اهمیت برنامه ریزی برای کنکور

برای این که بتوانید هنگام درس خواندن تمرکز حواس داشته باشید، تنها لازم است که الگوهای مطالعاتی خود را کمی دگرگون کنید. اکثرا اگر این مشکل ها را تجربه کرده باشید، حتما وقتی از خواب بیدار می شوید بدن شما حالت کوفتگی دارد (به اصطلاح می گویید انگار کسی در خواب حسابی کتکم زده). عادت ها موضوع های مهمی در زندگی ما هستند، ما از لحظه ای که بیدار می شویم و تا زمانی که می خوابیم به طور خودکار درگیر بسیاری از عادت هایمان هستیم. خیلی از دانش آموزان کنکوری این موضوع را می دانند، اما نمی توانند یک تکنیک برنامه ریزی صحیح برای کنکور داشته باشند. بعضی از این عادت ها یاعث می شوند که شما به موفقیتی که در نظر دارید دست پیدا نکنید، در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این موضوع که چطور عادت های بد خود را کنار بگذاریم صحبت کنیم. شما در این قسمت ضرورت برنامه ریزی صحیح برای کنکور را متوجه شدید.در ضمن، یک ابزار پیشنهادی ما که خیلی از رقیب های شما از آن اطلاعی ندارند؛ کتاب برنامه ریزی با دوربین مدار بسته است که دقیق ترین و اصولی ترین راه و روش برنامه ریزی درسی را به شما آموزش می دهد تا بدانید چگونه رتبه برتر کنکور شوید و به نمرات و نتایج بی نظیر دست پیدا بکنید.

و این فقط کوچک ترین مشکل بچه هاییه که فکر می کنند خودشون به تنهایی می تونند مشاور خودشون باشند و در سال کنکور برای خودشون برنامه ریزی کنند. اوضاع فقط می تونست بهتر بشه. لازمه بدونید که حواس پرتی، کم کاری و تمرکز نداشتن در کلاس نه تنها عادت های بدی محسوب می شوند، بلکه از جمله عوامل مخرب برای نمرات شما هستند. حالا کافیه که برای افزایش دقت و تمرکزتون در کلاس، مطلب زیر رو مطالعه کنید تا خیلی از مشکلاتتون در کلاس برطرف بشه و بازدهی بیشتری نسبت به قبل داشته باشید. اگر داوطلبی بعد از برگزار کنکور سراسری هنر متوجه شود که یک یا چند سال از منابعی غیر از کتب درسی کنکور هنر طراحی شده است و یا نسبت به تعدادی از سوالات و گزینه های آن شک داشته باشد و یا نسبت به اشتباه بودن پاسخ سوالات اطمینان حاصل کرده باشد می تواند اعتراض خود را نسبت به طراحی آن سوالات، گزینه ها و پاسخ ها اعلام مشاور کنکور رایگان تلگرام (اکنون اینجا کلیک کنید) کند.

مشاور کنکور به انگلیسی

اما روش دیگر آن است که مشاور به منزل شما خواهد آمد و همان کارها را در منزل برای شما به صورت هفتگی انجام خواهد داد. آیا می دانستید که بیشتر زندگی ما را عادت هایمان تشکیل می دهند. می دانستید! روش های مطالعه صحیح برای کنکور با درس خواندن برای یک امتحان معمولی کمی متفاوت است. شما می دانستید که! الان تا قبل بهمن اگر از دانشگاه انصراف بدم می تونم کنکور ۱۴۰۱ شرکت کنم ؟ برای مثال با رتبه 1000 رشته ریاضی احتمال قبولی در رشته مهندسی عمران دانشگاه های روزانه تهران خیلی کم می باشد. اگر با شنیدن یاد می گیرید، بهترین روش برای شما شنیدن مطالب است. سلام وقت بخیر من دانجشو انصرافی دانشگاه ملی بودم الان متونم در حین سربازی کنکور بدم مدرک دیپلم دارم و کارشناسی انصراف دادم ایست سربازی میزنن اگر کنکور شرکتکنم ؟ اگه پاسخ مثبته آیا میتونم در همون رشته قبلیه خودم در یک دانشگاه دیگه مقطع کارشناسی ناپیوسته ادامه تحصیل بدم؟ نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور صدای مشاور برای تمام مقاطع دکتری، کارشناسی و کارشناسی ارشد، در اختیار عموم داوطلبان به صورت آنلاین و رایگان قرار دارد. بعد از تموم شدن زمان ثبت نام سازمان سنجش با تمدید مهلت ثبت نام کنکور، یک فرصت دوباره به داوطلبایی که در زمان مقرر موفق به ثبت نام در این آزمون نشدن و یا ثبت نامشون نیاز به ویرایش داره قرار میده.

مشاور کنکور بجنورد

همچنین با گذشت زمان و کسب تجربه بیشتر به مرور تخصص بیشتری پیدا کردهاند. اگر به زمان کنکور برگردم با مشاوره موسسه 3گام روند مطالعه خود را پیش خواهم برد. دوم اینکه ادبیات فارسی اولین درسی است که سر جلسه کنکور با آن مواجه می شید. یکی از سوالاتی که بسیاری از دانش آموزان با اون مواجه هستند اینه که چگونه در کلاس تمرکز داشته باشیم ؟ البته اگر پایه ریاضی ضعیفی دارید، یا با متن های خشک و خالی کتاب های درسی و کمک درسی ریاضی چندان ارتباط خوب و جذابی برقرار نمی کنید و یا سبک یادگیری شما سمعی – بصری است بهتره که از فیلم آموزشی استفاده کنید و یا کلاس شرکت کنید. روش یادگیری در شما چگونه است! منطقی است که اگر یادگیری دیداری دارید، باید چیزی را ببینید تا آن را یاد بگیرید و اگر یادگیری تجربی دارید، از اتفاقات و تجربیات خود بیشتر یاد می گیرید یا مثلا باید کاری فیزیکی انجام دهید. شنیداری، دیداری یا تجربی؟ یا چی بپوشم؟ تا چه رشته ایی انتخاب کنم؟ برای این که بدانید راه های مطالعه دروس حفظی برای کنکور چی هست با ما همراه باشید. پس اولین درس کنکور ادبیات هست و شما وقتی ادبیات را بتوانید به خوبی جواب دهید، با روحیه بهتری می توانید بقیه درس ها را هم جواب دهید.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما