بهترین مشاور کنکور تجربی کیست؟

سلام عزیز تا جایی که من میدونم شرکت در کنکور بدون دیپلم ممکن نیست! و یک سوال دیگه اگر انصراف بدم تو این فرصت که انصراف میدم وارد غیبت نمیشم تا برم در دانشگاه جدید ثبت نام کنم ؟ سلام.وقتتون بخیر خسته نباشید.من سال پیش (۹۷)کنکور تجربی دادم و رتبم ۳۰۰۰۰شد.اصلا درس نخوندم و با توجه به اینکه همیشه عضو دانش آموزای خوب بودم بهمون دانشم اکتفا کردم و کنکورو خراب کردم.برای سال ۹۸ دوباره خوندم و چند روز دیگه کنکورمه تو نیمه اول سال روزی حداقل۱۰ ۱۱ ساعت درس میخوندم ولی چون هیچ تفریحی نداشتم و شخصیتم اصلا این نبود که یهو خودمو از همه چی محروم کردم خیلی خسته شدم و بهم فشار اومد و میشه گف از اردیبهشت به بعد تقریبا هیچی نخوندم.درصدام از سال پیش خییلی بهتر شده ولی بازم نمیتونم دندون که دوست دارمو بیارم.بنظرتون بمونم و یه سال دیگ بخونم ارزش داره و بهش میرسم؟ مشاوره کنکور باید به شما بگوید که در روز بیش از سه درس را بخوانید نه اینکه یک روز پشت سر هم وقت بگذارید و در طول روز فقط روی یک درس کار کنید که این کار بسیار اشتباه است و متاسفانه برخی از مشاوران معتقد هستند که اگر فرد یک درس را پشت سر هم بخواند بهتر یاد می گیرد.

مشاور کنکور جعفرقلی

یه وقت مشکی ایجاد نشه به خاطر یه سال پشت کنکور موندن… فرزند شما به استراحت نیاز دارد: بعضی وقت ها با مشورت فرزندتان شرایط استراحت و تفریح خانوادگی را فراهم کنید، این کار باعث تغییر روحیه و رفع خستگی ها می شود. برای اینکه دومین بار پشت کنکور بمونم ، تحقیق کردم بعضی ها گفتن که باید برگه معافیت تحصیلی بگیری ، بعضی ها هم گفتن که نیازی نیست کاری کنی و این قانونشه. گفتن تایک سال مهلت داری ولی این نگرانم کرده ک جواب کنکور برای قبولی تو شهریورهست ایا مشکلی ندارم. خوب من به حرف افرادی که گفتن نیازی نیست کاری کنم گوش کردمو برای کنکور مطالعه کردم ، اما امروز کسی گفت که باید کاری میکردی ، دفترچه پست میکردی و الان نکردی نمیتونی بری دانشگاه ، خود نظام به من گفت هر کس یک سال فراغت از تحصیل داره و نیاز نیست کاری کنی، اما تردید دارم و میترسم این مشکل سربازی منو از دانشگاه بندازه.

مشاور کنکور گیلان

من دانشگاه پیام نور ثبت نام کردم تا بتونم پشت کنکور بمونم دو ترم مرخصی گرفتم امسال سومین کنکورم بود آیا میتونم برای بار چهارم پشت کنکور بمونم و سال ۹۹ ککور بدم مشکلی پیش نمیاد؟ سلام من دو ترم از دانشگاه پیام نور مرخصی گرفتم برای کنکور ۱۴۰۰ می خواستم بدونم چه زمانی باید انصراف بدم برای ثبت نام در دانشگاه جدید و اگه ترم جدید ثبت نام کنم و تو امتحانات و کلاس شرکت نکنم مشکلی پیش نمیاد؟ بعد آمدیم در دانشگاه پیام نور ثبت نام کردیم و در کنکور شرکت کردیم بعد بخوام از دانشگاه انصراف بدم کی باید انصراف بدم زمان قبولی در کنکور یا قبولی در دانشگاه؟ سلام استاد گلی من میخوام برای چهارمین بار کنکور بدم و پیام نور هم دیگه بهم مرخصی نمیده الان باید چکار کنم که برای کنکور ۹۹ هم بتونم کنکور بدم میشه انتخاب واحد کنم و سر کلاسا نرم و امتحان هم ندم؟

مشاور کنکور فرجی

من امسال کنکور ارشد دادم قبول نشدم میتونم برای سال دیگه کنکور بدم تاریخ فارغ التحصیلی کارشناسیم تا۹۸/۴/۳۰هست. سلام استاد خسته نباشید من میخوام یک ساله دیگه پشت کنکور بمانم. سلام استاد عزیز یه سوال دیگه به نظر شما یه سال پشت کنکور بمونم یا رشته هوشبری برم و بعد از طریق آزمون لیسانس به پزشکی وارد رشته پزشکی بشم … سلام استاد من یازدهم هستم و کنکور امسال شرکت کردم که با محیطش اشنا بشم و سوالا و قبول نمیشم میخواستم بدونم اگر کنکور ۹۸ هم قبول نشم میتونم دوباره شرکت کنم ینی برای سال بعدش ؟ آیا میتونم بدون انصراف از پیام نور ، اگه فرهنگیان هم قبول بشم ، هر دو رو باهم بخونم ؟ جریمه انصراف در دانشگاه پیام نور تعریف شده است اگر واحد از شما هزینه دریافت نکند به نفع شماست. از بهترین دانشگاهها میتوان به دانشگاه هاروارد در امریکا اشاره کرد و همینطور دانشگاه لندن، دانشگاه استنفورد، دانشگاه آکسفورد، دانشگاه ماساچوست، دانشگاه کمبریج و …

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما