جدیدترین اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400-راهبرد معاصر

رونمایی از سردیس شهید سلیمانی در دانشگاه قم، ضرورت نظارت بر روند تامین ارزاق عمومی، لزوم تامین زیرساختهای انرژی در شهرکهای صنعتی قم ،ساماندهی ۳۸۲ کودک کار در قم،غرس یکهزار اصله نهال در قم و ضرورت استفاده از پساب در صنعت برای مقابله با کم آبی از دیگر اخبار هفته گذشته قم میباشد. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از آنا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم، دولت سیاست و برنامهای برای مسکن سازی نداشت و عملا این بخش که مولد اقتصاد و بازوی قوی برای رونق اقتصادی محسوب میشود از کار افتاد. ناطقان: عضو انجمن خانه عمران میگوید: به دولت پیشنهاد داده ایم که برای حل مشکل هزینه آورده متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن، نسبت به تولید واحدهای مسکونی کوچک متراژ ۴۰ تا ۶۰ متری اقدام کند.اگر در طرح نهضت ملی مسکن میانگین هزینه ساخت را ۶ میلیون تومان در نظر بگیریم، برای احداث یک واحد۴۰ متری، ۲۱۰ میلیون تومان آورده لازم است که در چنین شرایطی هزینه تامین مسکن برای دهکهای پایین درآمدی کاهش پیدا میکند.بحث مسکن همواره یکی از دغدغههای مردم در طول چند سال گذشته بوده است.

اخبار جدید مدارس

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی پیش از ظهر سه شنبه در جریان بازدید از بازدید نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس و معاونان امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد و دارایی و گمرک ایران از روند ساخت پایانه مرز رازی خوی اظهار کرد: پیش بینی میشود ساخت این پایانه تا ۳ ماه آینده با صرف بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر بهره برداری برسد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه نشنال اینترست در گزارشی اعلام کرد «ترکیه به دنبال جنگندههای رادارگریز است؛ حتی اگر این بدان معنا باشد که آنها روسی هستند.» این نشریه در این گزارش تصریح کرد: اردوغان اکنون زمان خود را صرف بازگشت به برنامه ساخت اف-۳۵ نمیکند. به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی گمرک «سید روح الله لطیفی» اظهار کرد: با نزدیک شدن سال جدید میلادی و ارسال محمولههای تجاری قبل از پایان سال و تعطیلات سال نو از سوی شرکتها و در نظر گرفتن جایزه صادراتی از سوی آنکارا و نزدیک شدن مهلت انقضای مصوبه ورود کشندههای با سال ساخت ۳ ساله که عمدتاً سال ساخت آنها ۲۰۱۸ هست، صفهای طولانی برای ورود محمولهها به مرز بازرگان تشکیل شده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت تانزانیا قراردادی برای ساخت حدود ۳۷۰ کیلومتر راه آهن به منظور تسهیل مراودات تجاری با همسایگان با دولت ترکیه امضا کرد.پیش بینی میشود هزینه ساخت این راه آهن حدود ۱.۹ میلیارد دلار باشد که تانزانیا قرار است بخشی از آن را از طریق اخذ وام از کشورهای مختلف تامین کند.

اخبار جدید قزاقستان

قرارداد ترکیه با تانزانیا برای کمک در ساخت این خط راه آهن بخشی از خطوط راه آهن ۱۲۱۹ کیلومتری است که در حال حاضر به منظور تقویت مراودات تجاری با کشورهای همسایه در حال تکمیل است. داستان اولیهی انیمه همسایه من توتورو، شروعی ناراحتکننده دارد که خانوادهای را در شرف اتفاقی ناگوار به تصویر میکشد. صبح امروز جنگندههای ترکیه مناطق و روستاهای مختلف استان دهوک را بمباران کردند که منجر به آتش سوزی مناطق وسیع اراضی زراعی شد. ۳ با حضور ایران، ساخت پایگاههای نظامی جدید ترکیه در استان دهوک عراق، هشدار درباره حمله احتمالی داعش در جریان انتخابات لیبی، ۴ کشته در حملات موشکی به مقر کُردهای وابسته به آمریکا در رقه و حمله به کاروان لجستیک آمریکا در دیوانیه عراق، از مهمترین خبرها و رویدادهای مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. به گزارش اقتصادآنلاین، محور کرج-چالوس و بالعکس و همچنین آزادراه تهران شمال شنبه ۲۷ آذر از ساعت ۱۹ و ۳۰ بسته شد. در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید. به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، علی محسنیان یکشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: اولین پرواز شرکت هواپیمایی هما پنجشنبه هفته جاری در استان انجام میشود.

وی افزود: این در راستای حمایت مستمر ترکیه از گروههای تروریستی و تلاشهای مذبوحانه به منظور ممانعت از برقراری ثبات در سوریه است. در این دیدار اوضاع سوریه و روند تحولات سیاسی آن مورد رایزنی قرار گرفت. فرارو- «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه که در مواجهه با کاهش شدید ارزش لیر با بحرانی اقتصادی مواجه شده است در اقدامی تازه با هدف تقویت تجارت آن کشور دستور داده تا از این پس به جای عنوان انگلیسی «Made in Turkey» از عنوان ترکی «Made in Turkiye» بر روی کالاهای صادراتی ساخت آن کشور استفاده شود. ۳ با هدف توسعه همکاریها در منطقه قفقاز، توافق شد که همه شرکت کنندگان بر موضوعات عملی مورد علاقه مشترک تمرکز کنند. به گزارش مشرق، «هاوکار الجاف» کارشناس مسایل امنیتی و دفاعی ترکیه به خبرگزاری المعلومه گفت که ارتش ترکیه پایگاههای جدیدی را در مرزهای مشترک منطقه کردستان و ترکیه در نزدیکی شهرستان زاخو ساخته است.

اخبار جدید رمز ارزها

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت اخبار جدید تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما