مشاوره تحصیلی رایگان

شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند. در ادامه این مقاله برای آگاهی داوطلبان لیست رشته های کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 را ارائه داده ایم .برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند. این دسته از داوطلبان با توجه به رشته درخواستی مورد علاقه و مرتبط با دیپلم خود هم از طریق ثبت نام کنکور و هم از طریق بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای می توانند برای ادامه تحصیل اقدام نمایند . برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.داوطلبان فقط برای شرکت در رشته های ذکر شده در جدول زیر لازم است در کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 شرکت نمایند که پذیرش در این رشته ها بر اساس نمره آزمون داوطلبان است .

مشاور کنکور عالی نی نی سایت

کارگاه مشاور تحصیلی برای انتخاب رشته داوطلبین کنکور متقاضیان ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 می بایست با مطالعه دفترچه فنی و حرفه ای 98 علاوه بر رشته های با کنکور از لیست رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای ارائه شده مطلع شوند تا در زمان انتخاب رشته دچار سردرگمی نشوند . هدف ما از نگارش این مقاله بررسی و ارائه لیست رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 است .هر ساله بخشی از متقاضیان ورود به دانشگاه ها ، دیپلمه های فنی حرفه ای و کاردانش هستند که می توانند در ثبت نام و انتخاب رشته های مقطع کاردانی پیوسته شرکت نمایند.در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید. نکته جالب: دانش آموزانی که در دبیرستان(تجربی، ریاضی، انسانی، معارف) تحصیل کردند هم می توانند در کنکور کاردانی فنی حرفه ای شرکت کنند. عزیزان همراه سایت نظام وظیفه می توانید برای کسب اطلاع بیشتر به خصوص لیست رشته های کنکور کاردانی فنی حرفه ای می توانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل کرده و از اطلاعات مشاوران تخصصی بهره مند شوند. پس از انتشار دفترچه فنی حرفه ای 98 ، لیست رشته محل های کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98 در این مقاله قرار خواهد گرفت .با این حساب 85 درصد رشته محل های ارائه شده بدون کنکور هستند که برای اطلاع از آنها می توانید لیست رشته های بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای را مطالعه کنید و در صورتی که رشته محل مورد نظر خود را در لیست رشته های بدون آزمون یافتید ، نسبت به ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای خود در زمان تعیین شده اقدام کنید .دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای این امکان را دارند تا بتوانند پس از قبولی در دانشگاه از طریق سیستم ناد دانشگاه فنی حرفه ای ثبت نام اینترنتی خود را در سایت دانشگاه انجام دهند .

تا سال 96 برخی از رشته های ارائه شده در دفترچه کاردانی فنی و حرفه ای با آزمون و تعداد قابل توجهی از رشته های ارائه شده بدون آزمون بودند . پذیرش در کنکور فنی حرفه ای در دو گروه رشته های با آزمون و رشته های بدون آزمون (با سوابق تحصیلی) است. اما در سال 97 با اعلام سازمان سنجش ، پذیرش در همه رشته های فنی حرفه ای بدون برگزاری آزمون ورودی انجام شد . جمع بندی: فقط داوطلبینی که قصد قبولی در 5 رشته (حسابداری، کامپیوتر، الکتروتکنیک، تربیت بدنی و مکانیک خودرو) در دانشگاه های دولتی را دارند نیاز به شرکت در کنکور فنی حرفه ای دارند. پس اگر در هر موردی دچار مشکل هستید، حتما با مشاوین دورخیز درمیان بگذارید تا راهکار موثر را دریافت کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به صورت رایگان به شما در انتخاب بهترین مسیر کمک خواهند کرد. با توجه به شیوع کرونا و محدودیت حضور افراد در جامعه، استفاده از مشاوره کنکور به صورت تلفنی می تواند گزینه مناسب تری برای داوطلبین کنکور باشد . بله. در حوزه کنکور هم می توان مشاوره تحصیلی رایگان را دریافت کرد. مشاور کنکور حسابداری (خواندن مقاله کامل) با دادن جدول برنامه ریزی بر حسب زمان مطالعه و تعداد تست، همچنین معرفی بهترین منابع حسابداری میتواند در فرصت چند ماهه تا کنکور علاوه بر تمام کردن مباحث با تست کافی، چندین مرتبه هر مبحث را در برنامه ریزی مروری برای دانش آموز می گذارد.

مشاور کنکور گیلان

با توجه به اینکه در سال گذشته کنکور برای برخی از رشته های خاص حذف شده بود، اما شرایط برای داوطلبان امسال فرق دارد. نتایج آن نیز قبل از مهرماه و اوایل دهه سوم شهریورماه از طریق سایت سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد تا داوطلبان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از ابتدای سال تحصیلی جدید وارد دانشگاهها شوند. بهترین مشاوران کنکور باید منظم و وقت شناس باشند.مواردی که در جلسات باید به شما اطلاع دهند را از قبل تنظیم کنند.از اخبار و اطلاعات جدید در حوزه کنکور و … علاوه بر این، برای پیمودن هر مسیر دشواری، داشتن یک راهنمای دلسوز و یک دوست باتجربه که قبلا همین مسیر را با موفقیت طی کرده است بسیار مفید خواهد بود. مهندس مسعود کریمی با برگزاری کلاس ها و کارگاه های مشاوره و برنامه ریزی کنکور از سال 1390 به بسیاری از دانش آموزان و داوطلبین کنکور در زمینه موفقیت تحصیلی، آمادگی روحی و انگیزشی، هدف گذاری، برنامه ریزی درسی و انتخاب رشته کنکور کمک کرده تا راه درست را از بیراهه تشخیص بدهند و سریع و بدون هرگونه ریسک به رشته و دانشگاه مورد علاقه خود برسند.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما