اگر مورد کلاهبرداری اینترنتی قرار گرفتهاید؛بخوانید!

علاوه بر این، این مرورگرها حتی ممکن است شماره کارت و اطلاعات حساب بانکی شما را هم ذخیره کرده تا در خریدهای اینترنتی تجربه بهتری داشته باشید. دادستان عمومی و انقلاب شاهیندژ گفت: فردی که اقدام به بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بو توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد. رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری زن رمالی که در ازای دعا برای رفع بیماری یک شخص از خانواده وی ۲۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد. برای ثبت شکایت به پلیس فتا به کجا باید مراجعه کرد؟ به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حشمت سلیمانی اظهار داشت: در پی شکایت مردی ۳۵ ساله مبنی بر اینکه در شبکه اجتماعی اینستاگرام با خانمی اهل یکی از کشورهای اروپایی آشنا و وی با بیان اینکه قصد سرمایهگذاری در ایران دارد اقدام به کلاهبرداری از من کرده است که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. سردار رحیم جهانبخش روز پنجشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از سوی 2 نفر در شهر زنجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

چیزی که با اطمینان میتوان گفت این است که بیت کوین در ایران «غیرقانونی» نیست؛ چراکه جرمی برای آن تعیین نشده و مجازاتی برای آن تعریف نشده است. خبرورزشی – مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی ایران بزرگترین پرونده مالی در تاریخ فوتبال کشورمان را بعد از ۶ ماه مربیگری ایجاد کرد و خواهان غرامت ۶ میلیون یورویی است.پرونده سنگین ویلموتس با فدراسیون کشورمان اکنون در دادگاه حکمیت ورزش است و آخرین مراحلش را سپری می کند. کلاهبرداری سرمربی سابق تیم ملی ایران برای همه رو شد/ حمله شدید مراکشیها؛ او به جای مربیگری تجارت میکند! حکم صادره از دادگاه بدوی یا متضمن محکومیت متهم به ارتکاب جرم و تعیین میزان و نوع کیفر برای وی می باشد و یا ممکن است حکم مصدور موجب برائت برای متهم و تبرئه او از جمیع اتهامات مندرج در کیفرخواست باشد. بسیاری از افراد پرسش های متعددی در خصوص مزاحمت های اینستاگرامی داشته و به دنبال راهکارهای مناسب برای شکایت و جلوگیری از این نوع مزاحمت ها هستند. همچنین، امکان پیگیری شکواییه تنظیم شده، از طریق این سامانه وجود دارد. گروه استانها – فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند و دستگیری سه عضو آن با ۲۰۰ فقره کلاهبرداری با ترفند ارسال ابلاغ الکترونیک سامانه یکی از دستگاه های دولتی خبر داد.

سامانه شکایت به پلیس فتا

بیشتر این سایت ها و کانال ها نه از دستگاه های مسئول مجوزی دارند و نه از افراد دارای صلاحیت استفاده … این مقام انتظامی افزود: با توجه به ارائه مستندات از سوی شاکیه و با بررسیهای اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص شد متهم نوهی شاکیه بوده است که در نهایت با هماهنگی مقام قضائی نامبرده مورد شناسایی قرار گرفت و به پلیس فتا منتقل شد. به گزارش مهر، یحیی رحیمی در این زمینه اظهار کرد: یکی از کلاهبرداران حرفهای به نام «الف-ص» که اقدام به کلاهبرداری از شهروندان میکرد، با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی و قضائی با هماهنگی اداره اطلاعات و دادستانی شاهین دژ شناسایی و دستگیر شد. وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و تلاش شبانهروزی و اقدامات تخصصی، متهم را که در یکی از استانهای همجوار سکونت داشت را شناسایی و در پی رصد اطلاعاتی در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در شهر یاسوج دستگیر کردند. سوالی که در اینجا توسط کاربران مطرح می شود این است که من چگونه می توانم علیه شخص خاطی شکایت کنم و از طریق کدام مرجع قضایی اقدام کنم؟ برای روشن شدن موضوع تلاش کردم با شماره های درج شده در این سایت تماس حاصل کنم که در کمال تعجب متوجه شدم، شماره های یکی از بخش های سازمان محیط زیست به عنوان راه ارتباط تلفنی با این سایت درج شده است.

شکایت های مردمی پلیس فتا

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۹۰ نفر از شهروندان شکایت خود را مبنی بر کلاهبرداری با انواع روشهای مختلف توسط متهم تنظیم و پرونده تخلفی برای این فرد تشکیل شده است. هم فعالان اقتصادی می توانند به راحتی محصولات خود را در انواع پلتفرم های مجازی مثل سایت ها، اینستاگرام و سایر بستر های کسب و کاری در معرض دید خریداران قراردهند و کسب و کار خود را توسعه دهند، هم خریداران انواع محصول می توانند با خیالی راحت تر و بدون حضور در مراکز خرید و مغازه ها نسبت به خرید اقلام مورد نظر خود اقدام کنند. به گزارش روز سهشنبه روابط عمومی دادگستری قم، حجتالاسلام حسن غریب با بیان اینکه این متهم با ظاهر فریبنده و استفاده از ماشینهای کرایهای مدل بالا خود را سرمایهدار و بانفوذ جلوه میداد تصریح کرد: متهم با معرفی خود بهعنوان سهامدار و دستاندرکار در شرکتهای خودروسازی از افراد متعدد مبالغی از ۳۰۰ میلیون تا شش میلیارد ریال برای ثبتنام و خرید خودروهای دنا پلاس، هایما، پژو ۲۰۷ و دیگر موارد دریافت کردهاست.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما