ازمون لیسانس به پزشکی رو چطور؟

شرکت در یک جلسه مشاوره رایگان کنکور به بسیاری از سوالات شما در رابطه با برنامهریزی کنکور، انتخاب رشته و … برای مثال داوطلبی که رتبه 4000 کنکور تجربی را کسب کرده است، برای پذیرش در رشته پرستاری دانشگاه های روزانه شهرستان، شانس متوسط و معقولی را دارد. مشاوره تحصیلی رایگان جهت پاسخگویی به سوالات متداول داوطلبان ، متقاضیان زیادی دارد. یک مشاور تحصیلی خوب می تواند برای داوطلبین برنامه ریزی کنکور مختص به خودشان را ارائه دهد. توصیه می شود داوطلبان در پایان مراحل ثبت نام شماره پرونده 7 رقمی و کد رهگیری 16 رقمی را دریافت نموده و تا زمان ثبت نام حضوری پس از اعلام نتایج بدون آزمون 1400 و در صورت قبولی نزد خود نگه دارند. با مشاوری هم در ارتباط بودن؟ در هر دوره از پذیرش زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندرعباس ، با انتشار اطلاعیه سازمان سنجش تعیین و به داوطلبان اطلاع رسانی می شود. در این مطلب اگر همراه ما باشید، بسیاری از دغدغه هایتان در مورد کنکور انسانی رفع خواهد شد و دید روشن تری نسبت به کنکور خواهید داشت و با مسیری که به شما برای موفقیت نشان می دهیم می توانید با رعایت گام به گام آن ها احتمال قبولی خودتان را در کنکور انسانی تا حد زیادی افزایش دهید.

مشاور کنکور ارشد روانشناسی

چرا باید برنامه ریزی کنیم؟ - مشاوره تحصیلی آکو بهترین مشاور کنکور در کرج در جداول زیر رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 ارائه شده در واحد بندرعباس در مقطع کارشناسی پیوسته ( لیسانس ) گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان را آورده ایم. لذا علاقه مندان به تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندرعباس در گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی و زبان در مقطع کارشناسی پیوسته برای مشاهده و بررسی لیست رشته های بدون کنکور پیام نور 1400 باید دفترچه بدون کنکور سراسری ۱۴۰۰ را مطالعه نمایند. ریاضی، عربی، علوم اجتماعی، روانشناسی و اصول عقاید و فقه هر کدام شامل ۲۰ سوال هستند و دروس اقتصاد ۱۵ سوال، زبان و ادبیات فارسی ۳۰ سوال، تاریخ و جغرافیا ۳۰ سوال و فلسفه و منطق ۲۵ سوال را در دفترچه اختصاصی به خود اختصاص دادهاند. در هنگام ثبت کد رشته ها حتما دقت نمایید که رشته و دانشگاه را درست وارد کنید تا مشکلی ایجاد نشود.

مشاور کنکور دکتر صداقت

اما در مشاوره حضوری باید یک هفته یا حداقل چند روز صبر کنید تا بتوانید گزارش هفتگی خود را به مشاور ارائه دهید و مشکلات و سوالات خود را با او در میان بگذارید. حدود 20 الی 30 درصد فرم انتخاب رشته را به این بخش اختصاص دهید. انتخاب های بدبینانه در بخش آخر فرم انتخاب رشته قرار داده می شوند و شانس داوطلب برای پذیرش در انتخاب های این بخش بسیار زیاد است. در صورتی که دانش آموز از لحاظ انگیزشی دچار مشکل شد مشاور باید بتواند بر روی دانش آموز تأثیر بگذارد و بتواند انگیزه ی ادامه ی کار را در دانش آموز ایجاد کند. این بخش مربوط به رتبه آخرین فرد مجاز برای انتخاب رشته دانشگاه های روزانه و نوبت دوم می باشد و در صورتی که رتبه کل شما در سهمیه، بیشتر از رتبه آخرین فرد مجاز به انتخاب رشته باشد، نمی توانید انتخاب رشته دانشگاه روزانه و نوبت دوم را انجام دهید. هر یک از گروه های آزمایشی دارای چند زیر گروه می باشند که در زمان اعلام نتایج و انتشار کارنامه اولیه، برای هر یک از زیر گروه ها یک رتبه معین اعلام می شود. پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندرعباس برای ورودی مهر و بهمن سال ۱۴۰۰ زیر نظر سازمان سنجش انجام می شود.

با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندرعباس ۱۴۰۰ برای ورودی مهر ماه بصورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش دانشگاه پیام نور می باشد. با دانلود این ویسها به راحتی از تجربیات رتبه برترها استفاده کنید و پیشرفت خیلی خوبی رو در روند مطالعاتی خودتون تجربه کنید. با سلام ، شما در صورتی که در سنوات مجاز تحصیلی خود از واحد دانشگاهی که در آن مشغول به تحصیل هستید انصراف دهید ، می توانید در آزمون سراسری ثبت نام کرده و در صورت قبولی در رشته پزشکی از معافیت تحصیلی این دوره استفاده کنید ؛ در غیر این صورت امکان استفاده از معافیت تحصیلی این مقطع را نخواهید داشت.لازم به ذکر است از زمان انصراف به مدت ۶ ماه تا یک سال فرصت دارید تا در رشته مدنظر پذیرش اخذ نمایید. اگر درصد دروس شما مطابق با انتظار پیش رفته است سعی کنید در درجه اول آنها را حفظ کنید. دقت کنید که استفاده همزمان از چند منبع متفاوت برای یک درس اصلاً درست نیست.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مشاور کنکور رایگان تلگرام وب سایت خود باشید.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما