بهترین مشاور کنکور تجربی در تبریز – فاروس طاها – اسنپ کلاس

زیرگروه دوم برای رشتههای مختلف بهداشت در مقطع کارشناسی و کاردانی پذیرش میکند. این زیرگروه در سه مقطع دکتری، کاردانی و کارشناسی دانشجو میپذیرد و شامل رشتههای مهم بیوتکنولوژی، پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی است. همانطور که میدانید محبوبیت تعدادی رشته محدود در کنکور علوم تجربی مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و … سوالات دفترچه اختصاصی کنکور تجربی شامل 170 سوال است که در قالب 5 درس طرح میشوند و زمان 175 دقیقه را به این دفترچه اختصاص میدهند. رشته های تحصیلی مختلف دانشگاهی برای پذیرش دانشجویان، ظرفیت های متفاوتی را خواهند داشت به همین دلیل قبولی در هر یک از این رشته ها نیز با محدودیت ها و موانعی مواجه خواهد بود. انسان همواره به علم کشاورزی برای تأمین نیازهای اولیه خود نیاز داشته و دارد و کار کشاورزی را در ابتدا همراه با آزمونوخطا و تجربه انجام داده است. برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره تحصیلیکو را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان تحصیلیکو در ارتباط باشید . در جدول زیر برخی رتبه قبولی ها به همراه گرایش و دانشگاه محل قبولی برای رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد، به تفکیک هر سال (93 – 95 – 96 – 97) درج شده است.

مشاور کنکور هنر مشهد

مشاوره ی خانواده: این گرایش محبوب ترین گرایش مشاوره است و به بررسی مسائل خانواده،ارتباط همسران،تعارضات و اختلافات زناشویی و ارتباط والدین و فرزندان و از همه مهم تر مشاوره ی پیش از ازدواج و مهارت های همسرگزینی میپردازه. رشتههای مربوط به علوم آزمایشگاهی، علوم تغذیه، پرستاری و اتاق عمل نیز در این زیرگروه قرار دارند. پس باید حتماً چه در خواندن دروس (توجه به ضریب درسها در زیرگروه های مختلف) و چه در خواندن مباحث هر یک از دروس (تکرار مباحث کنکور در سالهای گذشته) باید اولویت بندی کنید. قبل از اینکه درباره بهترین مشاوران کنکور ایران صحبت کنم باید بگویم که کنکور و کنکوری بودن برای یک شب یا یک روز نیست! دیگه نیاز نیست برای فرستادن گزارش کار روزانه اپلیکیشن هایی مثل تلگرام یا واتس اپ یا … بنابراین کسب رتبه خوب در کنکور تجربی که باعث رسیدن به رشته محبوب داوطلب در یک دانشگاه دلخواه باشد، نیاز به اراده و پشتکار بالا و همینطور تلاش هدفمند دارد. به کمک مشاوره کنکور – روی صفحه وب بعدی کلیک کنید – میتوانید بودجهبندی مباحث مختلف تمام درسهای عمومی و تخصصی را در کنکور تجربی بررسی کنید و با توجه به نیاز خود، برنامه مناسبی را تنظیم کنید. با توجه به حساسیت انتخاب رشته و اولویت بندی انتخاب ها و نیاز به آگاهی از شرایط تحصیل در هر رشته و دانشگاه، پیشنهاد می دهیم حتما از کمک مشاور تحصیلی آگاه و با تجربه استفاده کنید.

مشاور کنکور زن

در واقع برای تحقق بهترین مشاوره کنکور، باید از مباحث مطرح شده در کنکور آگاهی داشته باشید و میزان اهمیت هر مبحث را در دروس مختلف بدانید؛ در این صورت با اطمینان کافی زمان و انرژی خود را به تناسب مورد نیاز بین دروس و مباحث مختلف تقسیم میکنید. سوالات زبان انگلیسی نیز در قالب واژگان، قواعد، کلوز تست و درک مطلب طرح میشوند که در این بین تعداد سوالات واژگان و درک مطلب در مقایسه با سوالات دیگر بیشتر است. راه حل این مشکل دست افراد متخصص، یعنی مشاوران انتخاب رشته کنکور هست. به دلیل آگاهی نداشتن از خیلی از موارد مهم دفترچه انتخاب رشته کنکور دانش آموزان رشتهای قبول شدند که بعدا در دانشگاه متوجه میشن همکلاسیهاشون با رتبههای خیلی بدتر کنارشون هستند. بنابراین با تنظیم 17 الی 20 دقیقه برای هر درس با توجه به مهارت داوطلب در دروس مختلف، میتوان در زمان تعیین شده و با موفقیت به سوالات عمومی پاسخ داد.

بنابراین شرکت در این آزمون یا به عبارتی رفتن به مقابله با آزمون سراسری کنکور بدون برنامهریزی درست به احتمال زیاد منجر به شکست داوطلب خواهد شد یا در بهترین حالت داوطلب شرکتکننده در کنکور را به هدف اصلی و برتر او نخواهد رساند. زمانی که در کنکور سراسری برای پاسخ به سوالات عمومی در نظر میگیرند 75 دقیقه است. به کمک مشاور و برنامه ریز تحصیلی،برای مطالعه دروس مدرسه و دروس المپیاد زمان بندی مناسب،برنامه ریزی و اجرا کنید. بدون شک مشاور تحصیلی نقش بسیار مهمی در موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری دارد. لازم به ذکر است کلیه داوطلبان کنکور جهرم قبل از تکمیل روند انتخاب رشته کنکور جهرم می بایست مشخصات شناسنامه ای – فردی و سهمیه های کنکور سراسری جهرم را بررسی نمایند و در صورت وجود مغایرت می بایست موارد مربوطه را تصحیح نمایند شایان ذکر است پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری جهرم یا همان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور اگر داوطلبی به هر دلیلی به نتیجه آزمون اعتراض داشت می تواند جهت اعتراض به نتایج کنکور جهرم از طریق لینک مربوطه اعتراض خود را پیگیری نماید.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما