مشاوره حضوری کنکور + مشاوره تحصیلی حضوری در 6 بخش

سلام وقت بخیر برای دانشجویانی ک دانشگاه روزانه هستن کنکور ۹۹ گقتن باید انصراف بدین دانشگاه فنی و حرفه ای جز دانشگاه های روزانس که باید انصراف بدیم یا نه؟ او می داند شما دقیقا وقت خود را صرف چه دروسی نمایید یا اینکه بهترین منابع تستی کدامند. یک مشاور خوب به شما کمک خواهد کرد تا براساس دانش او دروسی را مطالعه کنیم که واقعا برای کنکور شما رتبه آور است. توجه داشته باشیدکه اگر دارای دیپلم نظام قدیم ، فنی و حرفه ای یا کاردانش هستید و یا دیپلم خود را قبل از سال 84 گرفته اید، نیازی به دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم ندارد و اگر دارای مدرک کاردانی می باشید یا مدرک پیش دانشگاهی شما برای قبل از سال 91 است، نیازی به دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی نخواهید داشت ، به این دلیل که کد سوابق تحصیلی دیپلم ، صرفا برای دارندگان دیپلم ریاضی، انسانی و تجربی از سال 84 به بعد ، لازم است و کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی فقط برای داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را از سال 91 به بعد گرفته اند، مورد نیاز می باشد. انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی 1400، به دلیل شرایط پیش آمده مربوط به شیوع ویروس کرونا، احتمالا با تغییراتی نسبت به سال های گذشته مواجه خواهد بود.

مانند منابع کنکور سراسری، استفاده از کتاب های کمک آموزشی و آزمون های آزمایشی خوب برای رشته ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان در کنکور سراسری، مشاوره برنامه ریزی درسی و تست زنی در کنکور سراسری، نحوه صحیح مطالعه دروس برای موفقیت در کنکور سراسری، استفاده از نعطیلات نوروز یا عید برای مطالعه دروس عقب افتاده، جمع بندی کنکور سراسری و در نهایت مدیریت و کنترل زمان در کنکور سراسری هستیم. من نیلوفر صادق پور، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته ی آموزش زبان انگلیسی دانشگاه تهران و دارای رتبه ی 31 کنکور ارشد 99 هستم. سرورپور متولد سال شصت و دو بوده و مدرک لیسانس خود را در رشته مهندسی صنایع از دانشگاه تهران اخذ کرده و دارای مدرک کارشناسی ارشد ِام بی ِای نیز می باشد. نظم، تعهد، پشتکار و تدریس منحصربفردشون من رو که خودم سابقه ۲۳ سال خدمت در آموزش پرورش رو دارم خیلی دلگرم کرد. داوطلبان کنکور سراسری در تیرماه هر سال طی آزمون سراسری به رقابت با یکدیگر می پردازند. خوشبختانه آنچه برای مشاوره در نظر گرفته شده است با توجه به نیاز داوطلبان که در هر ساعت از شبانه روز مایل به دریافت خدمات مشاوره می باشند، در تمامی ساعات شبانه روز نیازمند خواهند بود.

مشاور کنکور یزدان پناه

اولین قدم برای یک انتخاب رشته صحیح، تسلط کافی به اطلاعات مندرج در کارنامه اولیه است. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید. بديهي است داوطلبان مذكور درصورت عدم انصراف قطعي از تحصيل تا تاريخ تعيين شده، درصورت موفقيت و قبولي در آزمون، به عنوان متخلف محسوب شده و مجاز به ثبت نام و ادامه تحصيل در رشته قبولي جديد خود مشاور کنکور ارشد – لطفا روی صفحه وب بعدی کلیک کنید – نمي باشند. خیر. همه داوطلبان که در رشته های مختلفی تحصیل می کنند می توانند از مشاوره آنلاین استفاده کنند. خیر! مشاوره کنکور برای تمامی افراد امکان پذیر است هر یک از آنان می توانند با توجه به رشته تحصیلی خود برای مشاوره اقدام نمایند. با توجه به اینکه ضرایب دروس در زیر گروههای آزمایشی مختلف متفاوت میباشد ، بنابراین لازم است که وقت و انرژی بیشتری را صرف موفقیت در کنکور و مطالعه و برنامه ریزی دروس مختلف نمایید. با توجه به این که هم در بخش عمومی و هم در بخش اختصاصی، چند بخش مختلف داریم که هر کدام از منابع مختلفی استفاده کرده اند، نمی توانیم به طور یکسان برای همه آن ها وقت بگذاریم. در واقع داوطلب کنکوری باید در خواندن هر موضوع و فصل پیش نیاز های مربوط به آن درس را مطالعه کرده باشد.

همچنین توجه داشته باشید دروس امتحانی برای تمامی رشته های هر یک از زیر گروه ها، دارای ضرایب یکسانی هستند. برای داشتن بهترین مشاوره ها خود را آماده کنید و با شماره های زیر ارتباط بگیرید و هر گونه سوال از این دست را به راحتی از کارشناسان رتبه گردون بپرسید. در هر یک از زیر گروه ها یک رتبه کشوری نیز وجود دارد و این رتبه تنها برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد تاثیر گذار است. با این تفاسیر داوطلب از تمامی این مسائل ممکن است آگاهی نداشته باشد و زمان خود را صرف منابع نامعتبر یا کم اهمیت کند. با ارائه ی بهترین خدمات مشاوره ای کنکور تا موفقیت نهایی در کنار شماست. باید اشاره کنیم که این خدمت به وسیله هر مؤسسه ای ارائه نمی گردد و استفاده از آن می تواند برای فرد بسیار مفید فایده باشد. شرط لازم برای استفاده از سهمیه 25 و 5 درصد، کسب 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد همان رشته و برای استفاده از سهمیه رزمندگان کسب 75 درصد نمره آخرین فرد مورد پذیرش الزامی می باشد.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما