اینکه از اول میخونم اشکالی داره؟

مشاوره رایگان کنکور سرورپور متولد سال شصت و دو بوده و مدرک لیسانس خود را در رشته مهندسی صنایع از دانشگاه تهران اخذ کرده و دارای مدرک کارشناسی ارشد ِام بی ِای نیز می باشد. بعد دانش آموز سال دوازدهم تاریخ اخذ مدرک دیپلمش چی باید بزنه؟ اعتراض نتیجه داد و در نهایت تاثیر معدل به صورت 30 درصد مثبت اعمال شد که احتمالا این روند در سال 99 و کنکور 1401 نیز ادامه پیدا خواهد کرد. اگر چند ماه قبل از کنکور به سایت سازمان سنجش سری زده باشید متوجه خواهید شد این مرکز به رسم هر سال منابع کنکور سراسری را برای سال جاری به صورت جداگانه برای دروس عمومی و اختصاصی تمام رشته ها اعلام می کند. 8- این افراد باید تا جایی که می توانند، ستسها را غربال شده بزنند، چون که وقت زیادی برای زدن همه تستها خواهند داشت. شما چون عجله دارید تا به مطالب برسید، دستپاچه می شوید و دائما به حجم مطالبی که خوانده اید اضافه می کنید و اصلا به روزی که همه چیز را فراموش خواهید کرد فکر نمیکنید ولی آن روز می رسد و روز بسیار بدی برای شما خواهد بود. 3- اگر در آزمون آزمایشی شرکت کرده اید، کار سخت تری خواهید داشت، چون ازمونهای آزمایشی با سرعت سرسام آوری جلو می روند و شما دائم عقب می افتید و دائم ترازتان کمتر و کمتر می شود.

مشاور کنکور نی نی سایت

چون کتاب دیگ در دسترس ندارم… بنابراین توصیه داریم که برای هر درس فقط یک یا حداکثر دو منبع کمک آموزشی خوب تهیه کنند و به جای اینکه چند کتاب را یک بار مطالعه کنند یک کتاب را چندین بار مورد بررسی قرار دهند که یقینا نتیجه دلخواه تری کسب خواهند کرد. یه سوال داشتم و اون اینکه آیا برای دوران کنکور مشاور لازمه؟ تست زنی علاوه بر اینکه موجب می شود تا مطالب در ذهن شما به خوبی تثبیت شوند. متقاضیان کنکور سراسری ۱۴۰۱ که بنا به هر دلیلی موفق به تکمیل فرم ثبت نام نشدند و به عبارتی از ثبت نام جا ماندند، می توانند در صورت اتخاذ تصمیم در خصوص تمدید مهلت ثبت نام کنکور، از سوی سازمان سنجش در فرصت ارائه شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. مشاوره تحصیلی غیرحضوری نسبت به مشاوره تحصیلی حضوری برتری های خاص خود را دارد. از آنجایی که در آزمون نظام جدید که سه ساله است حجم دروس نسبت به نظام قدیم که چهار ساله بوده کمتر شده و مطالب به نسبت روانتر و راحتتر شده و افراد ترجیح میدهند که خود را با مطالعه کتب جدید هماهنگ کنند بنابراین با کمشدن متقاضیان ثبتنام در کنکور نظام قدیم، خود به خود کنکور به سمت برگزاری تک آزمون فقط به صورت نظام جدید پیش میرود!

بگذارید ذهنتان آرامش بگیرد و در هر آزمون قدری تراز عمومی خود را افزایش دهید. در پایان نیمسال اول، شما باید اولین دوره جمعبندی خود را انجام دهید. آیا می دانید دریافت مشاوره خصوصی کنکور از ده مشاور برتر کنکور چه مزیت هایی را برای شما در پی دارد؟ چه کسی می تواند بهترین مشاور کنکور شما باشد ؟ علاوه بر این، شما می توانید با کمک مشاوره تحصیلی غیرحضوری در زمان کنکور، انتخاب رشته، پذیرش در مقاطع تحصیلات تکمیلی و غیره راهنمایی های لازم را دریافت کنید. حال که با مجموعه ویژگی های خدمات مشاوره کنکور آشنا شدید، بهتر می توانید در مورد انتخاب مشاور کنکور حرفه ای تصمیم گیری کنید. میخواهید به یک موفقیت بزرگ در کنکور برسید پس به دنبال یک مشاور حرفه ای و ایده آل هستید. یعنی نمیتونید برا خودتون برنامه بریزید و اصلا نمی دونید چه کاری درسته یا غلط اونوقت مشاور بگیرید! مثلا برا زیست یازدهم لازمه هم خیلی سبز بگیرم و هم یه منبع دیگه یا همون خیلی سبز کافیه؟ اما اگر دیر برای خواندن عربی شروع کرده اید ، کتاب جمع بندی عربی خیلی سبز میتواند موثر تر باشد. بدیهی است که مشاوره تحصیلی حضوری مزیت های خاص خود را دارد، اما با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی شما می توانید به راحتی از مزیت های یک مشاوره تحصیلی غیرحضوری در تمام مراحل تحصیلی خود بهره ببرید.

من همیشه باید تصمیمات اساسی رو خودم می گرفتم و خب فکر نمی کردم مشاور ها هم بتونن برام کاری انجام بدن! 6- اگر ترازهای شما در آزمونهای ازمایشی نوسان زیادی داشته است باید با کمک یک مشاور دلیل آن را پیدا کنید تا بتوانید بهترین نتیجه از دل این نوسان ها بیرون بکشید. حتما منظم این روند را تکرار کنید و بدانید تا کجا مرور را انجام داده اید. برخی از این صفات عبارتند از برجسته ترین و بهترین استاد شیمی کنکور ایران، مولف پرفروشترین کتاب کمک آموزشی و مدرس رتبههای برتر. از آنجا که زمان یکی از موارد ارزشمند برای داوطلبان کنکوری است و اهمیت مشاوره و برنامه ریزی بر کسی پوشیده نیست ، مرکز مشاوره تحصیلی غیر حضوری کنکور پاسخ با ما ، این امکان را برای همه داوطلبان فراهم کرده است تا بدون اتلاف وقت و با کمترین هزینه بتوانند با مشاوران برتر مرکز تلفنی ” پاسخ با ما ” در ارتباط باشند و تمامی راهنمایی های مورد نیاز را دریافت نمایند. رمز و راز هایی هست که به طور اتوماتیک توی رتبه برتر ها وجود داشته و اونا تونستن با این رمز و راز ها رتبه برتر بشن !

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما