(فیلم) خلاصه بازی استقلال 1-0 فجرسپاسی; گل های آرایشگر زیبا

[ad_1]

تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امروز (چهارشنبه) از ساعت هفت بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف فجرسپاسی شیراز رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. جعفر سلمانی در دقیقه 54 تک گل استقلال را به ثمر رساند.

استقلال در شرایطی برنده این دیدار شد که تیم فجر سپاسی تنها تیم نظامی لیگ برتری است که می تواند بازیکن جذب کند که از این بازی وضعیت این بازیکنان و دو بازیکن استقلال سرباز شدند.

نیمه اول

2 دقیقه: یک پاس به کناره ها، دفاع را از موقعیت خارج کرد و باعث شد از روی دروازه عبور کند.

7 دقیقه: امیرحسین حسین زاده با ارسال یک توپ بلند به سمت مهاجمان مرکزی تلاش کرد تا اوضاع را مساوی کند، اما دفاع تیم میهمان بهترین استفاده را از این سبک نسبتا مستقیم داشت.

21 دقیقه: امانف از پشت محوطه شلیک کرد که ایمان صادقی توپ را مهار کرد.

23 دقیقه: خطای فجر سپاسی در دقیقه 80 توسط دروازه استقلالی ها دفع شد اما داور ضربه کرنر را تشخیص نداد.

29 دقیقه: Amanov سعی کرد با ارسال یک توپ بلند به سمت مهاجمان در مرکز، همه چیز را مساوی کند، اما دفاع تیم مهمان بهترین استفاده را از این سبک نسبتا مستقیم داشت.

30 دقیقه: امانوف که بارها سعی کرده بود دروازه فجر سپاسی را باز کند، این بار با بازی های تکنیکی خود نظم دفاعی این تیم را به هم زد که در نهایت باز هم توسط ایمان صادقی مغلوب شد تا یک کرنر دیگر نصیب استقلال شود.

دقیقه 31: فجر سپاسی پس از یک کرنر کوتاه توپ را به خوبی مهار کرد و آن را به جعفر سلمانی زد که تمام دروازه را در مقابلش باز کرده بود اما موفق شد به تیرک دروازه برخورد کند.

دقیقه 33: بازیکنان استقلال حالا فکر می‌کردند کار تمام شده و دفاعی‌تر عمل کردند و منتظر بودند داور سوت پایان بازی را بزند.

35 دقیقه: روزبه دستورات راهپیمایی خود را می دهد، مدیرش خوشحال نخواهد شد.

دقیقه 36: ارسال احمد زندهروح روی دروازه استقلال می توانست به گل استقلالی ها منجر شود اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 37: تکل دو پای Daniel Kurdistani روی پای بازیکن صاحب توپ، باعث میشه که بلافاصله یک کارت زرد از داور دریافت کنه.

42 دقیقه: در همکاری خوب جعفر سلمانی و امیرحسین حسین زاده، توپ در مقابل دروازه به امانف رسید اما ضربه او در اوت با ورود به موقع مدافع فجر سپاسی به بیرون رفت.

دقیقه 43: Rudy Gested خودش را به دلیل یک خطا جریمه کرد.

نیمه دوم

50 دقیقه: Zubair Nikonfs سعی کرد با ارسال یک توپ بلند به سمت مهاجمان در مرکز، همه چیز را مساوی کند، اما دفاع تیم مهمان بهترین استفاده را از این سبک نسبتا مستقیم داشت.

دقیقه 54: ضربه کرنر فجرسپاسی با ضربه سر سخت اما دقیق احمد زنده روح همراه شد.اپورتونیسم جعفر سلمانی.

دقیقه 67: رضا علیاری به دلیل خطای خود جریمه شد.

دقیقه 72: احمد زنده روح در دقیقه 80 بازی با یک شوت از راه دور با شکوه توپ را به فاصله چند متری از دست داد.

دقیقه 75: تکل از پشت و خشن Farzan Dana در دقیقهی 70 به نظر میاد که از روی نیمکت فراخونده میشه و فقط یک کارت زرد رو به این بازیکن تیم Esteghlal بده.

دقیقه 83: زبیر نیکونفس در دقیقه 79 یک شوت از راه دور راهی دروازه ایمان صادقی نشد.

دقیقه 89: در حالی که ساعت بازی دقیقهی 60 رو نشون میده Kevin Yamga برای تیم Fajr Sepasi وارد زمین میشه که سعید مهری از سمت راست نفوذ میکنه.

90 + 5 دقیقه: ارسال زودهنگام آدی علی صادقی باعث شد که مدافعان از موقعیت خارج شوند و فجر سپاسی هوشیار توانست با هجوم توپ را از کنار دروازه بان بدبخت عبور دهد و برای استقلال گلزنی کند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، زبیر نیکونفس، محمد دانشگر، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی (2 + 90 – عارف غلامی)، صالح حردانی، امیرحسین حسین زاده (86 – سعید مهری)، کوین یمگا، عزیزبیک (86) ) من رودی گستد (86 – ارسلان مطهری).

آهنگ فجر سپاسی: ایمان صادقی، محمد قنبری، رضا علیاری، علی ملایی، حمید نعمتی (80 – شهرام گودرزی)، دانیال کردستانی (59 – محمد عرفان معصومی)، احمدرضا زنده‌روح (80 -)، اتابک زارعی، یوسف وکیا، فرزان دانا و محمد کاظمی (۵۹ – حسین مهربان).

داور: رضا عادل

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما