برترین های مشاوره تحصیلی و کنکور کشور معرفی شدند

من میخوام تغییر رشته هم بدم به تجربی چیکار کنم؟ یکی اینکه من امسال دیپلمم رو گرفتم ولی واسه کنکور شرکت نکردم و دانشگاه نرفتم میخواستم بدونم با اینکه دی ماه معافیت تحصیلیم تموم میشه و سربازیم غیبت میخوره میتونم سال بعد کنکور شرکت کنم یا نه؟ با عرض سلام و خسته نباشید; من ۱۸ سالمه و سمپادیم و دیپلم تجربی نظام قدیم با معدل کل ۱۹٫۱۷ دارم و امسال برای اولین بار در کنکور تجربی شرکت کردم ولی نتایج کنکور برام رضایت بخش نبود به اصرار خانوادم وارد رشته تجربی شدم ولی خودم به انسانی علاقه مندم باتوجه به تاثیر ۳۰% قطعی سوابق تحصیلی در کنکور ۹۸ اگه بخوام برای کنکور انسانی پشت بمونم باید دیپلم انسانی بگیرم یا اینکه نمرات دیپلم تجربی رو در رتبم لحاظ میکنند؟ شما را نمی دانم اما من دلایل زیادی برای خوب بودن رشته ریاضی می بینم. نرم افزارهای انتخاب رشته برای هر مقطع مجزا می باشد و شامل نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99، نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 99،نرم افزار انتخاب رشته دکتری 99و نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزادمی باشد. آیا میشه هر دو رشته ی غیر مرتبط رو با هم تو لیست انتخاب رشته وارد کرد؟

به همین دلیل خوشبختانه بدون هیچ گونه محدودیتی می توانید به راحتی در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید از تمامی خدمات مورد نیاز بهره مند گردید تنها مقدمه مورد نیاز برای استفاده از خدمات، برقراری تماس با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس خواهد بود. قطعا تمامی کنکوری ها از اهمیت داشتن یک مشاور تحصیلی خوب برای کنکور خود آگاهی کامل دارند. نقشی که مشاوره تحصیلی کنکور می تواند در موفقیت یک کنکوری داشته باشد، باعث شده است کنکوری های عزیز به… مشاوره تضمینی کنکور که ما در مشاوره تلفنی ارزان به داوطلبان عزیز ارائه می نماییم، هیچ گونه تفاوتی با سایر مشاوره های دیگر ندارد. خوشبختانه تمهیدات لازم در مشاوره کنکور آنلاین با استفاده از مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین امکان پذیر خواهد بود. مشاوره تحصیلی آنلاین نیز در تمامی مقاطع صورت می گیرد. این مرور و جمعبندی با هدف یادگیری و تسلط بیشتر بر موضوعات و سرفصلها صورت میگیرد. آقای آزموده کارشناس آموزشی معتقد است:« کسب سه رتبه نخست کشوری در کنار دهها رتبه تک رقمی و دو رقمی رشته های ریاضی و تجربی توسط شاگردان این دانش آموز سابق دبیرستان البرز او را به مشاور کنکوری قدرتمند و دست نیافتنی تبدیل کرده است. یک مشاور خصوصی کنکور باید بتواند راه و چاه رسیدن به پیشرفت و موفقیت را به شما نشان دهد و در این راه همراه خوبی برایتان باشد.

مشاور کنکور بندرعباس

فردی که بتواند داوطلب را از بهترین منابع مورد نیاز و همین طور انواع کتب کمک درسی برای مطالعه آگاه کند و بهترین شیوه مطالعه هر یک از دروس گنجانده شده در این رشته تحصیلی از جمله ریاضیات، روانشناسی، زبان انگلیسی و دروس دیگر را به وی بگوید. ساعات مطالعهی درسهای مهم را برای موقعی بگذارید که انرژی بیشتری دارید. در ادامه توضیح می دهیم چرا دانشگاه خوب در رشته ریاضی مهم است. به فرض مثال، در صورت ادامه تحصیل در رشته پرطرفداری همچون روانشناسی می توانید در مهد کودک ها، آموزش و پرورش، بیمارستان، بهزیستی، کانون اصلاح تربیت، شهرداری، کلینیک مشاوره، روانشناسی و دیگر مؤسسات مشغول به کار شوید. علاقه مندم که در مقطع دکترا ادامه تحصیل دهم . سلام منرشتم تجربیه و امسال میرم کلاس دوازدهم،و هیچ علاقه ای به این رشته نداشتم و به اجبار به این رشته اومدم،به دلیل علاقه ای که نداشتن سال یازدهمم درس ریاضی و شیمی رو افتادم،چون واقعا نخونده میرفتم سرجلسه امتحان تا باخونوادم لجبازی کنم،الان پشیمون شدم و میخوام توی همین رشته موفق بشم،تابستون امسالمو درگیرپاس کردن این دوتا درس وکلاسای کنکور بودم ووقت نداشتم که درسای دهم و یازدهمم رو بتونم وتست بزنم،میخواستم بدونم میتونم یعنی وقت میکنم تموم کنم درسامو و موفق بشم!

در کنکور تمامی دروس جایگاه خاص خود را دارند.

این برنامه ریزی شامل تعداد ساعات مطالعه، نوع دروس، کتب مورد مطالعه، منابع آموزشی، تست ها و آزمونها و سرفصل های مربوطه می شود. دشواری کنکور سراسری 98 | اگر تست های کنکور سراسری 98 سخت بودند چه کنیم ؟ چکونه تست بزند، چگونه هر درسی را مطالعه و چگونه بهترین نتایج در آزمون را بدست آورد. شما کاربران گرامی نیز می توانید جهت مشاهده بهترین منابع کنکور هر کدام از گروه های آزمایشی، بر روی لینک مربوطه در داخل جدول ذیل کلیک نمایید. پس هرگز بدون برنامه ریزی برای مطالعه دروس گروه تجربی حال چه عمومی و چه اختصاصی را آغاز نکنید که هیچ اثر و نتیجه مطلوبی را به دست نمی آورید. آنگاه مجاب می شوید که برای موفقیت خود در کنکور ریاضی مشاور بگیرید. در کنکور تمامی دروس جایگاه خاص خود را دارند. این جلسه در مورد قدم اول برای شروع کنکور ۹۶ صحبت می کنیم. در این مقاله با ذکر 14 توصیه مشاوره ای رتبه های برتر برای کنکوری ها به بررسی شیوه های صحیح مطالعه پرداختیم.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما