برترین های مشاوره تحصیلی و کنکور کشور معرفی شدند

این طرح که به تدریج مسئولان را متوجه نیاز به مشاوره و راهنمایی در مدارس کرد سبب شد تا اینکه در سال 1364 هستههای مشاوره و راهنمایی مجدداً در مناطق آموزش و پرورش تأسیس شود. شما یه رتبه ای رو میارید و مطمئن نیستید این رتبه به اون شهر و رشته ی شما نزدیک باشه یانه. دستیابی به نتیجه برتر نیز نیازمند برنامه ریزی درست و دقیق و شیوه مطالعه خواهد بود. در مورد این گونه افراد که تعدادشان نیز واقعا کم نیست مشاوره و برنامه ریزی مهندس علیرضا نژاد حرف آخر علت تنبلی را جستجو و برای درس خواندن آنها ایجاد انگیزه میکند. همه ما آرزو داریم در پایان تمام این همه تلاش و پشتکار به رشته مورد نظر و منحصر به فرد خود دست پیدا کنیم. مثلاً شما تصور کنید که در مشاوره کنکور حضوری دو ساعت از زمان خود را صرف رفت و آمد خواهید کرد و اگر جلسات مشاوره شما دو روز در هفته نیز باشد 4 ساعت از زمان باارزش شما هدر میرود که دیگر خستگی ناشی از رفت و آمد و استراحت بعد آن را محاسبه نمیکنیم.

شما که این مطلب را میخوانید، اگر به خدمات مشاورهای در شهر و روستای خود دسترسی ندارید و یا نمیتوانید از پس هزینههای کلان این خدمات برآیید، با مرکز مشاوره گپچه به صورت آنلاین دیگر نیازی نیست، نگران این موضوعات باشید. زمانی که به طور مکرر با مشاور کنکور آنلاین در ارتباط باشید نوعی دلگرمی در خود حس خواهید کرد. اینکه شما بتوانید در پیشبرد امور خود برنامهریزی داشته و کارها را به صورت حرفهای به انجام برسانید، خود میتواند شروعی برای رسیدن به پایانی عالی باشد. با توجه به اینکه تغییرات فراوان متون درسی از گذشته تاکنون پیش آمده است، والدین نیز نمیتوانند تجربیات خود را به فرزندان خود انتقال دهند و تنها کسی که در این راه کمکرسان شما خواهد بود و با ایجاد امید و انگیزه در وجودتان با ناامیدی میجنگد، مشاوره کنکور سراسری است. در این موسسه در نظر گرفته شده است، داوطلبان با استفاده از شیوههای آنلاین به راحتی با مشاور در ارتباط بوده و برنامه ریزی اصولی بر روی دروس داشته باشند. مشاور در زمینه چگونگی مطالعه و بررسی نقاط قوت و ضعف متقاضی دکتری، اطلاعات حرفه ای در اختیار او قرار می دهد، مشاور نیازی به دادن انگیزه برای مطالعه ندارد چون افراد اصولا انگیزه کافی دارند بلکه بدنبال دادن تصویر روشن تری از رقبا و متمرکز روی دروسی است که باعث قبولی فرد می شود؛ همچنین مشاور تحصیلی در مورد نحوه ی ارائه مقاله، نحوه ی آماده کردن فرد برای روزامتحان و مصاحبه حضوری بعد از قبولی کتبی به افراد متقاضی کنکور دکتری یاری می رساند.

مشاور کنکور سینا تهرانی

به همین خاطر پیشنهاد مینماییم حتماً برای سربلندی از این مقطع و دستیابی به رشته و دانشگاه مورد نظر از مشاوره کنکور سراسری کمک بگیرید. متاسفانه برخی مدارس با ارائه پیشنهاد کلاس های فوق برنامه صرفا هزینه های زیادی را به خانواده ها متحمل می کنند اما در عمل بخاطر عدم استفاده از اساتید مجرب و یا نداشتن برنامه ای برای پایه های دهم و یازدهم باعث می شوند که داوطلبان کنکور عینا همان زمان را در کلاس های بیرون یا فیلم های آموزشی نیز دنبال کنند و این یعنی اتلاف وقت یک کنکوری. میدانیم که یکی از نگرانیهای داوطلبین کنکور، کمبود وقت است. اگر برای وقت و انرژی خود ارزش قائل هستید و میخواهد از زمان بهترین استفاده را ببرید به مرکز مشاوره کنکور گپچه مراجعه کنید. ما در وهله اول به شما خواهیم گفت که ابتدا هدف خود را مشخص کرده و دربارهی آن صحبت کنید. سلام اینطور که من متوجه شدم باید تست ها در مرحله اول تا جایی که اشکالمون برطرف بشه بزنیم دفعه بعد پوششی بزنیم و در دوران جمع بندی دوباره غلط دار ها و نزده ها را بزنیم ببخشیید با این روش کار کردن تا چه زمانی باید تمام تست ها زده بشه و اون تست هایی که زده نشده نیز کار بشه ؟

مشاور کنکور معصومه خانکی

و بعد ازمطالعه ی این قسمت ها به سراغ قسمت های حفظی تر در نیمه ی دوم ستال برویم تا بتوانیم نتیجه ی خوبی از آن کسب کنیم.معمولأ در کنکور سراسری صرفأ از این پنج قسمت سوال طرح خواهد شد. اجتماعی دانش آموزان و توانا در استفاده از روش های راهنمایی و مشاوره به شکل فردی، گروهی و خانوادگی جهت بهبود عملکرد دانش آموزان در تمامی ابعاد زندگی ضروری به نظر می رسد. در این نوشتار ما قصد داریم شرح وظایفی از مشاوران کنکور را برای حیاتیترین لحظه زندگی هر فردی، یعنی آزمون کنکور بازگو نماییم و نگاهی بر تأثیرات مشاوره کنکور آنلاین و مشاوره کنکور تلفنی داشته باشیم. در هر صورت خدمات گوناگون و متنوعی را شما میتوانید با مشاوران برجسته ما از طریق تلفن داشته باشید. حجم درسها در سالی که تصمیم گرفتهاید، کنکور دهید، به قدری زیاد است که شما حتی یک ساعت را نیز نباید بدون برنامه ریزی به مطالعه بپردازید. تعداد ماه های مورد نظر خود را برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره» در قالب یک SMS به شماره پیامک پشتیبانی ۰۹۹۰۹۳۸۰۹۴۵ ارسال کنید تا پس از هماهنگی با مشاور مورد نظر در کوتاه ترین زمان ایشان با شما تماس بگیرند. جهت استفاده از خدمات مشاوره کنکور آنلاین و انجام برنامه ریزی آنلاین کنکور با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما