برنامه ریزی برای کنکور 1401 + جدول [رایگان]

دکتر پازوکی: از اردیبهشت تا کنکور چگونه زیست بخوانیم از دیگر وظایف یک مشاور تحصیلی کنکور، معرفی منابع آزمون مناسب، کتب کمک آموزشی، شرکت در آزمون های آزمایشی، تهیه جزوات برتر و قوی، نحوه تست زدن در آزمون و رعایت اصول مهم در حین امتحان است. در این قسمت از مسیر، کمک گرفتن از یک مشاور حرفه ای بسیار مهم است. اگر هنگام تستزدن دچار مشکل میشدم، به درسنامه مراجعه کرده و نکات مهم را در کتاب حاشیهنویسی میکردم. برخلاف اینکه احساس میکردم نمرهی خوبی در کنکور کسب میکنم، نتیجهی خوبی در عمومیها نگرفتم. مثلاً برای پاسخگویی به درس ادبیات، بهجای 18 دقیقه، 35 دقیقه در نظر گرفتم و از طرفی، انتظار داشتم که مانند آزمونهای کانون در درسهای ادبیات و عربی نمرهی بالایی کسب کنم و با این انتظار، به سراغ این دو درس رفتم و خودم را مجبور کردم که به همهی سؤالات پاسخ بدهم. در مرحلهی بعدی، به سراغ تعداد کمی تست میرفتم که مربوط به این مبحث بود. از آذرماه سال دوازدهم که درسهای عمومیات روند صعودی پیدا کرد، دقیقاً چه اتفاقی افتاد؟

مشاور کنکور گرگان

گاهی امکان داشت این ارزیابی تا روز شنبه ادامه پیدا کند. این کار باعث شد تراز عمومیهایم بهتدریج تا ایام نوروز افزایش پیدا کند. ۳- شرطی شدن ذهن: مطالعه کردن یک درس در زمان های منظم باعث شرطی شدن ذهن شخص می شود و این به عمل کردن به برنامه کمک می کند. اولویتم در ارزیابی، سؤالاتی بود که غلط زده بودم و بعد از آن، به مشاور کنکور جیرفت – bestclassic.ir – (از طریق پست زیر کلیک کنید) سراغ نزدهها میرفتم. در درس زبان انگلیسی هم از سال های دور نام دو نفر خوش درخشیده است، دکتر کیاسالار و دکتر شهاب اناری که هر دو در این زمینه ماهر هستند، شما متناسب با سلیقه خود می توانید کتاب یکی از این عزیزان را خریداری کنید. این افراد خصوصاً اگر پیشینهی مناسبی در زبان نداشته باشند با مشکلات بیشتری مواجه میشوند. از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، میتوان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد. خبر دقیق در مورد تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 به محض اعلام از سوی سازمان سنجش در این بخش اعلام خواهد شد .

ارزیابی آزمون را در چه زمانی انجام میدادی؟ در تمام این سالها زمانی بود که ناامید یا خسته شوی؟ برخی اوقات ترجیح میدادم در پنج روز دوم، تستها را بدون زمان کار کنم تا زمانی که کاملاً بر آنها مسلط شوم و بعد تست زماندار کار میکردم. چرا که خیلی اوقات دانشجو از رشته خود تصوری ساخته بوده که حالا نمی تواند مطابقتی با واقعیت آن بدهد. دقت کنید که درس زیست شناسی با ضریب 12، بیشترین تاثیر را در نتیجه کنکور شما دارد. داوطلبانی که در این مقطع در آزمون سراسری شرکت کرده اند، برای انتخاب رشته بعد از اعلام نتایج باید به سامانه این دانشگاه جهت انتخاب رشته مراجعه نمایند. داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور 99 ،برای انتخاب رشته کنکور سراسری مجاز شده اند می توانند با توجه دفترچه انتخاب رشته برای تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام نمایند. نظرسنجی های صورت گرفته نشان می دهد که اغلب رتبه های برتر این مشاور را رتبه های سه رقمی تشکیل می دهند هرچند تعدادی از شاگردان او موفق به کسب رتبه های دو رقمی نیز شده اند. مثلاً یکی از مواردی که در ارزیابی آزمون برطرف کردم، جابهجازدن گزینهها بود که بعد از چند آزمون، این ایراد برطرف شد.

همچنین در هر بخش، نکتههایی را که استنباط میکردم، مینوشتم و سعی میکردم از دوستان یا دبیران، درستی یا نادرستی آن را متوجه شوم. توجه داشته باشید که از ابتدای دبیرستان بسته هایی را تهیه کنید که بتوانید به صورت منظم و روی اصول کار کنید و همچنین از زمان خود نهایت استفاده را ببرید و بسته ها را با هزینه کمتر دریافت کنید زیرا هر سال قیمت پکیج اضافه خواهد شد. همچنین اگر میخواهید روش مطالعه دروس مختلف اعم از ادبیات، عربی، زبان، فیزیک، شیمیو زیست شناسی را بخوانید، اینجا کلیک کنید. البته اگر رتبهی خوبی کسب میکردم، رتبه را هم میگفتم؛ ولی وقتی رتبهای کسب میکردم که از نظرم خودم خوب نبود، فقط به آنها میگفتم که رتبهام بد شده است. در این دوره، کتابها و درسنامه را تورق سریع میکردم و از حاشیهنویسیهایی که انجام داده بودم، بهره میبردم. در طی دو هفته تلاش میکردم و روز آزمون نتیجهی این تلاش را میدیدم.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما
این وب‌سایت محتوای خود را با ترکیبی از هوش مصنوعی و داده‌های موجود در اینترنت تولید می‌کند و هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ارائه شده ندارد و استفاده از آن را تشویق نمی‌کنیم.