مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

در واقع رشته های خوش بینانه رشته های مورد علاقه شما هستند ولی با توجه به رتبه ای که کسب کرده اید، احتمال قبولی کمی دارید. داوطلبان می توانند با توجه به گروه آزمایشی خود نسبت به انتخاب رشته انسانی، انتخاب رشته تجربی، انتخاب رشته ریاضی و یا انتخاب رشته کنکور هنر و انتخاب رشته کنکور زبان انگلیسی اقدام نمایند اما ممکن است با عنوان هایی مانند “متمرکز”، “نیمه متمرکز” و… لذا علاقه مندان به تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندرعباس در گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی و زبان در مقطع کارشناسی پیوسته برای مشاهده و بررسی لیست رشته های بدون کنکور پیام نور 1400 باید دفترچه بدون کنکور سراسری ۱۴۰۰ را مطالعه نمایند. با سلام ، مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ ، افرادی که دارای دیپلم نظام آموزشی جدید ( ۳-۳-۶ ) می باشند ، حتی در صورت دارا بودن دیپلم فنی حرفه ای و کار و دانش ، مجاز به ثبت نام و شرکت در کنکور یکی از گروه های اصلی شامل ( علوم تجربی ، علوم انسانی ، علوم ریاضی و فنی ) و همچنین گروه زبان و هنر نیز می باشند . تضمین محقق شدن این مهم را میتوانیم انتخاب رشته تضمینی کنکور سراسری بنامیم.

مشاور کنکور گرافیک

fashion man people class= رتبه های برتر کنکور سراسری و رتبه های برتر کنکور کارشناسی ارشد فرمول هایی برای مؤفقیت خود به دست آورده اند که با استفاده از آن به راحتی در هر یک از این آزمون ها مؤفق بوده اند. شخص به اشکالات خود در روش مطالعه درسی یا روش مطالعه کنکور پی برده و می تواند آنها را رفع کند. همه ما به دنبال بهترین روش ها برای مطالعه و مرور دروس و تست زنی هستیم تا با بالاترین مهارت ممکن سرجلسه کنکور حاضر بشیم. فراموش نکنید که پس از انتخاب رشته کنکور، در صورت داشتن هر گونه نارضایتی از رشته انتخابی، کارنامه سبز کنکور خود را بسنجید و شانس قبولی خود را در سایر کد رشته های انتخابی نیز مشاهده نمایید. باشد، عبارت مجاز برای او در کادرهای جداگانه ای در توضیحات کارنامه کنکور درج خواهد شد، در غیر اینصورت نمی تواند رشته های این دانشگاه ها را انتخاب کند.

مشاور غیرحضوری کنکور

در زمان اعلام نتایج کنکور سراسری، شرکت کنندگان می توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و کارنامه اینترنتی خود را دریافت نمایند. 2. وارد سایت سنجش شوید و بر روی گزینه “انتخاب رشته کنکور سراسری” کلیک نمایید. برای افزایش تراز، باید برنامه ای که برای مطالعه دروس کنکور در نظر دارید، به درستی اجرا کرده و علاوه بر مطالعه، در تکینکهای تست زنی نیز تقویت شوید. با توجه به عدم انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندرعباس بهمن ۱۴۰۰ هنوز تاریخ دقیق ثبت نام این دوره اعلام نشده است اما با استناد به رویه سال های گذشته پیش بینی می شود ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندرعباس 1400 در بازه زمانی آذر یا اوایل دی ماه اغاز شود. انتخاب های بدبینانه در بخش آخر فرم انتخاب رشته قرار داده می شوند و شانس داوطلب برای پذیرش در انتخاب های این بخش بسیار زیاد است. قابل ذکر است میزان شهریه دانشگاه آزاد، شهریه دانشگاه پیام نور، شهریه دانشگاه غیرانتفاعی، شهریه دانشگاه شبانه و میزان شهریه دانشگاه پردیس خودگردان با یکدیگر تفاوت دارد. از جمله مزایای مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور برای کلیه داوطلبان ، انجام مشاوره تحصیلی تلفنی در تمامی ساعات شبانه روز و حتی ایام تعطیل میباشد.

برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب 100 کدرشته محل و برای انتخاب رشته کنکور سراسری (روزانه، نوبت دوم، پیام نور، پردیس خودگردان، غیرانتفاعی و…) مجاز به انتخاب حداکثر 150 کد رشته محل می باشید. بنابراین می توان گفت تعداد انتخاب های شما زیاد است و می توانید با کمی دقت یک انتخاب رشته هوشمندانه انجام دهید که داوطلبان می توانند با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور ایران مشاوره، از محل قبولی احتمالی خود آگاهی یابند. داوطلبان رسته های نظری بر اساس معدل کتبی دیپلم نسبت به سایر متقاضیان هر رشته محل سنجیده می شوند. در رشته های متمرکز فقط رتبه کسب شده داوطلب ملاک قبولی در نظر گرفته می شود و در رشته های صرفا براساس سوابق تحصیلی بدون توجه به رتبه، معدل دیپلم و پیش دانشگاهی معیار پذیرش است، اما رشته های متمرکز دارای شرایط خاص (نیمه متمرکز) رشته هایی هستند که داوطلب باید علاوه بر کسب رتبه مناسب، در مراحل مصاحبه رشته های نیمه متمرکز، آزمون عملی، معاینات پزشکی و… این رتبه ماکزیمم نمره کل زیرگروه های هر داوطلب می باشد و فقط جهت اطلاع داوطلب درج گردیده است، زیرا برای انتخاب رشته فقط باید به رتبه در سهمیه و رتبه کشوری در هر یک از زیر گروه ها توجه شود.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما