ایلان ماسک: امکان انجام تمامی بازی های Steam در خودروهای تسلا – زومیت وجود خواهد داشت

[ad_1]

ایلان ماسک او اعلام کرده است که در حال کار بر روی امکان اجرای یک کتابخانه بازی Steam بر روی وسایل نقلیه تسلا است. ماسک در پاسخ به یک توییت از حساب رسمی Cyberpunk 2077 CD Projekt Red i رایان مک کافری IGN گفت تسلا در تلاش است تا بازی های Steam را به طور کامل برای دارندگان خودروهای تسلا در دسترس قرار دهد.

این سطح از پشتیبانی تقریبا بالاتر از وعده SteamDock است. به عبارت دیگر، اگر یکی از بازی های استیم روی ماشین های تسلا اجرا نشود، یک باگ محسوب می شود.

تام هاردارد در پیامی بعدی در توییتر گفت: «سایبرپانک بخشی از ضمانت CyberTrack خواهد بود. ماسک به سادگی پاسخ داد: 100 درصد.

ایلان ماسک قبلاً اعلام کرده بود که کاربران می توانند Cyberpunk 2077 و The Witcher 3 را در سیستم سرگرمی داخلی بازطراحی شده این شرکت بازی کنند. بنابراین، قبل از ارسال توییت امروز، جزئیات مربوط به حرکت تسلا در دسترس بود. با این حال، هدف از پشتیبانی گسترده از پشتیبانی کامل از کتابخانه بازی های رایانه شخصی، خبر خوبی است.

نمایی از سه محله اصلی سایبرتراک تسلا

تسلا با معرفی اولین خودروی سواری برقی ممتاز خود، مدل S، در سال 2012، مرزها را با ارائه سرگرمی و هوشمندی به خودرو فراتر برد. با این حال، با حرکت تسلا از سیستم های مبتنی بر تراشه اتم اینتل به APU های مدرن سری Rizen AMD، قابلیت سرگرمی این صفحه نمایش بزرگ بهبود یافته است.

مقالات مرتبط:

گیمرهای استیم باید چه عملکردی از یک خودروی تسلا با تراشه AMD خود انتظار داشته باشند؟ آزمایشات اولیه نشان می دهد که سیستم اطلاعات سرگرمی مبتنی بر تراشه AMD سه تا چهار برابر سریعتر از پردازنده های اینتل مبتنی بر برنامه های کاربردی همه منظوره است. در مورد بازی‌ها، فعلاً فقط تسلا را داریم که ادعا می‌کند سیستم اطلاعات سرگرمی اصلاح شده این شرکت قدرتمندتر از پلی‌استیشن 5 است.

بر اساس گزارش‌های اخیر، تسلا از یک تراشه سفارشی Ryzen YE180FC3T4MFG استفاده می‌کند که شامل چهار هسته‌ای 12 نانومتری Zen Plus با فرکانس 3.8 گیگاهرتز با چهار مگابایت حافظه نهان L3 است. علاوه بر این، از شتاب دهنده سه بعدی ناشی از هسته های گرافیکی داخلی RDNA2 پشتیبانی می کند. شایان ذکر است که سیستم سرگرمی تسلا از سیستم عامل لینوکس سفارشی استفاده می کند.

در حالی که خودروهای تسلا از یک سیستم کمکی قدرتمند استفاده می‌کنند، ما انتظار نداریم که مالکان خودرو هنگام کنترل خودرو در Steam بازی کنند. با این حال، سیستم سرگرمی داخلی خودرو حتی زمانی که رانندگان برای شارژ توقف می‌کنند، می‌تواند برای مسافران مفید باشد.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما