قیمت عجیب پیچ های داخلی

[ad_1]

فرارو- حلزون ها به دلیل فراوانی طبیعتی اقتصادی دارند و عمدتاً در پزشکی و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند. اما بررسی تبلیغات درج شده در پلتفرم های خرید آنلاین نشان می دهد که برخی از حلزون ها با قیمت های چند میلیون دلاری به بازار عرضه می شوند، اما برای دارو و زیبایی استفاده نمی شوند و در واقع حیوان خانگی هستند. قیمت این حلزون ها گاهی به 5 تا 6 میلیون تومان هم می رسد.

به گزارش فرارو، حلزون هایی که بیشتر برای جنبه های پزشکی و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند، قیمت آنها از 3000 تومان شروع می شود و در نهایت به دویست هزار تومان می رسد. طبق بررسی های انجام شده بیشتر این پیچ ها آچاتینا، آسکارگو و فولیکا هستند.

یک آگهی دهنده ساکن عبدالله آباد تهران برای فروش 20 عدد پیچ ​​تخمگذار کوچک و بزرگ آچاتینا و فولیکا قیمت یک میلیون و 700 هزار تومان را پیشنهاد داده است. وی گفت: یک میلیون و هفتصد هزار 4 جوجه تخمگذار چاتاتینا فولیکا، 6 قطعه جوجه تخمگذار، 6 سانتی متر و 10 بچه حلزون را به همراه مکمل های غذایی و چهارگوش به فروش خواهند رساند.

فروشنده دیگری که آگهی خود را در میدان حر تهران درج کرده بود، برای فروش یک ست پیچ که شامل 22 عدد پیچ ​​آچاتینو تولیدی و پیش تولید، حلزون آسکارگو مولد و تعدادی لارو است، مبلغ 4 میلیون و 900 هزار تومان تعیین کرد.

یک پرورش دهنده حلزون طبی ساکن خمین اصفهان جزئیات بیشتری از فروش حلزون های خود ارائه کرده است. وی گفت: شش عدد حلزون آچاتینایی به طول 8، 9 و 10 سانتی متر که مولد هستند و هر چند ماه یک بار تخم ریزی می کنند را به قیمت هر کدام 85 هزار تومان می فروشد.

گفت اگر هر شش حلزون را بخرید تخفیف داده می شود و یک بسته پودر مکمل غذایی و یک بسته پودر ضد عفونی کننده مناسب حلزون درمانی رایگان برای شما ارسال می کنند. آگهی دهنده گفت متن آموزش حلزون درمانی برای خریدار ارسال می شود.

بعداً تبلیغ کننده جزئیاتی در مورد خواص ترشحات حلزون گوش در متن آگهی برای جلب توجه بیشتر مشتری منتشر کرد. او نوشت که ترشح حلزون باعث کاهش التهاب پوست می شود. تیرگی، تیرگی و لکه های پوستی را بهبود می بخشد. نوسازی سلول های پوست را افزایش می دهد. سلول های آسیب دیده پوست را حل می کند و سلول های جدید و سالم ایجاد می کند. در واقع کلاژن حلزون باعث جوانسازی پوست می شود. جوش ها، زخم های پوستی و ترک های پوستی را کاهش می دهد.

قیمت های عجیب پیچ های خانگی

حلزون هایی که حیوان خانگی هستند!

انواع دیگری از حلزون ها در بین آگهی های خرید و فروش وجود دارد که با نام آلبینو آفریقایی، بدن پرورش دهنده بزرگ آلبینو به فروش می رسد. جالب اینجاست که اکثر تبلیغ کنندگان اعلام کرده اند که این حلزون ها برای مصارف پزشکی و آرایشی استفاده نمی شوند و بیشتر به عنوان حیوان خانگی به فروش می رسند.

آگهی ای با عنوان فروش یک جفت حلزون آفریقایی آلبینو با هم منتشر شده است. وی در توضیح اعلامیه خود گفت: من او را به عنوان حیوان خونی نگهداری می کردم، تخم هم می گذارند، حدود 1 سال سن دارند. یکی با لاک کرم حدود 12 اینچ و دیگری حدود 10 اینچ است. آنها بزرگ شدند. فضای کافی ندارم من می خواهم از بچه های شما مراقبت کنم. آنها همچنین از کلسیم و پودر اسفناج تغذیه می کنند تا پروتئین و کلسیم خود را تامین کنند.

تبلیغ کننده ای که ساکن یکی از شهرهای استان تهران است و آگهی فروش حلزون غول پیکر آفریقایی خود را منتشر کرده است، قیمت حلزون را اعلام نکرده و تنها گفته است که فضای کافی برای نگهداری آنها ندارد.

با او وارد گفتگو می شوم. من نمی دانم این پیچ ها برای چیست؟ قیمت رو اعلام نکردی؟! ده دقیقه بعد پاسخ می دهد که از این حلزون ها به عنوان حیوان خانگی استفاده می شود و قیمت بالایی دارند. بعد می گوید این حلزون ها بو نمی دهند. آنها در حال تخم گذاری هستند و بعداً می توان بچه های آنها را با قیمت مناسب فروخت.

پس من می گویم چرا خودتان این کار را نمی کنید و حلزون نمی فروشید؟ او پاسخ می دهد که تعداد زیادی بچه از این حلزون ها دارد و اکنون قصد دارد آنها را بزرگتر بفروشد.

قیمت های عجیب پیچ های خانگی

قیمت پیچ داخلی چنده؟

از این تبلیغ کننده می پرسم که چند عدد از این پیچ ها می آید؟ پاسخ این است که قیمت شما چقدر است؟ برای رسیدن به توافق قیمت بگویید. البته قیمت منصفانه ای برای کاهش معامله بدهید.

متوجه شدم که فروشنده معمولاً قیمتی را تبلیغ می کند، و اگر گران باشد، هر دو برای معامله وارد می شوند. می گوید: سه میلیون تومان برای همسرت خوب است؟ من می گویم برای هر کدام یک میلیون و پانصد هزار تومان؟ یک دقیقه بعد ساکت خواهم شد. پاسخ این است که اینها کمیاب هستند و می توانید قیمت بگیرید تا ببینید چه تفاوتی با پیچ های 100000 تومانی موجود در بازار دارند.

مثلا میگم فرقش چیه؟ فکر کنم بیشتر پول دادی او می‌گوید: «ببینید، قیمت حلزون‌های بزرگ آفریقایی با توجه به زیبایی لاک و رنگ پوست و سن آنها تعیین می‌شود. پیچ های من از هر نظر عجیب هستند و می توانید از افراد متخصص بپرسید.

اما قیمت این پیچ ها متفاوت است و نرخ ثابتی ندارند. اما در بین آگهی ها می بینید که قیمت آن از 160 هزار تومان شروع و در برخی موارد به 5 تا 6 میلیون تومان هم می رسد. البته تعداد فروش حلزون های داخلی در این سطح قیمت چندان زیاد نیست و تبلیغ کنندگان آن کمیاب بودن و خاص بودن حلزون ها را دلیل گرانی آن عنوان می کنند.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما