعه مجدد محتویات سنگین آموزشی گردد. از آن جایی که استفاده از منابع کمک آموزشی متعدد تنها باعث آشفتگی ذهن شما خواهد شد، بنابراین توصیه می شود که پس از تسلط کامل بر مباحث کتاب درسی، با استفاده از یک منبع کمک آموزشی مناسب، مطالب خوانده شده را در ذهنتان تثبیت نمایید. خالی بگذارید. مطالعه سنگین و بدون استراحت، نتیجه ای جز خستگی جسم و ذهن داوطلب را در پی ندارد و سرعت حرکت او به سمت اهداف خود را به طرز قابل توجهی کاهش می دهد.

مراجعه می کنند و از تجربیات مفید این افراد در پی ریزی برنامه درسی و مطالعاتی خود نهایت بهره را می برند. اشتباه دیگری که برخی دانش آموزان انجام می دهند، رجوع به کتاب های کمک درسی گوناگون بدون مطالعه اولیه کتاب های درسی است. در صورتی که احساس نیاز میکنید و میدانید که یک همراه در کنار خود نیاز دارید که نقشه ی راه را در دست داشته باشد، شخصی که چندین بار این مسیر را با دانش آموزان مختلف طی کرده ، هرچه زودتر با مشاور تحصیلی خود منطبق بشید چونکه بسیاری از دانش آموزان در نیمه دوم سال به سوی مشاوران می آیند که اونموقع یک مقدار بسیار زیادی کار سخت میشه. چرا که به احتمال زیاد بخش عمده ای از این دروس، خصوصاً دروسی نظیر شیمی و زیست را فراموش کردهاید. از جمله رفتارهایی می باشد که می تواند مشاور غیر حرفه ای را از حرفه ای تمییز دهد. کنکور سراسری سال جاری در 3 گروه آزمایشی اصلی علوم تجربی، علوم انسانی و ریاضی و همچنین 2 گروه شناور هنر و زبان های خارجی، از تاریخ 9 لغایت 12 تیر ماه برگزار گشت. هر یک از گروه های آزمایشی دارای چند زیر گروه می باشند که در زمان اعلام نتایج و انتشار کارنامه اولیه، برای هر یک از زیر گروه ها یک رتبه معین اعلام می شود.

مشاور کنکور بجنورد

برای مثال رشته پزشکی در زیر گروه یک گروه آزمایشی علوم تجربی قرار دارد و در صورتی که این رشته را انتخاب کنید رتبه در زیر گروه 1 شما معیار برای پذیرش قرار می گیرد. شما در تمامی این زمینه های ذکر شده میتوانید تماس گرفته و راهنمایی کامل را از مشاورین دریافت کنید. با رتبه گردون تماس بگیرید تا بدانید چقدر برای بدست آوردن رتبه مورد نظرتان باید تلاش کنید و چه برنامه ریزی داشته باشید. هر داوطلب، در قدم اول برنامه ریزی باید سوال هایی را برای خود مطرح نموده و به آن ها پاسخ دهد. درصد هام باید چه جوری باشه؟ مثلا این که قصد تحصیل در چه رشته و چه دانشگاهی را دارد؟ با عرض سلام من امسال کنکور دارم من یه مشکلی که داشتم این بود که خیلی تشریحی میخوندم تا اینکه شما گفتید حتی کامل هم نخوندید برید و تست حل کنید من الان تست که میزنم خیلی هاشونو بلد نیستم و بعد اینک ۱یا ۲دقیقه روش فکر میکنم دیگه مطئن میشم باید جوابو ببینم شما گفتید سریع به پاسخ نرید و اول یک خط از پاسخ نامه ر ببینید و یا به در س نامه مراجعه کنید من ولی بعد فکر کردن روی تست سریع میرم رو پاسخ نامه وحس میکنم مفهومی یاد نمیگرم و همه چیزو حفظ میکنم به نظرتون باید چیکار کنم؟

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما