مراکز مشاوره تحصیلی در تبریز – مشاور شما

با وجود اینکه هزینه مشاوره حضوری مرکز مشاوره پاسخ با ما بسیار مناسب است اما تیم مجرب ما در بخش مشاوره تلفنی نیز هزینه کمتری را نسبت به مشاوره حضوری دریافت می کنند. شما می توانید با شماره گیری شماره های زیر و با تلفن ثابت و بدون پیش شماره با مشاوران ما در تماس باشید و به نتیجه مطلوب خود برسید. توجه داشته باشید که کارت ورود به جلسه کنکور 1401 حدود ۱۰ روز قبل از برگزرای کنکور 1401 توزیع می گردد. سینا تهرانی با اشاره به یکی از تجربیات خود در برخورد با دانش آموزانی که به دلایل مختلف از مشکلات روحی و خانوادگی رنج می برند، نوشته است: دو سال قبل به درخواست یکی از خیّرین مدرسه ساز؛ با همراهی تیمی از رتبه های برتر خود در کنکورهای سراسری سالهای گذشته مسئولیت اجرای پروژه ای را برعهده گرفتم که هدفش این بود تا دختر خانم های مقطع سوم تجربی مدرسه ی این فرد خیّر که در اثر فقر مالی خانواده و یا اعتیاد والدین خود دچار آسیبهای روحی شده بودند را برای موفقیت در آزمون سراسری آماده کند.

مشاور کنکور کامران صداقت

پاد کنکور 13 - آیا واقعا برای موفقیت در کنکور مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی لازم است ؟! - class="lazyload lazyblur-up" پتانسیل سیناتهرانی در انتها نوشته است: قطعاً دنیایی که آنها خواهند دید دنیای متفاوتی خواهد بود که نکته اصلیاش بدبختی، اعتیاد و نفرت نیست. این متخصص مدیریت و مشاور تحصیلی با انتشار مطلبی در کانال تلگرام خود نوشته است: بسیاری از مردم بدنبال ایجاد تحول در روشهای تدریس هستند. به گزارش مشرق، سینا تهرانی استراتژیست مدیریت آموزشی و مشاور رتبه های تک رقمی کنکور معتقد است؛ همه دانش آموزان از هر طبقه اجتماعی می توانند اوضاع را آن طور که می خواهند تغییر دهند و دانش آموز موفق باشند و خودشان را برای نسل های بعدی آماده سازند، فقط لازم است تا خیّرین مدرسه ساز؛ مدیران، معلمین و مشاورین تحصیلی آنها کمی هوشمندانه تر عمل کنند. همچنین دسترسی به کلاس های کنکور، برای همه دانش آموزان امکان پذیر نبوده و نمی توانند از آموزش کنکور بهره مند شوند. به عقیده سیناتهرانی مهارت های فکر کردن را می توان هم بصورت یک برنامه درسی مجزا و هم بصورت بخش جدایی ناپذیر از همه موضوعات برنامه درسی، آموزش داد. کلید موفقیت مشاورین تحصیلی و دبیران در این است که تکالیف را به اندازه ای دشوار کنند که بتواند چالشی برای دانش آموزان ایجاد کند اما انجام این تکالیف نباید آنقدر سخت و پیچیده باشد که بچه هایی که توانایی کمتری در فکر کردن دارند، از انجام دادن آن دلزده و منصرف شوند.

مشاور کنکور فصیحی

این کار حس رقابت طبیعی و سالم میان دانش آموزان را شکوفا می کند و در ترغیب تفکر خوب به اندازه پرورش رفتار خوب مفید است. دست یابی به موضوعات از طریق مهارت های تفکر صحیح، ما را قادر می سازد دریابیم که دانش آموزان مان در حال حاضر چه می دانند و با علم به این دانسته ها ما می توانیم بر سطح توانایی ها و دانش قبلی آنها بیفزاییم. یه جمله پدرم همیشه بهم میگه هرکس مزد تلاش خودشو میگیره به نظرم ما واسه نشستن روی اون صندلی دانشگاه مد نظرمون باید بجنگیم و مزد تلاشمونو بگیریم چون اون صندلی جایگاه ماعه که درس میخونیمو تلاش میکنیم نه اینا که با سهمیه میان. خب اگر روشهای او ایراد دارد پس چگونه است که این متدها روی تستهای سراسری جدید بخوبی جواب می دهد؟ بهترین مشاوران کنکور در طول زندگی حرفه ای خود ممکن است با دانش آموزان و دانشجویانی روبرو شود که از بسیاری جهات با او متفاوت فکر بهترین مشاور کنکور شهرکردروی این سایت کلیک کنید – می کنند . سینا تهرانی با بیان تجربه ای از دانش آموزان خود در این زمینه می گوید: دانش آموزی داشتم که والدینش در خوشبینانه ترین حالت ممکن قبولی در یکی از رشته های کاردانی گروه علوم تجربی را برایش متصور بودند اما او با بکار بستن تکنیک هایی که در روش تفکر کردن و استخراج مفاهیم کتب درسی آموخته بود و نیز با تلاش مستمر خود، پدر و مادر پزشکش را متحّیر ساخت و در رشته پزشکی دانشگاه شهیدبهشتی پذیرفته شد.

مشاور کنکور صنعتی

وقتی معلمان دانش آموزان را در کلاس درس به تفکر کردن ترغیب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که دانش آموزان مختلف در انواع مختلف تفکر، مهارت دارند. سیناتهرانی در این خصوص به نکته بسیار مهمی اشاره می کند و می گوید: باید توجه داشته باشیم که تفکر را برای دانش آموزان دست یافتنی کنیم زیرا ارائه مسائلی که حل آنها برای آنها سخت و دشوار باشد، نه تنها بی فایده است بلکه باعث بی انگیزه شدن آنها می شود. نکته حائز اهمیت و قابل تاملی که وجود داره این بوده که مشاوران مجموعه ی بزرگ حرف آخر خودشون،از رتبه های خوب کنکور بوده اند و در بهترین دانشگاه های تهران مانند شهید بهشتی و صنعتی شریف تحصیل کرده اند و به خوبی کنکور و چالش های پر فراز و نشیب اون رو می شناسند. یکی از دانش آموزانم که اکنون دانشجوی سال دوم رشته مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف است می گفت: آقای تهرانی من تصور می کردم روش تفکر مثبت تنها مناسب موفقیت در کنکور است اما اکنون در دانشگاه به خوبی از آن بهره می گیرم و همین امر درس خواندن را برایم بسیار جذاب و راحت تر کرده است و ایده های بسیار خوبی نیز در تحصیلات و زندگی به ذهنم خطور می کند که براحتی می توانم آنها را پردازش و در مسیر دلخواهم هدایت نمایم.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما