مشاوره حضوری کنکور + مشاوره تحصیلی حضوری در 6 بخش

واقعا چرا مشاوره نیاز داری!!!! - گروه برنامه ریزی تحصیلی ایران آموزش مهارتهای تفکر به سبک طراحان کنکور سراسری ، جدّیت در کار و اخراج دانش آموزان مشکل ساز ، احترام به شخصیت دانش آموزان از هر طبقه اجتماعی در گفتار و رفتار ، نظارت دقیق بر عملکرد و رفتار دانش آموزان ، نظم و انضباط فوق العاده ، برنامه ریزی درسی منحصربفرد اما سبک ، جزوات مفهومی بسیار قوی ، روشهای مطالعه سریع و مفهوم محور ، مهارتهای تست زنی خاص ، آموزش روش سریع ساده سازی محاسبات دروس اختصاصی ، ایجاد تحول روحی و تغییرات بسیار سازنده در شخصیت دانش آموزان ، بالابردن سطح عزت نفس و اعتمادبه نفس شاگردان، جلسات کاهش استرس بسیار مفید ، برگزاری آزمون های ناگهانی با کیفیت. به گفته آقای راستی از متخصصین حوزه آموزش و پرورش :« سینا تهرانی توانسته است با پشتوانه رتبه ده خود در آزمون سراسری رشته ریاضی و تحصیل در رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی یکی از بهترین دانشگاههای جهان در همان سال اول ورودش به مقوله مشاوره کنکور با ارائه سبک جدیدی از مشاوره های تحصیلی یک دختر جوان همدانی را به عنوان رتبه نخست کشوری تجربی و پسر جوان تهرانی را به عنوان رتبه چهار رشته ریاضی به رقبایش معرفی کند.

هرچند این مطرح شدن هم به سود او تمام شد و هم به ضررش.

جزوات اساتید برجستهی هر مبحث درسی هم یکی دیگر از منابع مناسب است. لینک فیلم های آموزشی رایگان که بهترین تدریس رو اساتید به صورت رایگان انجام دادن که از آموزش های پولی قطعا بهتره و تجربه این رو ثابت کرده ! هرچند این مطرح شدن هم به سود او تمام شد و هم به ضررش. همچنین هستن کسانی که روزانه وقت خیلی خیلی زیادی برای درس خوندن گذاشتن و در نهایت نتیجه ی مناسبی نگرفتن و همین مسئله باعث ناامیدی و سرخوردگی اونا شد و هممون از این دسته آدم ها رو میشناسیم. در زمان انتخاب رشته داوطلبان محدودیتی از نظر تعداد برای انتخاب رشته های متمرکز دارای شرایط ندارند ولی در نهایت و در صورت کسب حدنصاب نمرات، حداکثر برای مصاحبه دو رشته محل دعوت خواهند شد. ارائه برنامه های درسی خوب و سنگین منطبق با آزمون های آزمایشی گزینه دو ، معرفی مشاورین همراه پر انرژی و مثبت که پیگیر کارها هستند ، آموزش خلاصه نویسی دروس ، کارگاههای انگیزشی بسیار خوب، روشهای مفید برای کاهش زمان خواب و افزایش ساعات مطالعه ، روش های تست زنی مفید، اطلاعات بسیار کامل نسبت به نکات ظریف اما بسیار مهمی که در انتخاب رشته کنکور می بایست رعایت شود .

اغلب این رتبه های برتر ؛ جلسات انگیزشی بسیار خوب ، برنامه درسی حساب شده منطبق با آزمون های آزمایشی را برگ های برنده این مشاور تحصیلی می دانند. تأثیرگذار ، دلسوز ، دوست داشتنی ، با نظارت خوب بر روی عملکرد بچه ها ، ارائه برنامه های درسی منطبق با آزمون های آزمایشی یکی از مؤسسات کنکور و جلسات انگیزش تحصیلی بی نظیر. میتونم برای کنکور ۹۹ شرکت کنم.در صورت قبولی در یکی از رشته های پیراپزشکی میتونم بازم دولتی برم. این دو مبحث، باوجود اینکه در گروه سنگینترین دروس این رشته به قرار دارند، در صورت درک صحیح مطالب میتوانند باعث علاقه بیشتر دانشجو به این رشته شوند. علاوه بر این، برخی از دانش آموزان به مطالعه طولانی مدت عادت نداره و این احتمال وجود دارد که با یک برنامه فشرده خیلی زود از درس زده شوند. اشتباه دیگری که اکثر دانش آموزان دچار می شوند، رجوع به کتاب های کمک درسی گوناگون، بدون مطالعه اولیه کتاب درسی خود است در صورتی که شرط لازم و اولیه، برای موفقیت در تست های کنکور، تسلط به مباحث کتاب درسی است. لازم به ذکر است که برای آشنایی با روشهای این مشاور برجسته کنکور می توانید به بخش مقالات مشاوره ای سایت گزینه دو و سایت شخصی ایشان به نشانی « پوردستمالچی دات آی آر » بروید.

مشاوره کنکور تجربی 99

بایگانیهای موفقیت در کنکور - مرکز مشاور تحصیلی تجربی ... آقای آزموده کارشناس آموزشی می گوید:« ویژگی شاخص میرصادقی مشاوره های انگیزشی اوست به همین دلیل اغلب شاگردانش را دانش آموزانی تشکیل می دهند که در جستجوی انگیزه لازم برای موفقیت در تحصیلات هستند. اما فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی که اطلاعات دقیقی از رتبه ی کنکور سراسری اش در دست نیست را بیشتر باید یک مشاور تحصیلی موفق دانست تا یک مربی تغییر خوب. روزنامه آسیا یا همان روزنامه نظریه پردازان و فعالان حوزه کسب و کار ، هفته گذشته ضمن معرفی شش مشاور تحصیلی و کنکور برتر کشور ، به بررسی نقاط قوت و ضعف آنها از نگاه نفرات برتر کنکورهای سراسری و کارشناسان آموزش و پرورش پرداخت. این مشاور کنکور برتر کشور دارای سایت رسمی به نشانی « درس زندگی دات کام » است. به علاوه وقتی یک مشاوره رتبه برتر که خودش با موفقیت آزمون های آزمایشی و کنکور سراسری پشت سر گذاشته است کنارت باشد ، خیالت راحت است که می توانی از تجربیات او استفاده کنی و تو هم یک رتبه برتر شوی. خانم شهریاری از کارشناسان آموزشی می گوید:« سیستم کاری کاملاً محرمانه سینا تهرانی که تاکنون از دید طراحان کنکور سراسری و رقبایش پنهان مانده است مهمترین دلیل ماندگاری ایشان در صدر جدول بهترین مشاورین تحصیلی است.

مشاور کنکور طوفان

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مشاور کنکور تلفنی (به این لینک مراجعه کنید) لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما