مشاوره کنکور تجربی ، ریاضی و انسانی – دیجی کنکور

البته باید این را هم بدانید که استفاده ی مفید و کامل از دستیابی به شماره مشاوره تحصیلی باید از چندی قبل از امتحان ارتباط برقرار کنید تا برنامه ریزی های دقیق را انجام دهد. در واقع مشاور شما باید در دسترس باشد که در صورتی که شما به مشکلی برخورد کردید بهترین راهکار را به شما بدهد. از طرفی مشاورین رتبه برتر گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ به طور جدی پیگیر داوطلب های ثبت نام شده می باشند و وقت زیادی بابت برنامه ریزی درسی، مشاوره و پیگیری های منظم برای هر دانش آموز اختصاص می دهند، لذا در صورتی که انصراف شما از ادامه مشاوره به دلایلی غیر از نارضایتی از عملکرد مشاور باشد (به عنوان مثال دلایل شخصی و خانوادگی شما، مشکلات مالی، تغییر رشته، مهاجرت، منصرف شدن از شرکت در کنکور، تغییر مسیر زندگی، پیدا کردن یک مشاور دیگر و سایر دلایلی که مشاور ما نقشی در آنها ندارد) با توجه به اینکه ظرفیت مشاور تکمیل شده و یا فرصت دریافت خدمات از سایر متقاضیان سلب گردیده، بازگشت هزینه شما به این دلایل امکان پذیر نیست و صرفا می توانید مدت باقی مانده از مشاوره و برنامه ریزی را برای بعدا رزرو نگه دارید.

تا بتوانید با توجه به میزان توانمندی ها و اهمیت دروس زمان بندی مناسب داشته مشاور کنکور طوفان باشید. و طبق بازخورد های مشاهده شده این استاد در بین دانش آموزان از محبوبیت بالایی برخوردار هستن و تسلط ایشان بر مطالب زبانزد است؛و نیز گفته های ایشان در حین تدریس ناظر به مطالب غیر درسی کاربردی در زندگی نیز میباشد که این خود یک ویژگی بسیار ارزشمند در تدریس و کلاس درس ایشان است. تسلط آرش کمالی که یکی از برترین معلم های ریاضی کنکور است ، بر روی مبحث به خوبی در حین تدریس احساس می شود. ویدیوهای آموزشی ایشان را میتوان در سایت آلا به صورت رایگان دانلود کرد؛همچنین پکیج های ریاضی مهندس ثابتی در سایت آلا موجود است که میتوان گفت قیمت های نسبتا به صرفه ای دارند؛اما باید به این نکته نیز توجه کرد که تدریس ایشان بیشتر به درد کسانی میخورد که با مفاهیم ریاضی آشنایی نسبی دارند و به دنبال یادگیری ترفند ها و دیدن نمونه تست ها هستند.از ویژگی های بارز تدریس ایشان میشود به خشک نبودن کلاس درس و طنز پردازی های ایشان در حین تدریس اشاره کرد که تاثیر مثبتی در فرایند یادگیری و ارتباط موثر دانش آموز با استاد میگذارند. وی با بهره مندی از روش های نوین در تدریس و ارائه منابع کنکوری بسیار استاندارد و صحیح توانسته است تاثیر بسیاری را در قبولی داوطلبان در کنکور سراسری داشته باشد و در بازده تحصیلی کشور به صورت قابل توجه موثر عمل کند.استفاده از تکنیک شهودی سازی مطالب، انیمیشن و الگوسازی از جمله روش های نوین و به کار رفته در موسسه حرف آخر و نحوه تدریس استاد منتظری می باشد.

مشاوره کنکور ارشد ژنتیک انسانی

سلام استاد تیتر زده اید بودجه بندی 1400 ولی از بودجه بندی تا 98 ذکر خیر کرده اید .انتظار این بود که با توجه به برگزاری کنکور 99 بودجه بندی انجام شده اخیر را زحمت می کشیدید . امکان مشاهده کلاس ها به صورت آفلاین وجود دارد. پکیج جزوات تهیه شده توسط موسسه کیهان تمامی آنچه که داوطلبان عزیز برای مطالعات خود به آن نیاز دارند را به صورت یکجا در اختیار قرار می دهد .در این پکیج جزوات مورد نیاز، مجوعه ای از تست ها و یک جلسه مشاوره خصوصی قرار گرفته است. استادان امیر مسعودی، رضا فکری،محمد ارباب بهرامی،مهرداد جنگی،مجتبی دادبام،علی مقدم نیا،امیر هوشنگ انصاری،عزت الله مشفق،فرهاد حامی،مهدی رجبی،سعید صابری،جواد گلی پور،پارمیدا بهرامی،یوسف فکری،محسن خورشیدی،محمد امین شجاعی نیا،عرفان صابر،محسن نیک قدم،کاظم اجلالی،محمد مهربان،ماشا الله رضوی،مجید رضوی، خمگی از بهترین اساتید ریاضی کنکور هستند اما اینکه شما کدام را انتخاب کنید کاملا بستگی به نظر شخصی ، روش درس خواندن و البته برنامه ریزی مشاور کنکور شما دارد. اگر تمرکز اصلی شما بر روی رشتهی زبان است باید مثل داوطلبان سایر رشتهها، به صورت تمام وقت زمان خود را وقف یادگیری و تسلط بر دروس و منابع مشاور کنکور شدن (پیشنهادی برای نگاه کردن به) مربوطه نمایید.

مشاور کنکور کاردانش

در صورت شک، به کاتالوگ دانشگاه، کتاب راهنمای دانشکده، راهنمای دانشجو، یا سایر منابع موجود برای توضیح مراجعه کنید. پس این گوی و این میدان؛ اگر واقعا به فکر پیشرفت شخصی در درس ریاضیتان هستید با مطالعه این مقاله به انتخاب معلم برتر ریاضی کنکور اقدام کنید و در مسیر تلاش و مبارزه برای آرزوهایتان یک قدم مثبت بردارید؛ موفق باشید. متقاضیان کنکور سراسری ۱۴۰۱ که بنا به هر دلیلی موفق به تکمیل فرم ثبت نام نشدند و به عبارتی از ثبت نام جا ماندند، می توانند در صورت اتخاذ تصمیم در خصوص تمدید مهلت ثبت نام کنکور، از سوی سازمان سنجش در فرصت ارائه شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. در صورتی که موفق به اتمام تعداد صفحات مشخص شده نشد می تواند ساعاتی از شب را بیدار بماند و به جبران بپردازد. مطالب توضیح داده شده همه از مفهوم بررسی می شوند؛ در طی سال به دانش آموزان با سطوح متوسط و پایین تر پیشنهاد می شود.این استاد از نظر روحی و انگیزشی نیز با دانش آموزان ارتباط خیلی خوبی برقرار میکند و علاوه بر مدرس ریاضی میتواند یک سخنران انگیزشی کنکور نیز تلقی گردد.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما