صفر تا صد موفقیت در کنکور 1401 – مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی علیرضا افشار

این مشاوران همگی دوره های تخصصی مشاوره تحصیلی را گذرانده ، تمام ویژگی هایی که در بالا به آن اشاره شد را دارا بوده و به تخصص کافی در این خصوص رسیده اند. نمره آیلتس و تافل بالا از شروط اصلی است. در کنار این، در سالهای گذشته هم مافیای کنکور به شدت قویتر شده است و این گروه دیگر تنها به موسسات آموزشی خاص خلاصه نمیشود؛ از معلمانی که هر ساعت برای کلاسهای خصوصی بیش از یک میلیون تومان میگیرند تا موسساتی که کلاسهای کنکور آنلاین ارائه میدهند حالا همگی بخشی از داستان صنعتی شدن آموزش در ایران هستند. بدیهی است که مشاوره تحصیلی حضوری مزیت های خاص خود را دارد، اما با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی شما می توانید به راحتی از مزیت های یک مشاوره تحصیلی غیرحضوری در تمام مراحل تحصیلی خود بهره ببرید. مشاورانی که ادعا میکنند که فرقی نمیکند داوطلب چه رتبهای آورده است آنها با روشهایی خاص داوطلبان را وارد دانشگاههای معروف دولتی میکنند و به داوطلبانی که رتبه ٤٠ تا ٨٠ هزار آوردهاند، میگویند: «قبولید.

مشاور کنکور 100

من میتونم تو دانشگاه فعلیم شهریه ثابت رو بپردازم و انتخاب واحد کنم و قبل از شروع کلاس ها ک نتایج کنکور اعلام شد انصراف بدم و وارد دانشگاه جدید شوم؟ سلام وقت بخیر من دوره کاردانی پیوسته حسابداری رو دارم دانشگاه آزاد میخونم بخوام کنکور بدم و تربیت معلم شرکت کنم باید کاردانی رو تموم کنم؟ من یازدهمم و میخوام تو تابستون دهم و یازدهم را جمع بندی کنم. متینی: سالهای قبلی هم سنجش در این داستان بود، سنجش قبل از کنکور چهار آزمون برگزار میکند که از این چهار آزمون میتواند روند سوالات کنکور را پیدا کنید. مجید دماوندی، کارشناس آموزشی در این رابطه توضیح میدهد: «شاید اصلا باید بگوییم که سازمان سنجش هم در این بازی افتاده است، سوالات آزمونهای سنجش غیرمنطقی بود اما کنکور هم به این شکل بود. دماوندی: شاید اصلا باید بگوییم که سنجش هم در این بازی افتاده است، سوالات آزمونهای سنجش غیرمنطقی بود اما کنکور هم به این شکل بود. خیلی از عزیزان میپرسند که آیا اصلا نیاز است مشاوره بگیریم یا اگر مشاوره کنکور نگیریم چه اتفاقی می افتد. به عنوان مشاور رشته ریاضی و سایر رشته ها می گویم که این آزادی انتخاب در رشته ریاضی واقعاً بی نظیر است.

مشاور باید موسساتی مانند قلمچی، گزینه 2، گاج ، سنجش و سایر آزمون های آنلاین را به خوبی بشناسد. این اتفاق قبل از کنکور هم در آزمونهای سنجش که برای تعاونی سازمان سنجش است، رخ داده بود. نمونه این موضوع موسسه آموزش آنلاینی است که برای آموزش دروس کنکور هزار دانشآموز داشته و از هر کدام هم ۸میلیون تومان دریافت کرده است. نیو صدر: آنچه که امسال در کنکور سراسری رخ داد، برای خیلیها تایید تصویری بود که سالهاست از این آزمون ارائه میدهند؛ گروهی بزرگ به نام «مافیای کنکور» کنترل بزرگترین آزمون کشور را در دست گرفته است و سال به سال هم قویتر میشود. در واقع کارشناسان آموزش از اتفاقی که امسال و سالهای قبلی رخ داده به این نتیجه رسیدهاند که شاید متولیان کنکور هم به عنوان یکی از منتقدین مافیای کنکور وارد ماجراهای «مافیای کنکور» شده باشند. یعنی به نظر سازمان سنجش هم وارد گروه «مافیای کنکور» شده است؟

همواره با اعلام نتایج کنکور از سمت سازمان سنجش ، اسامی رتبه های برتر کنکور مشخص می شود. این کار با با تقویت مهارت های ارتباطی میسر می شود. در کنکور های سال 98 و 99 بیش از 50 نفر با کمک این مشاوره تحصیلی توانسته اند در بهترین رشته های دانشگاهی پذیرفته شوند. قطعا برنامه ریزی به رشد و توسعه سطح تحصیلی شما کمک میکند. بهتر است برای بررسی دقیق نقاط ضعف هایتان در آزمون و تقوت نقاط قوت تان از مشاور تحصیلی خود کمک بگیرید. یعنی به طور ساده کسی که مسئول برگزاری بزرگترین آزمون کشور است، مغازهای به اسم تعاونی سنجش ساخته است و هیچ نهاد دولتی هم با آن مخالفت نکرده است. اما این رفتار تغییر کیفیت سوال و آزمون نبود بلکه آزمون سنجش شبیه کنکور شد و هیچ اعتراضی را هم قبول نمیکنند.حتی بعد از اعتراضات درباره سوالات، به راحتی گفتند که سوالات از کتاب بوده است. برخی معتقدند که این نوع طراحی سوالات کنکور اتفاقی نبوده است، مجید متینی، مشاور کنکور و کارشناس آموزش در این باره توضیح میدهد: « این اتفاق قبل از کنکور هم در آزمونهای سنجش که برای تعاونی سازمان سنجش است، رخ داده بود.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما