برترین های مشاوره تحصیلی و کنکور کشور معرفی شدند

تا عید تقریبا دروس عمومی رو خیلی جدی نمیخوندم و درصدم تو ادبیات و عربی به سی نمیرسیداما دینی و زبان خیلی بد نبود! برای خرید کتاب کنکور، اگر سطح خوبی در درس زبان انگلیسی ندارید، می توانید از کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور خیلی سبز استفاده کنید. خیلی از داوطلبان کنکور تجربی در ابتدای راه، کوهی از منابع را بدون داشتن اطلاعات کافی از هر منبع، تهیه می کنند و گمان می کنند با این کار می توانند موفقیت خودشان را تضمین کنند. اگرم تلاشتون رو کامل بکنین مطمئن باشین هر چی که بصلاحتونه پیش میاد در حالی که شاید فکر کنین به ضررتونه! تیم مشاوره تحصیلی کنکور کمک با مدیریت مهندس امیرمهدی اسلامی از سال 1390 شروع به فعالیت در زمینه مشاوره کنکور سراسری کرد و طی سالیان اخیر سعی کرده روز به روز با کادری قوی تر به درخشش بیشتری در عرصه کنکور دست پیدا کند. مشاورین ایران تحصیل در رابطه با مشاوره تلفنی کنکور سراسری 1401 به صورت رایگان خدمات مختلفی را به دانش آموزان و داوطلبان کنکور ارائه میدهند.

مشاوره غیرحضوری کنکور

چرا به مشاور تحصیلی کنکور نیاز داریم؟ - خبرآنلاین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی به صورت رایگان و در صورت تمایل به استفاده از خدمات بیشتر با هزینهای معقول به ارائه خدمات به کاربران مشغول است. لازم است اطلاعات کامل و دقیقی از تاریخچه مطالعاتی روزها یا هفته های اخیر در اختیار مشاور کنکور خود قرار دهید زیرا در غیراینصورت بهترین موسسه مشاوره کنکور و معتبرترین مشاورکنکور سراسری ایران نیز نمی تواند برنامه کاملا مناسبی برای هفته های بعدی شما طراحی نماید. خیر برای کسی که چهار سال سر کلاس مدرسس واقعا کلاس بیرون لازم نیست حتی اگرم مدرسشون کم کاری کنه خودش به راحتی میتونه جبران کنه! با همه این امکانات و شیوه های خاص شاید یک چیزی کم باشد، بله. مگه اینکه یه درسی رو خودتون احساس کنین کم مرور کردین و علاوه بر سازمان اون رو هم مرور کنین! شاید الان یه رتبه پنج رقمی به مراتب از رتبه تک رقمی برای جامعش مفیدتر باشه یا تو کارش موفق تر باشه!

در ضمن از اینکه خیلی حرف زدم هم معذرت میخوام امیدوارم مفید بوده باشه! زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری معمولا یک هفته پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری می باشد و آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند فرآیند انتخاب رشته خود را در بازه زمانی مشخص انجام دهند. کتاب راهبردهای افزایش تجربه مطلوب در بهداشت روانی دانش آموزان با منبع کنترل درونی و بیرونی به قلم الهه مهرمنش، با هدف تعیین اثربخشی این راهبرد و چگونگی تاثیرگذاری آن بر دانشآموزان به رشته تحریر درآمده است. بعد عید هر چه به کنکور نزدیک میشدیم نسبت مطالعه دروس عمومیم افزایش پیدا میکرد که خب باعث شد یکمم تو اختصاصیا افت کنم! بهتر است در فصل های پائیز و زمستان روزی 7 الی 8 ساعت مطالعه ثابت در هر روز داشته باشید. بنظرم دروس پایه برا کسی که ضعیفه کسیم که یویه خب میتونه پیش رو شروع کنه در کنار پایه! اگه تو تابستون هستین خب به راحتی میتونین بخش اعظمیش رو جبران کنین اما اگه مثل من تازه از سال تحصیلی میخواین شروع کنین(تازه من از آبان عملا شروع کردم ) بازم مشکلی نیست!

و یا آیا به نقش مشاوره تحصیلی در راهی که در جلوی خود دارید فکر کرده اید؟ مشاوره تحصیلی این مشکل را برطرف می کند. البته قوانین و شرایط مشاوره غیرحضوری و تلفنی موسسات مختلف نیز با هم متفاوت است. برخی از مخاطبان تحصیلیکو به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی تحصیلیکو استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . دانش آموزان بسیاری مایل هستند که با استاد شاهانی و تیم مشاوره ی حرفه ای ایشان ارتباط برقرار کنند، شما عزیزان می توانید با شماره ی ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ ارتباط برقرار کنند. این مشاور کنکور همدان تاکید زیادی بر شخصی بودن برنامه دارد و حتی روش های مطالعه هر شاگرد هم در جلسات مشاوره او در همدان فرق دارد. پیگیر شماست و اگر ببیند انگیزه تان پایین آمده روش های مختلفی را برای بازگرداندن روحیه شما انجام خواهد داد.بهترین مشاور کنکور شما را تا رسیدن به مقصد همراهی میکند و تنهایتان نمی گذارد. اگر آموزشگاه کنکوری در تهران می شناسید که در لیست ما نیامده، حتما در قسمت کامنت های این مطلب برای ما ارسال کنید.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما