رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور 1401 + لینک ثبت نام

با استفاده از مشاوره تلفنی کنکور ریاضی ابتدا اینکه شما به چه رشته ای علاقه دارید و قصد ورود به کدام حوزه را دارید. شاید در ابتدا به نظر برسد که شما دارید چند ساعت از پنج شنبه تان را دور می ریزید ولی در واقع با اینکار سایر روزهایتان را نجات می دهید و ذهنتان هم با استراحتی که داشته، براي مطالعه ای بهتر آماده ميشود . به عنوان مثال پنج شنبه ساعت ۸ شب به بعد. مهم نیست چند میلیون هزینه می کنید ،مهم نیست چند ساعت در روز درس می خوانید. شب قبل و صبح روز ازمون درس نخوانید تا ذهنتان سر نشست خسته نباشد. روز قبل ازمون را به مرور اختصاص دهید و اگر خيلي جدّي هستید پرسش های سال پیش همان ازمون را کار کنید. گرچه تمامی کد رشته محل ها در دفترچه ثبت نام بدون آزمون ارشد ذکر می گردد، اما برای رفاه حال داوطلبان گرامی در جداول زیر لیست این رشته های ارشد بدون کنکور پیام نور ، علمی کاربردی و غیر انتفاعی به صورت ادغام شده را بر اساس دفترچه سال قبل ذکر کرده ایم. علاوه بر رشته های مهندسی زیر شاخه هایی از علوم تجربی همانند میکروبیولوژی، زیست شناسی سلولی مولکولی و همچنین برخی رشته های هنر همانند موسیقی و رشته های پرطرفدار علوم انسانی نیز به چشم می خورند.

همانطور که اشاره شد، مشاوره و برنامه ریزی آنلاین کنکور تمامی موانعی را که برخی از داوطلبان برای استفاده از خدمات مشاوره با آن روبه رو می باشند را برطرف خواهد نمود. دانش آموزان در سال کنکور انقدر تحت فشار هستند که معمولاً زیاد خطا ميکنند و گاها متوجه برخی از خطاها واضح خودشون هم نیستند، اگه جلوی این خطاها رو نگیرید مانند آفت قراره کنکور شما رو خراب کنند. قسمت اعظمی از این اشتباهات ناشی از استرس، فشار بی اندازه ، عدم اگاهی نسبت به مسایل کنکور، نداشتن راهنما، کمبود وقت و … خوب است شما هم پیش از آغاز مطالعه براي کنکور، روش مطالعه رتبه های برتر سال های پیش را براي هر درس بیابید و از آن ها استفاده کنید تا مطالعه سودمندتری داشته باشید. پایه و دوازدهم را با هم پیش می برند و اگر در درسی از پایه ضعیفند، اصلاح پایه را در اولویت خود مشاور کنکور سراسری قرار میدهند . اما سوال اینجاست چگونه می توان رسیدن به هدف را قدم به قدم در پیش چشم خود ترسیم کنیم؟ سوالات اختصاصی گروه آزمایشی هنر شمل این مباحث است: درک عمومی هنر، درک عمومی ریاضی – فیزیک، ترسیم فنی، خلاقیت تصویری و تجسمی، خلاقیت نمایشی، خلاقیت موسیقی، خواص مواد و…

مشاور کنکور یوسف پریشن

به خوبی درک نموده اند که کنکور از جنس تست است پس تا میتوانند تست ميزنند . سرجلسه ازمون از پاسخ دادن به پرسش های شک دار و زمان بر جلوگیری کنید. در آخر تست های نکته دار و مهم را براي زمان جمع بندی مارک دار ميکنند . اما لازمه آن قبولی در دانشگاه های معتبر مانند دانشگاه صنعتی شریف ، صنعتی امیر کبیر ، تهران و … همچنین تدریس های رایگان زیادی را می توانید روی سایت آلا بیابید و اگر مشکل مالی دارید یا نمی خواهید برای کلاس کنکور هزینه کنید از آن ها استفاده کنید. آشنایی با روش های مطالعه نفرات برتر کنکور کمک می کند تا راهنمای خوبی در اختیار آن دسته از داوطلبانی که مایل به پذیرش در کنکور سراسری می باشند، قرار گیرد. علاوه بر این مشاور نیز به نوبه خود حواسش کاملا به شما هست تا شما را با انگیزه در مسیرتان هدایت کند. چنانچه در گروه اول هستید احتمالا دلتان می خواهد تنها بکوب درس بخوانید ولی فراموش نکنید که اندکی استراحت میتواند ذهنتان را براي یادگیری مطالب جدید آماده تر کند پس در طول روز حتماً زمان هایی را به تفریح اختصاص دهید. گروه دوم:شما درس خواندن را به سال پایان و یا بعضا ماه های پایان موکول نموده اید و در سال کنکور اغلب خود را در حالی می یابید که نه درس خوانده اید و نه بخاطر عذاب وجدانتان، تفریح نموده اید .

در برنامه ريزي هفتگی تان چند ساعت را براي تفریح و سرگرمی در نظر بگیرید. مثلا اگر مطابق برنامه در 4 ساعت فصل X را باید تمام کنید اما موفق نشدید آن را تمام کنید مجبورید آن را نیمه کاره رها کنید و به سراغ قسمت بعدی برنامه بروید در حالی که ذهنتان همچنان نگران تمام نشدن فصل X است. بیشتر اوقات استرس ها و نگرانی های ما درباره یک موضوع درسی یا غیر درسی، به دلیل نداشتن اطلاعات کافی درباره آن موضوع است. به همین دلیل داوطلبان کمتری به سراغ دانشگاه پردیس خودگردان می روند ولی اگر توانایی مالی برای پرداخت شهریه در این دانشگاه را دارید ، می توانید با بررسی رتبه قبولی های سال های گذشته ، از شانس پذیرشتان در واحدهای مختلف پردیس ، مطلع گردید. زمان درس خواندن اول متن و تمرینات کتاب درسی را می خوانند و هرگز آنها را دست کم نمی گیرند به دلیل آن که کنکور بیش از هرچیز به آن ها شباهت دارد. به کلمات کلیدی، قید ها، اشکال و زیرنویس های آن ها بسیار توجه ميکنند . با توجه به اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ اعلام نتابج کنکور سراسری شاهین شهر ، زمان نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری شاهین شهر همانند سال های گذشته در نیمه دوم شهریور ماه انجام خواهد گرفت با توجه به اهمیت بالای انتخاب رشته کنکور شاهین شهر توصیه می کنیم حتما از خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد شاهین شهر یا خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری بهره مند گردید جهت استفاده ار خدمات مرکز مشاوره انتخاب رشته ایران تحصیل از شاهین شهر و سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما