بهترین مشاور کنکور آنلاین و ارزان

فرمت این پکیج PDF هست و با زبان کاملا روان و جذاب براتون توضیح داده شده که اصلا حوصلتون سر نمیره و وقتی که برای خوندن این پکیج باید بزارین 4 ساعت هست و بخش سبک زندگی این پکیج و شیوه های درس خوندن اون باید هر هفته یا هر دو هفته یک بار مرور بشه که اینم هر هفته ازتون 1 ساعت وقت میگیره ! رتبه بندی بهترین مشاوردرست است یا خیر؟ در این بخش کاملا کاملا بهتون توضیح میدم که چجوری چه درسی رو بخونین که توی اون درس ضرر نکنین و وقتتون تلف نشه و بهترین یادگیری رو داشته باشین این قسمت واقعا قسمت مهمی هست و طی ۵ سال تجربه من از درس خوندن برای کنکور ساخته شده ! چگونه آیات را به متن درس ارتباط دهیم . ممکن است داوطلب بر اساس درک ،شخصیت ،دانش و معیار های خود بتواند با مشاوری ارتباط بهتری برقرار کند و داوطلب دیگری بر اساس شرایط خود با مشاور دیگری ارتباط برقرار کند .

حساسیت مشاوره، هدایت و راهنمایی تحصیلی هنوز در سیستم آموزشی کشور در هیچ رده سنی به درستی درک و چاره اندیشی نشده است و چه بسا بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی ،شغلی در زمان حاضر به صورت مستقیم و غیر مستقیم به عدم وجود سیاست های مناسب در زمان گذشته بر میگردد و بسیاری از خلا ها و سیاست گذاری های غلط در زمان حال، آثار مخرب چند بعدی در آینده به همراه خواهد داشت. دوستان یه نکته خیلی جالب رو یادم رفت بگم من توی سال کنکور هیچ محدودیتی روی خودم اعمال نکردم تا از زندگیم کاملا لذت ببرم و به نظرم واقعا یه سال لذت بخش بود من توی این پکیج حتی بهتون میگم که چقدر پیج اینستاگرام فالو کنید چند تا کانال تلگرام تو گوشیتون باشه یعنی دقیق دقیق همه چی برنامه ریزی شده پیش رفته و جای هیچ نگرانی وجود نداره عزیزان من ! انتخاب رشته باید تمام شانس ها و احتمالات حتی کم را در بر بگیرد .انتخاب رشته تضمینی یعنی در انتخابی قبول شویم که اولین و بهترین انتخاب ممکن از نظر خود داوطلب باشد که نمره آن را کسب کرده است .انتخاب رشته تضمینی یعنی هیچ داوطلبی در کشور نتواند انتخاب هایی که ما قبول نشده ایم با رتبه وسهمیه یکسان قبول شود .

مشاور کنکور چیکار میکنه

ببینین شما به خیلی از موسسه های مشاوره کنکور مراجعه میکنین اونا یه مشاوره اولیه بهتون میدن بعد با یه مشاور در تماس هستین که هفتگی یا حالا چند روز یبار یا حتی هر شب باهاتون در تماس هست ، دوستان بیاین واقعیت رو قبول کنیم مشاور اگه راه رتبه برتر شدن رو بلد بود چرا خودش رتبه برتر کنکور نشد ؟ در این مرحلهی حساس دانشآموزان ممکن است با مشکلات زیادی مانند از دست دادن روحیه و انگیزه، از دست دادن امید، خستگی روحی و روانی، افت تحصیلی، مشکلات شخصی، استرس و اضطراب امتحانات و یا مشکلات خانوادگی و غیره درگیر شوند که یک مشاور کنکور باید در رفع و حل این مشکلات در کنار داوطلب باشد و او را یاری دهد. دانش آموزای زیادی دیدم که درگیر تبلیغات تلویزیونی و موسسه های مختلف شدن یا مثلا ماهانه به یه موسسه هزینه پرداخت میکردن که بهشون مشاوره بده و تماس های تلفنی بگیره و هر شب ازشون گزارش کار بخواد یا ازشون تهیه پکیج هاشونو خواستن و غیره و غیره ! آیا ادبیات رو موضوعی بخونیم یا نه ؟ خب دوستان از همونجا شد که من تصمیم گرفتم بزرگترین پکیج مشاوره کنکور (خواندن فوق العاده digiclassor.ir) ۱۴۰۱ و برنامه ریزی برای کنکور رو برای شما تهیه کنم تا با هزینه خیلی کم بتونین به بزرگترین موفقیت برسین !

مشاور کنکور علوی

بزارین بازم بیشتر براتون بگم چون به نظرم با این همه حجم تبلیغات موسسه های مختلف باید خیلی چیز ها رو توضیح بدم ! همچنین برخی از نکات و ریزه کاری ها که از مطالعه است مدت زمان زیادی گذشته و ممکن است فراموش شده باشد ،مجددا در ذهن شما یادآوری میشود .اما فراموش نکنید که شرکت در همایشها از لحاظ علمی خیلی کار زیادی برای شما انجام نخواهد داد ،چون فرصت دو روزه همایش ها آنقدر زیاد نیست که از لحاظ علمی بتوان حساب خاصی باز کرد، در واقع کار کرده اصلی همایش ها مرتب سازی ذهن شما و یادآوری سریع تمام نکات می باشد .همچنین چون دانش آموزان در روزهای قبل از کنکور از لحاظ روحی روانی دچار اندکی آشفتگی میشوند و احساس میکنند که تمام مطالب را فراموش کردهاند بنابراین ،این همایش ها به شما کمک میکند تا از لحاظ روحی روانی نیز خود را سازماندهی مجدد نمایید و با مرور نکات قبلی برای مسابقه بزرگ کنکور آماده شوید. سلام به این لینک های خبرگزاری ها سر بزن بهترین مشاورای ایرانو معرفی کرده.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما