مشاوره تحصیلی سینا تهرانی – مشاور شما

این افراد با اطلاع از پذیرش دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی و بدون برگزاری آزمون می توانند در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد شرکت کنند، که یکی از راه های ورود به دانشگاه آزاد ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی می باشد. شما داوطلبان عزیز میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه های رتبه قبولی رشته های مختلف و همچنین انجام انتخاب رشته کنکور با شانس قبولی بالا ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید. امروزه بازار کنکور داغ و داغ تر می شود و مشاور کنکور هایی که با تبلیغات و هنر برندینگ و مارکتینگ وارد این زمینه میشوند خود را به خوبی به عنوان مشاور کنکور خوب (فقط روی وب سایت آینده کلیک کنید) به دانش آموزان نشان می دهند، این موضوع باعث می شود تا افرادی که شاید شایستگی لازم برای مشاور بودن را ندارند بسیار معروف شوند. افرادی که در شاخه های کاردانش و فنی حرفه ای تحصیل کرده اند، در صورتی می توانند برای پذیرش کارشناسی بدون کنکور اقدام کنند که مدرک کارشناسی ناپیوسته یا کاردانی داشته باشند. این موسسه با ارائه ی راهکارها و تکنیک های آموزشی مدرن سالانه رتبه های برتر بالایی را به خود اختصاص دهد و این امرباعث جلب اعتماد هر چه بیشتر افراد به موسسه حرف آخر می شود.

علاقه به مشاور کنکور

پایه بیشترین گرایش ها در مکانیک سیالات، ترمودینامیک، انتقال جرم، دینامیک گازها و اقتصاد مهندسی می باشد و هدف، تربیت و رشد مهندسانی است که قادر به اجرای روش های بهتری برای استفاده از منابع نفت و گاز باشند. کارنامه کنکور سراسری سهمیه ایثارگران 5 درصد و 25 درصد حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون های سراسری منتشر می شود ، البته منظور از کارنامه کنکور سهمیه ایثارگران کارنامه جداگانه ای نیست زیرا برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران کارنامه ای همانند کارنامه سایر داوطلبان منتشر می شود با این تفاوت که سهمیه ایثارگران برای آن ها منظور می گردد. البته با عضویت در کانال تلگرام کنکور تحصیلیکو، می تونین از جدیدترین اخبار مربوط به این حوزه مطلع بشین. طبق بررسی اولیهای که ما در صحبت با داوطلبان کنکور داشتیم، بیشتر نفرات برتر از مدارس خاص یا غیردولتی بودند البته رتبه هفت رشته انسانی و رتبه هفت رشته ریاضی از مدارس دولتی عادی هستند. اما اگر بخواهیم از زاویه دیگری به موضوع “عدالت آموزشی” بپردازیم باید به بررسی مدارس رتبههای برتر کنکور 99 پرداخت؛ در کنکور 98 تمام رتبههای برتر از میان مدارس خاص و غیردولتی بودند و جای مدارس دولتی عادی خالی بود اما آیا این روند امسال هم تکرار شده است؟

فقط یک تست بیشتر .... 11 نفر از رتبههای برتر کنکور 99, تهرانی هستند و به نظر میرسد در کنکور 99، داوطلبان سایر شهرها چشمگیرتر در میان رتبههای برتر قرار گرفتهاند و از 40 نفر نخست، 11 نفر تهرانی و 28 نفر از سایر شهرها هستند. بیشترین رتبههای برتر دختر در گروه هنر است بهگونهای که هر 5 نفر نخست را دختران تشکیل میدهند پس از آن گروه زبانهای خارجه قرار دارد که سه نفر از میان 5 رتبه نخست را دختران تشکیل میدهند. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ؛ اسامی نفرات برتر کنکور سال 99 اعلام شد و ترکیب نفرات برتر در آزمون سراسری سال 99 بدین شرح است که از میان 40 نفر برتر 12 نفر دختر و 28 نفر پسر هستند. در گروه آزمایشی علوم تجربی، از میان 10 نفر نخست، 9 نفر پسر و یک نفر دختر است و سه نفر از تهران و بقیه از سایر شهرها هستند. در مجموع از میان 40 رتبه نخست کنکور 99، 11 نفر از شهر تهران و بقیه از سایر شهرها هستند و محمدمهدی حیدری نسب، رتبه 9 رشته ریاضی از شهر زابل است.

به عبارت دیگر هر 10 رتبه نخست رشته علوم ریاضی از میان پسران هستند و سه نفر از شهر تهران و بقیه از سایر شهرها هستند. در درس ریاضی دهم فصل 1 یعنی عبارت های جبری حذف شده است اما با توجه به پایه ای بودن این مطلب و طرح سوال از آن حتما مطالعه شود. در جدول های زیر ، رتبه قبولی تعدادی از رشته های پرطرفدار بر اساس کارنامه کنکور سهمیه ایثارگران سال 99 گردآوری شده است و داوطلبانی بوده اند که با رتبه های بیش از 2 هزار در بهترین رشته و دانشگاه قبولی گرفته اند. در این صفحه بر روی لینک ثبت نام جدید از منوی سمت راست کلیک نمایید تا مراحل ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1401 آغاز شود. بر اساس قوانین سازمان سنجش مشکلی ندارد اما پیشنهاد می کنم حتما برای اطمینان با کارشناسان سازمان سنجش مکاتبه کنید. در همین کنکور سراسری امسال ، ۵ تست دین و زندگی بگونه ای طراحی شده بودند که اگر کسی پیام آیات فلان کتاب کنکور را خوانده بود همه آن ۵ تست را اشتباه می زد. اگر قصد دارید با فردی در رشته و دانشگاه مورد نظر آینده تان مشاوره کنید ما بهترین ها را به شما معرفی خواهیم کرد .

مشاور کنکور خوب نی نی سایت

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مشاور کنکور 99 – classori.ir – ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما
ما با استفاده از فناوری هوش مصنوعی محتوا را برای این سایت تهیه می‌کنیم و از نظر محتوایی هیچ مسئولیتی نمی‌پذیریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.