مشاوره تحصیلی رایگان

ما به کمک مشاوران حرفه ای بارسا مجموعه ای از مقالاتی که به شما در یافتن عادت های درست مطالعاتی و پیاده کردن اون ها کمک می کنه، جمع آوری کردیم تا بتونید بهترین کیفیت مطالعاتی رو تجربه کنید. در موسسه مشاوره کنکور سوپررسپینا با تغییر ساختار ها و الگو های رفتاری و مطالعاتی داوطلب،داوطلب را در یک مسیر درست قرار خواهیم داد و با نظارت و کنترل پیوسته در یک مسیر فیدبک دار حرکت میکنیم.یعنی مسیری با نظارت و کنترل پیوسته که بتواند در طول مسیر اشتباهات و خطاها را جبران کند. 3A%2F%2Fwebdars.net%2F%25d8%25a8%25d9%2587%25d8%25aa%25d8%25b1%25db%258c%25d9%2586-%25d9%2585%25d8%25b4%25d8%25a7%25d9%2588%25d8%25b1-%25da%25a9%25d9%2586%25da%25a9%25d9%2588%25d8%25b1%2F – در خصوص روش های تستی و تشریحی و تفاوت آنها و فی سوال پرسیدیم پاسخهای جالبی را از ایشان دریافت کردیم ،برترین مشاوران کنکور ایران معتقدند بهترین منبع و اولین منبع مطالعاتی برای دانش آموزان جزوات دبیران مرجع و برتر ایران است . طبیعتا تجربه ما که یکبار با موفقیت هر چه تمام در کنکور سراسری شرکت کردیم میتونه برای شما راهگشا باشه و باعث میشه تا شما مسیر اشتباه رو انتخاب نکنید و از همین ابتدای کار در مسیری قرار بگیرید که میتونه نتیجه عالی برای شما در پی داشته باشه. پس روش مطالعه دینی کنکور و آوردن درصد بالا توی این درس اونقدرها هم ساده نیست و اینجاست که این سوال برای بچه ها ایجاد میشه که چگونه دینی بخوانیم؟

مشاور کنکور چالوس

اگر انگیزه کافی ندارید یا به هر دلیل ساعت مطالعتون پایین هست باید هر طور شده تلاش کنید ساعت مطالعه رو بالا ببرید. اگر دوست دارید بدانید دقیقا چند روز و چند دقیقه تا کنکور باقی مانده؟ پس اگر تصمیمتون واسه موفقیت قطعیه و آماده اید با این مقاله همراه ما باشید… برای داشتن بهترین مشاوره ها خود را آماده کنید و با شماره های زیر ارتباط بگیرید و هر گونه سوال از این دست را به راحتی از کارشناسان رتبه گردون بپرسید. فایلهای صوتی زیر توسط رتبه برترهای گروه محصل ایرانی تهیه شده، افرادی که خودشون یکبار این مسیر رو با موفقیت طی کردن و در رشته و دانشگاهی مشغول به تحصیل هستن که آرزوی خیلی از شما عزیزان کنکوری است. قطعا امکان شرکت در کنکور ۱۴۰۰ نظام جدید رو دارید. سلام ممنون از مطالب مفیدی که گذاشتید اگه امکان داره منابع کمک درسی نظام جدید دهم تجربی هم معرفی کنید و یه سوال آیا برای دهم تجربی هم مشاور درسی دارین یا فقط واسه کنکوری ها؟ هرساله سؤالات کنکور تفاوتهای چشمگیری با سالهای قبل پیدا میکنند و طراحان، سؤالات بسیار مفهومی مطرح میکنند که تنها با مطالعهی دروس و کتابهای درسی نمیتوان به آنها پاسخ داد. هرم یادگیری نشون میده که اکثر دانش آموزان فقط ۱۰ درصد از اونچه که از کتاب های درسی می خونند رو به خاطر میارن؛ اما می تونند تقریبا ۹۰ درصد از چیزی که از طریق آموزش به دیگران یاد می گیرند رو حفظ می کنند.

مشاور کنکور خانم

در مقاله عادت های مطالعه موثر به بررسی ۱۰ مورد از این عادات می پردازیم. معمولا خیلی از دانش آموزان بعد از امتحان میگن “همه روز رو درس خوندم. اما نمره ای که از اون درس گرفتم با زمانی که برای مطالعه اون درس صرف کردم اصلا شبیه نیست.” در این صورت آشنایی با مفهوم منحنی یادگیری ابینگهاوس کمک زیادی به شما می کنه. این نکته مهمی است که شاید در اولین بار امتحان کنکور برای خیلی ها تجربه شده باشد. روش مطالعه صحیح برای کنکور با درس خوندن برای یک امتحان معمولی کمی متفاوته. درس خوندن و آماده شدن برای کنکور و امتحانات نیازمند استفاده از اصولی ترین روش مطالعه هست. با خوندن مقاله چگونه دینی بخوانیم مهم ترین نکات برای یادگیری دینی و حفظ آیات و راهکار های ۱۰۰ زدن در دینی رو یاد می گیرید.چگونه زبان و لغات زبان را بخوانیم ؟ سلام و ممنون از سایت مشاوره کنکور خوبتون لطفا درباره زمان های استراحت در طول روز برای یک کنکوری توضیح دهید.

است. برای آشنایی بیشتر با شیوه کار مشاوره کنکور انسانی دکتر معین الدین وارد سایت شوید. فقط به این نکته توجه کنید که چون شما درس های اختصاصی رشته انسانی را نخوانده اید باید تلاش بیشتری کنید و با یک مشاور متخصص همراه شوید. این واقعیت رو با تموم وجودم بهتون میگم من هیچوقت هیچوقت هیچوقت کاری که بقیه گفتن رو انجام ندادم و فقط راه خودمو رفتم و با آزمون خطاهای مختلف به یه نتایجی رسیدم ! سلام، من امسال کنکور نظام قدیم دادم، ولی یک واحد فیزیک پیش مونده بهم گفتن اگه شهریور پاسش نکنم بهمم ماه باید فیزیک پیش و چند درس نظام جدید را باهاش پاس کنم آیا مسئله صحت داره؟ آیا عدم اطمینان از آینده شغلی و تحصیلی شما را می ترساند یک مشاور آموزشی می تواند به شما در رفع این ترس ها کمک کند. آیا روشی اصولی و کاربردی برای مطالعه دروس حفظی وجود داره؟ بعلاوه، مشاوران به شخص مورد نظر راه حل های اصولی مطالعه و تکنیک های تست زنی کنکور را ارائه می دهند. ما سعی کردیم ابتدا تست های درس زبان انگلیسی رو تو کنکور سراسری بررسی کنیم و بعد روش هایی رو برای یادگیری و حفظ کردن لغات انگلیسی، و گرامر زبان کنکور برای شما شرح بدیم.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما