بهترین منابع کنکور تجربی (لیست و سطح بندی) + مشاوره صوتی

چرا دانش آموزان برای موفقیت در آزمون کنکور به مشاور نیاز دارند؟ - غرب آنلاین داوطلبان گرامی شیراز به منظور انجام انتخاب رشته می توانند با وارد کردن سریال ثبت نام و شماره شناسنامه / شماره پرونده و کدملی و سریال شناسنامه / شماره رهگیری ثبت نام کد ملی به صفحه انتخاب رشته خود وارد شده و امور مربوط به ثبت کد رشته ها را انجام دهند. بله شما حتما به خدمات مشاوره ای نیازمند هستید، چون که در رشته های فنی محدودیت هایی وجود دارد و دیده شده است که بسیاری از داوطلبان با اینکه در کنکور نیز نتایج خوبی کسب کرده و در انتخاب رشته هم به خواسته هایشان رسیده اند نتوانسته اند وارد آن رشته و دانشگاه بشوند، زیرا در کنکور اشتباهی شرکت کرده اند که طبق قانون اجازه اش را نداشته اند، پس قبولی آنها لغو شده است. اصولا مرور کردن شامل 4 مرحله است ، مرور پس از یک روز ، پس از 10 روز و پس از 4 ماه.

ذوالفقاری مشاور کنکور

نوشتن مطالب تا حد زیادی کمک می کند تا در حافظه شما باقی بمانند سعی کنید که پس از مطالعه کردن ، برداشت های خود را به صورت نکات کلیدی یادداشت کنید و مهم ترین آن ها را مثل فرمول های فیزیک و واکنش های شیمیایی در جایی که مدام در دیدتان هست مثل دیوار مقابلتان ، قرار دهید. با توجه به حساسیت کنکور و سنجش اطلاعات داوطلبان، توصیه می شود ابتدا به صورت دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه نمایید و پس از آن فرم پیش نویس انتهای دفترچه را تکمیل نمایید و سپش نسبت به فرم اینترنتی اقدام نمایید. با توجه به بندهای مختلف فرم ثبت نام کنکور سراسری داوطلبان می بایست در زمان ثبت نام، مدارک شخصی و تحصیلی خود را به داشته و بر اساس آن، فیلدهای فرم ثبت نام را تکمیل نمایند. در این مشاوره رایگان ، مشاور تخصصی کنکور هدف با شما در خصوص برنامه ریزی های شخصی ، اهداف ، شرایط خانه و خانواده و روحیات شخصی شما صحبت خواهد کرد و با توجه به تجربه کاری که در این زمینه دارد و شرایط تحصیل شما ،میتواند نگرش کلی و دورنگاری از مسیر و روند تکمیل پروسه یادگیری شما ارائه دهد. بله دوست عزیز، کنکور به هیچ عنوان فرصتی برای آزمون و خطا به شما نمیده و با توجه به این موضوع که هیچ تجربهای در این زمینه ندارید، بهتره از وجود شخصی در کنار خودتون بهره ببرید که به شما بهترین توصیه ها رو داشته باشه و زمینه کسب موفقیت رو برای شما فراهم کنه.

مهم ترین ویژگی آزمونها از نظر شما چیست؟ در صورتی که هدف شما قبولی در دانشگاه فرهنگیان هستش و به منابع کنکور ریاضی تسلط دارین در کنکور ریاضی شرکت کنین . در ادامه اگر احساس نیاز به همراهی بیشتر در این مسیر داشته باید میتوانید در کلاس های مشاوره تخصصی کنکورموسسه هدف با قیمت بسیار مناسب شرکت کنید. برنامه ریزی دقیق روزانه به عنوان روشی برای رسیدن به هدف در نظر گرفته می شود. برای داشتن یک ثبت نام مطمئن در کنکور سراسری با صدای مشاور تماس بگیرید. این مشاور کنکور همواره در تماس های تلفنی خود اهداف شاگردان خود را به آن ها یاداوری میکند تا با انرژی به راه خود ادامه دهند و از حرکت نایستند. از هر جایی که باشید می توانید ما را به عنوان مشاور خود انتخاب کنید. اگر می خواهید در زمان مطالعه بیشترین بازدهی را داشته باشید ، حتما باید مکان مطالعه مناسبی را انتخاب کنید تا تمرکز کافی را برای شما ایجاد کند. اشتباهی که اکثر داوطلبان کنکور مرتکب می شوند ، استفاده از چندین کتاب به صورت همزمان است که سبب کاهش تمرکز و دقت آنها می شود و در نتیجه نمی توانند به ثبات مطالعاتی برسند. خالی بودن اتاق از وسایلی که ممکن است تمرکز شما را به هم بزند مثل کامپیوتر ، لپ تاپ ، کنسول بازی و …

البته اگر پایه ریاضی ضعیفی دارید، یا با متن های خشک و خالی کتاب های درسی و کمک درسی ریاضی چندان ارتباط خوب و جذابی برقرار نمی کنید و یا سبک یادگیری شما سمعی – بصری است بهتره که از فیلم آموزشی استفاده کنید و یا کلاس شرکت کنید. 1. حتما پیش از تهیه کتاب تحقیقات لازم را انجام دهید ، از پی دی اف های رایگانی که با جستجو در گوگل می توانید آن ها را پیدا کنید ، استفاده نمایید تا با سبک هر کتاب آشنا شوید. یکی از دروسی که داوطلبان در رشته تجربی بسیار با آن مشکل دارند و در بهترین مشاور کنکور تجربی تهران مطرح می نمایند مربوط به درس شیمی است. مهندس امیر مهدی اسلامی (مشاوره رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور) به طور دائمی بر روی فرآیند مشاوره و برنامه ریزی سایر مشاورین موسسه نظارت کامل دارند. بهترین موسسه کنکور: عنوانی است که برای خیلی از موسسات در نظر گرفته می شود ولی پارامتر تعیین کننده، همان کیفیت آموزش و راهکارهای مناسب است که ما خود را متعهد به انتخاب اساتید صاحب فن کرده است. یک مشاور خوب می تواند ویژگی های شخصیتی دانش آموز خود را بشناسد و این نکته را بداند که باید به وی به شکل یک دوست و همراه رفتار کند یا برایش یک معلم سخت گیر باشد؛ مشاور نمونه شرایط های مختلف اجتماعی و اتفاقاتی که پیرامون دانش آموز پیش می آید را درک می کند و با اطلاع از همه این ها برنامه ریزی های او را تنظیم و تدوین می نماید.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما