تقویم & نه برای همه

تقویم بازاریابی CoSchedule قوی ترین تقویم موجود در بازار است و شما می توانید همه چیز را در این تقویم به اشتراک بگذارید. انتشار و بروزرسانی مرتب و منظم محتواهای سایت باعث جلب اعتماد موتورهای جستوجو شده، در نتیجه می توانید امیدوار به کسب رتبه بالا در نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجو باشید. وقتی محتوای خود را از قبل برنامه ریزی می کنید، می توانید تاریخ های کلیدی را که می توانند بر محتوای شما تأثیر بگذارند، در نظر گرفته و محتوایی برای آن رویداد خاص آماده و سازماندهی کنید. می توانید با گذشت زمان آن را به صورت ماهانه تنظیم کنید و تاثیر آن را در افزایش کارآیی خودتان ببینید. در مرحله بعد باید در مورد یک برنامه کدگذاری رنگی تصمیم بگیرید تا بتوانید از طریق آن رنگ ها محتوای تقویم خود را به سرعت شناسایی کنید. وبینارها که از طریق آنها با مخاطبان خود تماس ویدیویی زنده برقرار کرده و راه حلی را برای مشکلاتی که با آن دست به گریبان هستند، ارائه می دهید.

برای ماه چهارم و پنجم می توانید کمی به تعداد محتواهای منتشر شده تان بیفزایید و از ماه ششم به بعد باید برای انتشار روزانه محتوای تان برنامه ریزی داشته باشید. شما می توانید تاریخ های مهمی همانند تاریخ معرفی محصول و نحوه قرارگیری آن را در تقویم محتوا خود را مشاهده کنید. در اینجا هدف این است به مخاطبان بگوییم اگرچه میتوانند با راهحلهای موجود مشکل خود را حل کنند، اما محصول شما هم این کار را با مزایای مناسبی انجام میدهد. با فرض اینکه ایمیل مارکتینگ هم انجام می دهید و محتوای خود را از طریق ایمیل نیز تبلیغ می کنید، مهم است که زمان و دفعات ارسال ایمیل را نیز در نظر داشته باشید. مشابه کدگذاری رنگی بر اساس کمپین، دیدن زمان انتشار قطعات مختلف محتوا که مربوط به یک موضوع یا دسته هستند، می تواند مفید باشد. به آن ایده هایی که نیاز به پختگی و اصلاح دارند امتیاز ۲ و به آن ایده هایی که به درد نخور هستند، امتیاز ۱ بدهید و یا برعکس! به آن ایده هایی که خوب هستند و در حال حاضر مخاطبان شما می خواهند آنها را بخوانند امتیاز ۳ بدهید.

آخرین مرحله در ایجاد تقویم محتوایی این است که تقویم تان را در دسترس کل بخش بازاریابی خود قرار دهید، حتی کسانی که هر روز از آن استفاده نمی کنند! شناسایی مخاطب (مخاطبان شما چه کسانی هستند، در چه رده سنی قرار دارند، از چه محتوایی خوششان می آید، چه زمانی بیشتر در دنیای مجازی حضور دارند و…) به احتمال زیاد روش تدوین تقویم شما را تعیین خواهد کرد. اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید. مثلاً همه پست های فیس بوک به رنگ آبی، همه فیلم های YouTube با رنگ قرمز، همه پست های وبلاگ به رنگ نارنجی و… در ضمن شما هر کاری را که نیاز دارید را می توانید انجام دهید تا ایده های شما با بقیه اجزای تقویم شما مطابقت داشته باشد. در دو سه ماه اول شروع کار، می توانید تعداد کمی از محتواها را برای یک هفته یا یک ماه تعیین کنید. در این بخش، از وب سایت تاروت رنگی تقویم سال ۱۴۰۱ شامل مناسبت ها و تعطیلی ها را برای شما در نظر گرفته ایم.

می توانید آینده را یک هفته، یک ماه یا هر مدت زمانی که شما می خواهید از قبل برنامه ریزی کنید و تلاش های بازاریابی محتوایی خود را برای آن مدت زمان چهارچوب بندی نمایید. با در نظر گرفتن همه انواع محتواها قطعاً می توانید ایده های بیشتری همانند ایجاد اسلایدهای آموزشی را به این لیست اضافه نمایید. همچنین شما نمی توانید آن نتایجی که تیم رهبری شما به دنبال آن است را پیگیری نمایید. برای تنظیم یک تقویم می توانید نظرات و ایده هایی را که درباره یک موضوع دارید وارد کنید.

محتوای همیشه سبز یا همان محتوایی که به تاریخ یا زمان خاصی وابسته نیست همیشه برای مشتریان و شرکت شما مفید خواهد بود. ماده دوم- ترتیب سال شماری ختاوایغور که در تقویمهای سابق معمول بوده از تاریخ تصویب این قانون منسوخ خواهد بود. قرص بلارا ، از سال 1999 در آلمان و سپس در بسیاری از کشورهای اروپایی غربی و شرقی، امریکا لاتین و شرق ميانه، به تصویب رسید و مورد استفاده قرار گرفت . گاهشماری رسمی ایران در ۱۱ فروردین ۱۳۰۴ (۱۹۲۵ میلادی) در مجلس شورای ملی بعنوان نظام گاهشماری سراسری و رسمی ایران تصویب شد. ۲۰۱۸ میلادی به نام توسعه گردشگری پایدار و سال ۲۰۱۹ میلادی به نام سال بین المللی تکریم زبان های عمومی نام گرفته است. برای اینکه درک بهتری از تبلیغات خود داشته باشید، پلتفرم های مختلفی را که قصد ارسال مطالب خود را دارید، لیست کرده و سپس مشخص کنید که در هر پلتفرم، هر چند وقت یکبار می خواهید محتوا منتشر کنید. اکنون که دانستیم Content Calendar چیست و مزایای استفاده از آن کدامند، بیایید به ۳ روش مختلفِ برنامه ریزی برای محتوا نگاهی بیندازیم.

حالا که تقویم خود را آماده کردید، بیایید نگاهی به نحوه استفاده از آن توسط شما و اعضای تیم تان بیندازیم. ده دقیقه دیگر را صرف اولویت بندی ایده هایی بکنید که امتیاز ۳ را کسب کرده اند. علاوه بر این CoSchedule می تواند با سایر ابزارهای بازاریابی که قبلاً استفاده کرده اید مثل CMS، شبکه های اجتماعی (توئیتر و لینکدین) و پلتفرم های ایمیل مارکتینگ (MailChimp, ActiveCampaign, Campaign Monitor و Constant Contact) ادغام شود. به احتمال زیاد ایده هایی که امتیازات ۱ و ۲ را دریافت کرده اند، بیشتر از ایده هایی هستند که به آنها امتیاز ۳ داده اید. فی استیعاب الوجوه الممکنه فی صفعه الاسطرلاب: ابوریحان بیرونی این کتاب را در موضوع اسطرلابها نوشته است. بیرونی در کتاب ماللهند منبع خبرها و کتابهایی را که از آنها استفاده کرده است نام می برد و قسمتی از متن اصلی را در نوشته خود می آورد تا خواننده گفته او را صحیح بداند . امروزه نیز اعراب که خود را فاقد هرگونـه تمدن و شـهر نشینی و اندیشـه مـی بینند دست بر روی بزرگان ایران زمـین گذاشته اند و ابوریحان بیرونی و ابن سینا ایران را از مشاهیر عرب خوانده اند !

ماهانه یکبار این روند را طی کنید. اگر جزو پروژه بازاریابی تان باشد، می توانید آن را در تقویم تان سازماندهی کنید. البته می توانید از اعضای تیم بخواهید مطالب خود را اضافه کرده و خودشان مسئول تعیین مهلت های خود باشند. گاهشماری هجری خورشیدی را نخستین بار میرزا عبدالغفارخان نجمالدوله اصفهانی (معلم ریاضیات مدرسه دارالفنون) با توجه به گاهشماری جلالی استخراج کرد. براساس سالهای خورشیدی و ماههای قمری استوار است و به لحاظ کسری ده روزه سال قمری نسبت به شمسی، هر چهارسال یک سال سیزده (۱۳) ماهه محاسبه میشود تا تناسب سالها و ماهها برقرار بماند.

اگر به برخی از اعضای تیم تولید محتوا یک وظیفه خاصی را محول کرده اید، کدگذاری رنگی توسط اعضای تیم به آنها کمک می کند تا همه افراد، کاری که باید انجام شود و زمان انجام آن کار را در این تقویم مشاهده کنند. در غیر این صورت افراد دچار سردرگمی شده و این کار می تواند در کارتان خلل ایجاد کند. اگر در حال اجرای کمپین هایی هستید که چندین کانال را شامل می شود، کدگذاری رنگی هر قطعه از آن کمپین می تواند زمان انتشار هر قطعه را برای شما آسان تر کند. بسیار خب. من در لیست بالا سعی کردم چندین ابزار مدیریت پروژه که کم و بیش با آنها آشنایی داشتم را معرفی کنم.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد تقویم مکانیکی (view it prozhebegir.com) بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما