بهترین مشاوره کنکور تجربی – اسنپ کلاس

بله؛ این امکان برای شما وجود داره. پیشنهاد شما برای ترتیب استفاده از کتاب چیه؟ درکنارش چه کتاب یا کتاب هایی رو بهم پیشنهاد میکنید بخرم؟ یا کلن کتاب پینوکیو رو جامع بگیرم ؟ سلام به نظرتون بعد از استفاده از خیلی سبز دهم و یاز دهم (به صورت جدا) نشر الگو بهتره یا جامع خیلی سبز یا همان پینو کیو؟ البته برخی از دانشآموزان در برخی از دروس تخصصی یا عمومی از مهارت بیشتری برخوردارند و ترجیح میدهند زمان ذخیرهشده از دروس مذکور را به مباحثی اختصاص دهند که در آنها ضعف دارند. در این مرحله پس از گفت و گوی تلفنی دانش آموز و مشاور و بررسی وضعیت دروس دانش آموز توسط مشاور تحصیلی ، برنامه دانش آموز در قالب یک عکس برایش ارسال می شود. در واقع می توان گفت بهترین منبع تست زیست کنکور تجربی، کتاب های سه بعدی الگو می باشند. کتاب تست زیست شناسی سه بعدی نشرالگو رو بهت پیشنهاد می کنم امتحان کنی. در انتها اگر پیشنهاد دیگری برای مطالعه و تست درس زیست شناسی دارید، با ما در اشتراک بگذارید. هر فصل کتاب شامل تعداد زیادی تست می باشد که به دانش آموزان کمک می کند با حل و بررسی آن ها بر مفاهیم درسی مسلط شوند.در قسمت انتهایی هر فصل نیز پاسخنامه کاملا تشریحی وجود دارد که به بررسی تست ها و گزینه های صحیح و غلط آن ها پرداخته است.

تاکنون بیش از 120 همایش و کارگاه های آموزشی مختلف با جمعیت بالای 700 نفر برای دانش آموزان و خانواده ها برگزار کرده است. در این مطلب به توضیح و شرح کامل روش مطالعه ، تست زنی، مرور، آزمون دادن و جمع بندی کتاب روانشناسی یازدهم انسانی و برای کنکور علوم انسانی خواهیم پرداخت: روش مطالعه درس روانشناسی برای کنکور انسانی . از آی کیو گاج استفاده کن و برای دوران جمع بندی به موج آزمون مراجعه کن. بودجه بندی کنکور ریاضی 1401 در درس هندسه تحلیلی شامل میانگین 8 تست هستش . برای تست می تونی از کتاب های پینوکیو خیلی سبز و IQ گاج و نشرالگو استفاده کنی (برای شروع تست، اول تست های پینوکیو رو بزن و بعدش به IQ یا نشرالگو مراجعه کن). ممنون که ما رو همراهی می کنی و تشکر برای انرژی مثبتی که به ما میدی. سلام من می خوام پشت کنکور بمونم برا سه پایه هر سه کتاب خیلی سبز و میکرو رو دارم میخواستم بدونم یک کتاب جامع که سطح تستاش از این دو بالاتر باشه بهم معرفی کنین . کتاب زیست شناسی سه بعدی نشر الگو در هر سه پایه تالیف دکتر اشکان هاشمی می باشد که باعث شده است شیوه تالیف و نگارش کتاب های هر سه پایه یکسان باشد.مقاله معرفی رشته پزشکی و بررسی آینده پزشکی در ایران اطلاعات ارزشمندی به شما خواهد داد.

مشاوره ی کنکوری رایگان

این که بتوان تشخیص داد که چه کسی به مشاوره کنکور (bestclassic.ir) احتیاج دارد موضوعی است که خود فرد باید صلاح بداند . بله این کتاب منبع خوب برای زیست شناسی برای پایه ضعیف هست و اگه برای درسنامه کتاب مناسبی می خوای، می تونی از کتاب فاگو هم کمک بگیری. ولی اگه منبع مناسب برای تست می خوای، نشرالگو. تست های به کنکور نزدیکتره و سنگین تر هست؟ اسمیت: از نظر نیاز به اطلاعات به موقع، منابع و گفتگوی جذاب، همپوشانی های متعددی وجود دارد تا مشاوران و دانش آموزان نقش را درک کنند. سلام ببخشید ایا مطالعه کتاب درسی به همراه درسنانه بعدش تست زدن ،به نطرتون مطالعه اینهمه منابع وقت زیادی نمیگیره؟ برای درس زیست و تست های استاندارد و کنکورهای سراسری، کتاب زیست شناسی خیلی سبز رو به شما پیشنهاد می کنیم. چه پیشنهادی برای افزایش درصد زیست درکنکور دارید وازچه کلاسی وچه معلمی وچه کتابی استفاده کنم؟

مشاور کنکور در تبریز

سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم اگر کسی بخواد سه سال 10،11،12 رو به طور کامل از توی یه کتاب بخونه و منابع کتاب کامل باشه کتابی هست که بشه باهاش سه سال رو عالی خوند؟ برای تهیه منابع کمک آموزشی رعایت چند نکته لازم است : افراط در تهیه کتاب های کمک آموزشی نداشته باشید و وسواس به خرج ندهید. در پاسخ به این سوال که آیا داشتن مشاور برای قبولی در کنکور لازم است ؟ برای اطلاع دقیق از اینکه برای کنکور زبان چه کتاب هایی بخوانیم؟ در ضمن هر سوالی درباره بهترین منبع تست زیست کنکور و مطالعه آن داشتید، در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاورین ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند. این کتاب هم به بخش های لغت، گرامر ، درک مطلب و کلوزتست تقسیم می شود و برای هر کدام تعداد زیادی تست دارد. برای انتخاب بهترین کتاب تست زیست (برای سطوح بالا) پیشنهاد می کنم برای درسنامه از کتاب فاگو استفاده کنی.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما