فایلهای صوتی رتبههای برتر – محصل ایرانی

بنابرین به هیچ وجه از اینگونه برنامه های آماده که در یک کانال برنامه ریزی کنکور تلگرام یا در یک پیج اینستاگرام قرار داده شده و یا توسط یک سایت مشاوره درسی کنکور به فروش می رسند استفاده نکنید زیرا هیچ توجهی به شرایط خاص و تاریخچه مطالعاتی شما نداشته و صرفا یک نسخه کلی برای همه دانش آموزان یا داوطلبان کنکور تجویز می کنند. این روش برنامه ریزی کنکور که شما یا شخص دیگری بدون توجه به ساعت مطالعه هفته های قبلی برنامه ریزی کنید روشی کامل غلط است و معمولا برنامه ریزی که بر اساس این روش انجام شود شکست خواهد خورد و به درستی اجرا نخواهد شد زیرا توان و عادت مطالعاتی شما در آن مورد توجه قرار نگرفته است. برند شهداد با طبقه فعالیت مشاوره تحصیلی و روانشناسی در راستای اعطای نمایندگی انحصاری به سایر استان ها ثبت علامت شد. ضمنا تمام شانس های قبولی داوطلب در انتخاب رشته به بهترین شکل لحاظ خواهد شد . در یک برنامه ریزی درسی باید در تمام دروس پیش نیازها رعایت شود تا در یادگیری دروس نقص ایجاد نشود . برای مثال نباید در طول یک روز در تمام تایم ها فقط دروس تخصصی را قرار بدهد و یا بلعکس فقط دروس عمومی را بگذارد بلکه در این بین باید تعادل را رعایت کند .

مشاوره ی کنکور انسانی

همچنین برترین دبیران ریاضی کنکور و بهترین دبیران ریاضی کنکور ،همواره نقشه راه مناسبی را برای تدریس خود تهیه و تدوین می کنند و چنین دبیرانی کاملاً نتیجه گرا هستند ،یعنی اگر مسیر تدریس آنها منجر به موفقیت دانش آموزانشان نشود ،به سرعت مسیر و روش و متد خود را تغییر می دهند و بر یک روش و مسیری ثابت اصرار نمی ورزند و با انعطاف بسیار بالا هر کجا که لازم باشد ،در مسیر تدریس خود اصلاحات لازم را به وجود میآورند .همچنین قویترین معلمان ریاضی کنکور ایران ،از دانش آموزان خود می خواهند که ،تمام نکات گفته شده را در دفتر ریاضی خود درج کنند .بنابراین یکی از اصلی ترین روشهای تدریس موثر، نوشتن نکات و راه حل ها در پای تخته و دیکته کردن نکات مهم ،به دانش آموزان برای درج در جزوات شان می باشد این کار باعث می شود، ذهن دانش آموزان مرتب به کلاس درسی بوده و حواسشان از آموزش منحرف نگردد .همینطور هنگامی که دانش آموزان با قلم خود جزوات را می نویسند ،در بازه های زمانی که قرار است جمع بندی صورت پذیرد ،نکات را بهتر از سایرین در ذهنشان تداعی و یادآوری مشاور کنکور انسانی رایگان می کنند.

مشاور کنکور ذاکر

برنامه ریزی بلند مدت معمولا دارای بازه زمانی یکسال و یا بیشتر می باشد و فرد از ابتدا باید هدفش را مشخص کند و بداند کجا است و میخواهد در بازه زمانی بلند مدت به چه جایگاهی برسد. میخواستم بفرمایید از کجا و چطوری شروع کنم . سلام برای انتخاب رشته میخواستم بدونم میشه با مشاور به صورت چت در تلگرام صحبت کرد؟ برخی دانش آموزان تصور می کنند که برای قبولی در رشته های پرطرفدار مثل پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی باید از سالها قبل برنامه ریزی کرد. مرور و جمع بندی برای دانش آموزان اساسی ترین اصول در درس خواندن به شمار می آید . برنامه ریزی برای کنکور ۱۴۰۱ مهم ترین فاکتوری است که هر داوطلب برای شروع مسیر باید داشته باشد. بنابرین برنامه درسی مناسب برای هر داوطلب بر اساس وضعیت و مشخصات خاص ایشان با برنامه درسی سایر داوطلبان کنکور کاملا متفاوته بوده و باید شخصی سازی شده باشد.

بنابرین قبل از شروع مطالعه، نیاز به برنامه ریزی برای کنکور دارید. با توجه به توضیحات ارائه شده، اگر قصد دریافت برنامه ریزی درسی و مشاوره بلند مدت دارید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در ابتدای همین صفحه (پیامک، تلفن، تلگرام) در خدمت شما عزیزان هستیم. سلام برخلاف میانگین درصد بسیار پایین دروس عمومی، درصد دروس اختصاصی شما عالیه و احتمال قبولی پزشکی دارید. مرور کردن دروس در چندین مرحله صورت میگیرد. یکی از فواید برنامه ریزی سازمان دهی کردن ذهن دانش آموزان است . امتحان کردن راه های مختلف برای موفقیت همیشه زمان و هزینه زیادی را از ما می گیرد. تعداد ماه های مورد نظر خود را برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره» در قالب یک SMS به شماره پیامک پشتیبانی ۰۹۹۰۹۳۸۰۹۴۵ ارسال کنید تا پس از هماهنگی با مشاور مورد نظر در کوتاه ترین زمان ایشان با شما تماس بگیرند. در زمان کنکور های سال های قبل هم فیزیک و ریاضی و دروس تحیلی رو خوب مطالعه نکردم و آخرین باری که میشه گفت با ریاضی و فیزیک سر و کار داشتم همون سال پیش دانشگاهی (۹۵) بود که برای امتحانات نهایی پیش خوندم.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما