مشاوره تحصیلی ،مدرسه،کنکور،ارشد،دکتری،زبان

برای رشتههای تحصیلی با آزمون کنکور سراسری سال ۹۸ تعداد یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۵ داوطلب ثبت نام کردهاند که از این تعداد ۱۶۴ هزار و ۲۴۱ نفر در گروه ریاضی و فنی، ۶۳۷ هزار و ۲۴۶ نفر در گروه علوم تجربی، ۲۸۲ هزار و ۳۰۶ نفر در گروه علوم انسانی، ۲۵ هزار و ۱۳۵ نفر در گروه هنر و ۱۰ هزار و ۸۷ نفر در گروه زبانهای خارجی ثبت نام کردند. طی فلش کارتهای آموزشی بارها و بارها مرور شوند نکته بسیار مهمی که باید برای برنامه ریزی کنکور تجربی قرار بگیرد شرکت در آزمونهای آزمایشی است بدیهی است هنگامی که داوطلب معلومات آموخته شده را در بوته آزمایش قرار ندهد متوجه نقاط ضعف و قوت خود نخواهد شد و قادر به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت نمی باشد به همین دلیل توصیه مشاوران مبدا شرکت در آزمونهای آزمایشی است برای نوع موسسه انتخابی نیز کانون فرهنگی آموزش با توجه به تعدد آزمونها و تراکم برنامه می تواند نقش مهمی را در برنامه ریزی کنکور تجربی ایفا کند به همین دلیل پیشنهاد ما کانون فرهنگی آموزش است هر چند شرکت در آزمون های آزمایشی سنجش نیز با توجه به بالا بودن جامعه آماری و استاندارد بودن سوالات به شدت توصیه می شود.

مشاور کنکور شفیعی

داوطلبانی که موفق به مشاهده نتایج اولیه کنکور 99 خود نشدند می توانند در سایت سنجش در قسمت سیستم پاسخگویی روی لینک ارسال درخواست کلیک کرده و با حساب کاربری خود درخواست بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور سراسری را ثبت کنند . بدین ترتیب دانش آموز در طول مدت مشاوره، بطور مرتب تحت ارزیابی قرار گرفته و میزان پیشرفت وی سنجیده می شود. همه تستهای این کتاب مربوط به آزمونهای قلم چی سالهای قبل است و درصد پاسخگویی دانش آموزان را به هر تست مشخص کرده است. بهترین مشاوران آموزشی عموماً مسئولیت رسیدگی به کلیه نیازهای ضروری دانش آموزان را بر عهده دارد. مشاوران ما با برنامه و روش 3گام در کارشناسی ارشد مشاوره و سایر خدمات در جهت راهنمایی هر چه بیشتر داوطلبان گام بر می دارند که یک نمونه آن معرفی کارشناسی ارشد مشاوره می باشد که در ادامه ارائه می گردد. در غير اين صورت انجام مصاحبه اختصاصی، منتفي خواهد بود. با توجه به اینکه دروس تخصصی اهمیت بسیار بالاتری نسبت به دروس عمومی دارند بایستی در برنامه ریزی کنکور تجربی بیشتر مورد توجه قرار بگیرند و نسبت سه به یک میان دروس عمومی و اختصاصی رعایت شود به عنوان مثال اگر داوطلبی در طول روز ۹ ساعت درس می خواند بایستی ۶ ساعت را به خواندن دروس اختصاصی و سه ساعت را به خواندن دروس عمومی اختصاص دهد دقت کنید که این نسبت به صورت نسبی بوده و بسته به توانمندی داوطلب در دروس ممکن است این نسبت متفاوت باشد بدیهی است که برای دروس عمومی بایستی بیشتر فرآیند تست زنی وحل سوال مورد بررسی قرار بگیرد هر چند نکات فرار دروس اختصاصی نیز باید طی زمان های مرده داوطلبان در بین راه ، سرویس ، هنگام ورزش و…

مشاور کنکور بهروز محمودی

فراخوان استخدام مشاورتحصیلی بنیاد علمی-آموزشی راه طلایی با شماره ثبت558219 اقدام به استخدام مشاور ثبت نام به صورت دورکاری نموده است. از انجا که در زمان اعلام نتایج کنکور سراسری و روزهای پس از آن حجم اطلاعاتی که باید دریافت کنید بسیار زیاد است و نسبتا زمان کمی در اختیار دارید بهتر است در این روزهای قبل از اعلام نتایج با مواردی همچون مفاهیم دقیق کارنامه کنکور سراسری ، سهمیه های کنکور سراسری ، دوره های نیمه متمرکز کنکور سراسری ، شهریه پردیس خودگردان ، تاثیر سهمیه ایثارگران ، رشته های بدون کنکور و از همه مهم تر رتبه های قبولی رشته های پرطرفدار کنکور سراسری آشنا شوید که این موارد در آرشیو وبسایت مشاور گروپ موجود است. لذا در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید از مشاوران متخصص و آگاه کمک بگیرید. زیرا تمامی مشاوران از افرادی با رتبه های برتر کنکور سراسری انتخاب شده اند که می توانند با توجه به تجربه شان بهترین راهنمای شما در این مسیر باشند. شما در هر جایی که هستید می توانید ثبت نام در کنکور 1401 خود را به دست مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران بسپارید. همینطور اگر در انتخاب کتاب ها شک داشتید برای گرفتن مشاوره و راهنمایی می تونید با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ و گفت و گوی آنلاین سوالاتتون رو از مشاوران کتاب کنکور بپرسید.

همون جایی که “تام هنکس” به “مایکل کلارک” گفت بیا تا فراری ات بدهم. به همین دلیل این مطلب را به نتایج کنکور تجربی 99 اختصاص داده ایم. تعداد بالای شرکت کنندگان کنکور تجربی موجب شده است رقابت زیادی برای قبولی در رشته های خوب به وجود بیاید. اعلام نتایج کنکور تجربی 99 ، داوطلبان شرکت کننده در کنکور تجربی 99 با دانلود پاسخنامه کنکور تجربی 99 پاسخ های خود را مقایسه کرده و درصد پاسخ های صحیح خود را در دروس مختلف محاسبه کرده اند و حال بی صبرانه منتظر اعلام نتایج کنکور سراسری هستند. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند. دقت فرمایید که می توان برای برخی از دروس از منابع سال های گذشته نیز استفاده کرد؛ اما بخاطر تغییرات منابع کنکور ۹۹ نسبت به ۹۸ در این پست برای شما عزیزان لینک دانلود مستقیم کتب درسی دبیرستان گردآوری کردیم . اعلام نتایج کنکور تجربی 99 ، به داوطلبان توصیه می کنیم پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 ، وضعیت خود را به دقت بررسی کرده و پس از مشورت و راهنمایی با افراد آگاه برای انتخاب رشته کنکور سراسری 99 اقدام نمایند .

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما