درباره جاذبه های گردشگری فلورانس & فلایتیو & زومیت بیشتر بخوانید

[ad_1]

تمام فلورانس ویترینی از رنسانس ایتالیاست، جنبش هنری پوپولیستی که اروپا را از دوران تاریکی بیرون آورد. اما حتی در میان این مجموعه از کاخ ها، کلیساها، موزه ها و دیدنی ها، برخی از آنها بلندتر از بقیه هستند. پس اگر فرصت محدودی برای گشت و گذار در شهر دارید، بهتر است با مطالعه مقاله زیر با بهترین مکان های فلورانس آشنا شوید.

کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیوره در کدام میدان فلورانس قرار دارد؟

این کلیسا در نزدیکی میدان دومو قرار دارد که همراه با مجموعه‌ای از ساختمان‌هایی که کلیسای جامع را تشکیل می‌دهند، برخی از مهم‌ترین گنجینه‌های هنری ایتالیا را در یک منطقه نسبتاً کوچک جمع‌آوری کرده است. سنگر غسل تعمید، برج ناقوس، کلیسای جامع و موزه آن خانه برخی از معروف ترین شاهکارهای هنر و معماری توسط بزرگترین هنرمندان رنسانس ایتالیا مانند گیبرتی، برونلسکی، دوناتلو، جوتو و میکل آنژ است.

تعمید سنت جان یک شاهکار هنری است

این غسل تعمید قرن دوازدهم هشت ضلعی است و شکوه هنر را می توان از هر زاویه ای، از داخل یا خارج، دید. نمای مرمر، موزاییک های داخلی و آثار هنری که در آن نگهداری می شود بسیار زیباست. اما تابلوهای برنزی باشکوه این ضریح بر همه نماهایشان برتری دارد. در هیچ کجای این شهر زیبا نمی توان آثار برنزی را با این ظرافت دید.

پیاز میکل آنژ

اگرچه نمای 360 درجه ای از فلورانس از گنبد کلیسای جامع قابل مشاهده است، اما تنها از این میدان می توان گنبد برونلسکی را در مرکز شهر مشاهده کرد. هیچ مکان مرتفع دیگری نمی تواند این منظره وسیع از شهر را به شما نشان دهد که شامل پونته وکیو، کاخ وکیو، سانتا کروچه و سایر مناظر است. می توانید در اینجا پیاده روی کنید، در امتداد ساحل رودخانه بین باغ ها قدم بزنید و به سمت کلیسای سن مینیاتو آل مونته بروید.

چگونه می توانم از گالری اوفیزی بازدید کنم؟

تعداد کمی می توانند اوفیزی را در میان بهترین موزه های هنری جهان قرار دهند. مجموعه‌های او از نظر تنوع و کیفیت چشمگیر هستند و در حالی که هنر مورد علاقه اصلی شما نیست، باید نقاشی‌ها را اینجا ببینید. اگر به گذار از تصاویر بیزانسی به چهره ها و مناظر هنرمندان رنسانس نگاه کنیم، بهتر می توانید درک کنید که نقاشان فلورانسی از قرن 14 تا 16 چگونه چهره هنر غربی را تغییر دادند. پس با استفاده از اپلیکیشن رزرو بلیط هواپیما، بلیط خود را برای بازدید از این گالری بی نظیر خریداری کنید.

فلایتیو

پونته وکیو نماد فلورانس است

پونته وکیو مسلماً مشهورترین نماد فلورانس است و طاق های زیبای آن که بالای آن مجموعه ای از مغازه ها قرار دارد، بدون شک یکی از زیباترین مناظر شهر است. پل با جواهرات فلورانسی تزئین شده است و گردشگاه مجموعه ای چشمگیر از جواهرات گرانبها را به نمایش می گذارد. اما بیشتر گردشگران متوجه نمی شوند که گنج دیگری بالای سرشان پنهان شده است: ردیفی از ویترین های یکسان بالای مغازه ها.

فواره نپتون در پیاتزا دلا سیگنوریا است

این میدان وسیع از قرن چهاردهم و شاید حتی قبل از آن مرکز قدرت فلورانس بوده است. امروزه یک مرکز اجتماعی و مکانی مملو از گردشگران و افراد محلی است. این مکان که در مرکز میدان فواره نپتون، در کنار کاخ واکیو قرار دارد، هنوز محل اقامت مقامات دولتی است. در مقابل دیوار اوفیز گالری مجسمه‌های بیرونی با آثار معروف پرسئوس با سر مدوسا و کپی از دیوید میکل آنژ قرار دارد.

پالائو واکیو یا سینیوریا

صدای تاریخ، هنر و قدرت در اتاق‌های مجلل و گالری‌های بزرگ این قصر قلعه‌مانند در مرکز فلورانس می‌پیچد. این محل مقر دولت جمهوری خواه بود و خانواده قدرتمند مدیچی به هنرمندان و معماران برجسته آن زمان دستور طراحی و تزئین دفاتر و آپارتمان های خود را دادند. در اینجا می توانید برخی از گذرگاه های مخفی بین اتاق ها را مشاهده کنید.

سانتا کروچه چیست؟

سانتا کروچه یک کلیسا و یک مقبره پر از هنر است. در میان گنجینه های آن چندین نقطه عطف هنر رنسانس وجود دارد. نقاشی های دیواری بسیار زیبایی در زیارتگاه بردی و پیروزی دیده می شود. مسیح مصلوب دوناتلو یکی از بهترین نمونه های اومانیسم رنسانس در فلورانس نیز در سانتا کروز یافت می شود.

کلیسای سانتا ماریا نوولا

این کلیسا دارای یک نمای مرمر منبت کاری شده است که در چندین کلیسای دیگر در فلورانس یافت می شود، اما در اینجا نما کاملاً متفاوت است، با طرح های پنجره های منحنی و ردیف هایی از طاق های برجسته در طبقه همکف و تزئینات داخل کلیسا، با برخی از بهترین نقاشی های دیواری. . در شهر. ، این مکان را به مکانی منحصربفرد تبدیل کرده است. علاوه بر نقاشی های دیواری، کلیسا دارای یک منبر مرمر، یک صلیب چوبی، یک تسبیح به خط میخی و مناظر دیگر است. با خرید بلیط در فلایتیو برای دیدن این کلیسای بی نظیر آماده شوید.

دیدنی های کاخ پیتی چیست؟

مجموعه کاخ پیتی دارای یک گالری هنری استثنایی، یک قصر متعلق به سلسله مدیچی، صنایع دستی فلورانس، موزه ها، تاریخ، آپارتمان های سلطنتی و یکی از مهم ترین باغ های ایتالیا است. در کاخ قدم بزنید و نقاشی های رافائل، تیتیان، روبنس، تینتورتو و دیگر استادان دوره رنسانس را ببینید. این کاخ تقریباً رقیبی برای گالری اوفیزی است، جایی که از آثار هنری نه به عنوان سبک گالری، بلکه به عنوان دکوراسیون اتاق استفاده می شود.

کلیسای سن مینیاتو آل مونته دارای سبک های مختلف معماری است

نمای مرمر سبز و سفید کلیسای سان مینیاتو آل مونته ارزش دیدن دارد. نمای کلیسا به معماری کلاسیک رومی باز می گردد و موزاییک ها کاملاً از بیزانس الهام گرفته شده اند و تأثیراتی از سبک معماری اخیر توسکانی دارند. در داخل یک شبستان باز بزرگ با کف‌پوش‌های موزاییک و سقف چوبی رنگ‌آمیزی وجود دارد که به کلیسای کوچک رنسانس منتهی می‌شود. موزاییک‌های سبک بیزانسی، منبر مرمری قرن دوازدهمی، و صحنه گروه کر از ویژگی‌های بارز کلیسا هستند.

باغ های بوبولی

در پشت کاخ پیتی، باغ های بوبولی قرار دارد که بین سال های 1550 تا 1560 ساخته شده است که الگویی برای باغ های سلطنتی در سراسر اروپا شد. باغ ها دارای مناظری هستند که نمای وسیع تری از شهر ارائه می دهند. در سرتاسر باغ فواره ها، مجسمه ها و یک غار مصنوعی کامل وجود دارد که جلوه خاصی دارد.

فلایتیو

در بازار مواد غذایی فلورانس چه چیزی می توان یافت؟

اگر نگران این هستید که فلورانس فقط یک موزه در فضای باز غول‌پیکر است، وقت آن است که در حین انجام کارهای روزمره خود با تعدادی از فلورانسی‌ها آشنا شوید. هیچ مکانی بهتر از بازار بزرگ مواد غذایی برای یافتن یک زندگی شهری معمولی وجود ندارد. وقتی وارد بازار می شوید، عطر گیاهان تازه، گل ها و محصولات باغ شما را سرزنده و مست می کند. در اینجا می توانید زیتون و روغن زیتون عالی، میوه های شیرین و آب نبات بادام خوشمزه بخرید.

کاخ مدیسی-ریکاردی

کاخ مدیچی-ریکاردی نسبت به کاخ های اعضای بعدی خانواده مدیچی از نظر مبلمان و دکوراسیون کمتر مجلل است. این کاخ در سال 1464 تکمیل شد و تقریباً یک قرن اقامتگاه خانواده مدیچی بود تا اینکه اولین کوزیمو به کاخ واچیو نقل مکان کرد. اگرچه خانواده ریکاردی که پس از مدیچی صاحب خانه بودند، آن را تغییر دادند، موزه مدیچی در طبقه همکف، فضای داخلی اصلی مدیچی ها را حفظ کرده است.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما