اینکه از اول میخونم اشکالی داره؟

برای دوره های غیر روزانه در صورتی که سهمیه جانبازان نداشته باشید مشکلی بابت کنکور مجدد نخواهید داشت. برخی از مخاطبان تحصیلیکو به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی تحصیلیکو استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . اعتقاد به یکی از ادیان ۶ گانه ذکر شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران. ما در تیم تخصصی خود به کسی عنوان مشاور خوب را میدهیم که بتواند مشکلات دانشآموزان را تشخیص داده و برای برطرف نمودن آنها، از راهکار و تکنیکهای منحصر به فردی استفاده کند. یا حتی کلی دی وی دی خریدی اما نمی دونی از کجا باید شروع کنی. بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور در صحبت کردن بسیار مسلط هستند و پیچیده و نامفهوم صحبت نمی کنند. پس همونطور که می بینی در کنکور کمک تو می تونی مشاوری داشته باشی که همون رشته ای رو خونده که تو دوست داری قبول بشی! تاکید می کنم حتی اگر قصد شرکت در آزمون خاصی را ندارید، سعی کنید برنامه یک آزمون مشخص را تهیه کنید و در طول سال تحصیلی با مشاوره ی کنکوری رایگان آن پیش بروید.

به این نکته مهم توجه داشته باشید که برخی از رشته های کنکور هنر حتما قبل از پذیرش نهایی از داوطلبان آزمون عملی را اخذ خواهند نمود. در کلینیک های درمان اعتیاد به عنوان روانشناس مشغول به کار شوند (اشتغال در این مراکز مستلزم تحصیل در گرایش روانشناسی بالینی است و دارا بودن مدرک کارشناسی این گرایش کافی است). 5. در سال های گذشته موفق شده باشد که با هدایت تحصیلی دانش آموزان چه در مدرسه و چه در کنکور ، آن ها را به رتبه های برتر رسانده باشد. 3- هر یک از داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبانهای خارجی که مجاز به انتخاب رشته شده اند، می بایست دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه آزمایشی ذیربط را از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان دریافت و مطالعه نمایند. آزمون دکتری برای هر دو دانشگاه سراسری و آزاد در اسفند ماه برگزار می شود و نتیجه معمولا در فروردین از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

مشاور کنکور خانم اسماعیلی

سلام خسته نباشید من در دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه ازاد که بودم کنکور دادم و کاردانی دانشگاه دولتی قبول شدم وبدون انصراف از دانشگاه اولم دوماه در دانشگاه دولتی که قبول شده بودم تحصیل کردم (یعنی بر خلاف مقررات هم زمان دانشجوی هر دو دانشگاه بودم) ودر نهایت بعداز این دوماه از دوره کاردانی انصراف دادم وبدون هیچ مشکلی به همان دانشگاه سابقم برگشتم وانتخاب واحد کردم.حالا ایا من در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد حق انصراف و ادامه تحصیل مجدد را دارم؟ زمان برگزاری کنکور هنر 1400 صبح روز چهارشنبه 9 تیرماه می باشد. آیا داوطلبان رشته ریاضی ، تجربی و انسانی می توانند در کنکور سراسری هنر شرکت کنند ؟ رتبه های 2 رقمی و زیر 500 رشته های تجربی و ریاضی کنکور های 95 و 96 را در زیر مشاهده کنید! با توجه به تغییرات زیاد زیست و شیمی و دینی،آیا راهی هست که بتونم کتاب های مطابق کنکور۱۴۰۰ رو تهیه کنم؟

معمولا بهترین دبیر ریاضی تهران در یک آموزشگاه و بهترین استاد شیمی استان در یک آموزشگاه دیگر است. قطعا یک مشاور تحصیلى با دانش و سواد انسان شناختى و تجربیات چندین ساله خود، می تواند به موفقیت ما کمک بزرگى کند و مسیر رسیدن به هدف را براى ما هموار سازد. به همین خاطر باعث قوت قلب و آرامش قبل از طوفان برای دانش اموزان حرف آخری می شوند. در صورتی که معافیت تحصیلی بابت سربازی داشته باشید باید بدون گرفتن مدرک معادل از دانشگاه انصراف دهید. شرایط پذیرش در رشته های بدون کنکور هنر در هر یک از دانشگاه ها متفاوت است و می توانید برای اطلاع از این شرایط و ضوابط ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان پاسخ با ما در ارتباط باشید. رشته زبان به عنوان رشته های شناور کنکور شناخته می شود و از همین رو طرفداران زیادی دارند. بعد از بررسی نمونه سوالا و پاسخنامه کنکور هنر با جواب های خودتون به وسیله نرم افزار تخمین رتبه کنکور می تونین حدود رتبتون رو تخمین بزنین .

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما